Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav plåtmonster » 2012-10-12 12:19:27

Ett tips till alla inläggspostare i denna tråd, skriv i vart fall ut vilket kön eller t.om obestämt om det är så. Samt vilket/vilka kön som föredras. Så blir det mindre funderingar på vad som avses.

@Charlie72, Vilket alternativ är det enda?, skulle inte vara så säker angående det där med närhet som är väldigt beroende på vilka förutsättningar det sker under.
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Charlie72 » 2012-10-12 12:25:34

Jag hade nog viljat ha flera olika sökalternativ eller kunna välja flera
Charlie72
 
Inlägg: 3698
Anslöt: 2012-10-11

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Kanaljen » 2012-10-12 12:50:57

Känns som att det är fler frågor än seriösa annonser :(
Kanaljen
 
Inlägg: 115
Anslöt: 2012-10-07
Ort: Där alla andra inte är

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav plåtmonster » 2012-10-12 12:52:30

Vilka frågor då?, och varför skulle kontakterna vara oseriösa?
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav djsamme72 » 2012-10-14 19:14:39

hej jag är en kille på 40 höstar som vill få det lite hett om livet,jag är rakad på huvudet,blå ögon,kraftig,rökfri,snusar,är discjockey,musikstil hardstyle,hardtrance,harddance mania samt eurohose från 90,sjag är endast intresserad av tjejer,mellan 20-50år,ni ska vara singlar,o som vill ha mjuk,hård,ömsesidig sex,hur du ser ut spelar ingen roll,men djurfri,rökfri ett krav.pga allergi.nu idag bor jag i virserum i småland kalmar län,men 1 januari bor jag i södertälje kommun.i lss boende i järna.hoppas få till en dejt med dig,kramar från djsamme :-)156 :-)154
djsamme72
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2012-10-14

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Charlie72 » 2012-10-14 21:00:54

Ok, jag är en kille på 40 år som skulle vilja träffa en tjej som är lika knäpp som mig i sängen, men du får gärna vara lite udda utanför också!
Det här e ju skitsvårt, jag har ingen anning om vad man ska skriva men jag får väl göra flera inlägg när jag vet :lol:
Just det, bor i Stockholm.
Så gå in hos mig och skriv något roligt/intressant nu :wink:
Charlie72
 
Inlägg: 3698
Anslöt: 2012-10-11

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav lillgrisen » 2013-01-08 20:08:00

Hej

Söker tjejer i Linköping eller Norrköping går också bra!

skriv till mig! jag börjar här.. vad tycker du om att göra? vad är viktigt för dig?....
lillgrisen
 
Inlägg: 46
Anslöt: 2011-05-24

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav La Toya » 2013-02-10 10:00:27

henkkalexi. tack för att du finns. jag tycker att du skriver jättebra å kloka saker här. även om man inte har asperger så kan man ha problem med att hitta sin livskamrat. den saken är klar. man kan skriva hur långt å fint som helst här men när man sen ses irl kan det va helt kört för kemin inte stämmer.. jag har 3 barn men vet ändå hur svårt det kan vara.

självklart vill jag ha en livskamrat men tänker inte slösa bort tiden med att skriva lång sida om mej själv av just den anledningen. däremot tänkte jag fråga om det finns någon som liksom jag är helt nerkärad i herr bob dylan? jag har älskat honom sen jag var 14 å kan alla hans texter utantill. vore helt underbart å träffa likasinnad. please write.
La Toya
 
Inlägg: 23
Anslöt: 2013-02-04
Ort: stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav will » 2013-03-05 8:57:23

Seriös icke kriminell person sökes, inte någon som har suttit inne för mord, misshandel, mordbrand m.m

Inte vara uteliggare, eller bo i husvagn och ha noll koll på pengar.

Som inte gillar att misshandla människor, och inte finner en glädje i att plåga andra människor och djur.

Som bryr sig om sina medmänniskor och vill att de skall vara levande, hela och må bra.

Du skall inte gilla BDSM och vara en mjukis, som gillar kramar och inte piskor, höga stövlar, handbojor, smisk

Du skall ha ett eget liv och inte vara någon skitpratare som snackar skit om folk bara för att du inte har något eget liv.

Du skall inte vara nyfiken av dig, och vill folk berätta något så berättar de, och inte snoka information bakom deras ryggar om dem.

Du skall inte vara social och inte vara den som måste ha folk runt dig hela tiden, gärna folkskygg. Du får gärna sitta inomhus hela dagarna, och nästan aldrig gå ut.

Kvinna eller man spelar ingen roll.

En töntig stil är mest av intresse, samt någon som inte är fotomodell.

;) Snygga glasögon är ett pluss ;)
will
 
Inlägg: 91
Anslöt: 2008-07-31

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav will » 2013-03-06 7:05:08

fortsättning på inlägg ovan.

Inte lämna mig att dö när jag ligger i ett dike

Förstå att man bör ringa 112 när någon ligger döende i en lägenhet

Inte stjäla andra människors pengar.

Inte vara en människa som gillar att ljuga.

Inte vara en människa som ligger med halva Sverige och som tycker det är roligt att vara otrogen.

Det var allt på mina krav i min kontaktannons, uppfyller du de kraven så kommer jag att släppa in dig i mitt liv, och jag kommer kunna vara helt ärlig och rak tillbaka. Jag kommer inte vara på min vakt och inte vara misstänksam av mig, samt känna mig säker i ditt sällskap. Jag orkar tuvärr inte bo ihop med någon, men träffar för vänskap och ev kramar är av intresse.
will
 
Inlägg: 91
Anslöt: 2008-07-31

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Hijaal » 2013-03-24 21:53:34

"Man" på 25år snart 26år söker kvinna du får max vara 55år helst ska du vara rökfri och drogfri (fri från tunga droger/tar inga droger själv), du ska inte heller snusa.

För sex och förhållande.

Ålder: 25år, blir 26år i år
Musiksmak: Allt
Fritidsintressen: Biljard, Bowling, Träning, Spela spel, osv, osv
Stilar jag finner attraktiva: En kvinna som vågar ta för sig och klär sig sexigt
Stilar jag inte finner attraktiva: Inget
Livsåskådning: Guld Hjärtad
Politisk uppfattning: Inget för har inte märkt skillnad på nåt utav skiten i dom 25år jag levt
Viktiga värden i livet för mig: Att må bra och att leva på riktigt
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Massor
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Kommunikation, kärlek, sex, ömhet, massor
Hijaal
Bannad
 
Inlägg: 46
Anslöt: 2013-03-24

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav lejonungen » 2013-03-25 0:07:03

Ålder: Hemlig men uppfattas allmänt som 10 år yngre av de flesta!
Musiksmak: Genremässigt blandad med mkt 1960- och 1970-tal utöver klassiskt. Inte så förtjust i svensk musik men amerikansk, engelsk, fransk, turkisk, indisk, kubansk, jamaicansk mm går bra.
Fritidsintressen: skriva o läsa, pubhäng, sex, språk(vetenskap), film, paranormala fenomen, sex, arkitektur, laga turkisk mat, sova, glida runt på stan, sex mm
Stilar jag finner attraktiva: Klädsel? Gärna ingen alls, annars går det mesta hem.
Stilar jag inte finner attraktiva: Allmän stillöshet, typ konstiga färgkombinationer, underliga snitt mm
Livsåskådning: Hemlig med stort inslag av fatalism.
Politisk uppfattning: Ointresserad av politik (som inte leder till skattesänkningar).
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Kristendom o socialdemokrati går sannerligen fetbort. Hatar överhuvudtaget typiskt svenska beteenden såsom konflikträdsla (älskar att bråka), lagom-är-bäst (är extremist), tröghet (Tänk inte! Handla bara!), laglydighet (röker litet varstans), sociala hämningar (gillar att ta kontakt när jag känner för det) osv.
Saker som är viktiga i ett förhållande: Fantastiskt sex (behöver inte bli älskad men vill bli åtrådd), humor, förtroende. Uppriktighet är ofta en bristvara, dock inte hos mig. Kattolerans (avskyr generellt allergiker). Gemensam dygnsrytm (hög bippofaktor hos fd:or har inneburit ofrivillig anpassning till partners sömnproblem vilket nära nog drivit mig från vettet - sömn är viktigt).
lejonungen
 
Inlägg: 242
Anslöt: 2013-01-25

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav radix » 2013-03-25 15:21:32

söker samma person som Will två-tre inlägg uppåt, fast med kravet att du ska vara tjej. :-)005

Malmö, 25+ eller nåt, du bör gilla den 'stora tysta starka lätt förvirrade boknörden'-typen av killar..
radix
 
Inlägg: 911
Anslöt: 2012-05-22
Ort: Malmö

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav lar66 » 2013-03-29 10:58:09

"Inte gilla närhet"...? Jo, men problem att hantera det ibland.

Jag (hetero, föredrar stadigt förhållande, om möjligt) har svårt att skaffa närhet, eller i alla fall signalera att jag vill ha det.

Och så alla de små "mingel"-stegen när man ska etablera kontakt. "Om jag är bra på att dansa? Är det inte viktigare hur bra på sex jag är (dvs bra) :-) "?

Men även att, som Marie Fredriksson sjöng på en gammal skiva, "Låt mig andas"; jag måste ha egentid emellanåt, dvs få gräva ned mig i hobbies (oftast datorrelaterat), musik...
lar66
 
Inlägg: 385
Anslöt: 2007-02-10
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Cyan » 2013-03-29 20:47:28

Jag söker en tjej, och är en kille, och tja det fungerar inget vidare att vara för specifik för då är risken att man missar nån riktigt bra som inte passar in på det man skriver, och även om någon skulle passa in på allt så finns det ju ändå ingen garanti för att det skulle fungera bara för det.

Så därför, så nöjer jag mej med att säga att jag söker en tjej som inte skulle bli sur eller arg utan tvärtom kunna tycka det var rätt roligt ifall jag inledde med att typ hälla en hink med vatten över henne första gången vi träffades. :) Inte för att jag hade nån tanke på att verkligen göra det, men nån som inte skulle bli sur över nått sånt vore ju helt klart en fin och positiv person. :D (Jag själv hade inte heller blivit sur om nån gjort nått sånt mot mej, så länge ingen gjort det bara för att vara elak, utan jag skulle ha tyckt det var en kul överraskning).

Sen så är det väl positivt ifall hon bor nånstans längs mellersta delen av östkusten, men det bryr jag mej inte så mycket om. Typ av förhållande och sånt är jag inte så noga med heller utan är öppen för allt. Hmm, och nån som var sådär 17-34 år, kanske. Men nä, det är väl bara att skriva nått och se hur det går. Jag brukar sortera bort personer som jag inte tror skulle gilla mej eller som jag tror att det inte skulle fungera med, så antingen går det mer eller mindre bra eller så blir det ingenting alls, så finns ingen anledning för dej att inte åtminstone testa. :-)173
Cyan
 
Inlägg: 252
Anslöt: 2011-03-18
Ort: Mars

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Parvlon » 2013-03-30 21:58:26

Jag gissar att fler är gay än vad som vet om det. För egen del så ser det ut som många alternativ men jag hoppar den ändå. Känner ett mindre och mindre behov av att bli sedd som hetero.
Senast redigerad av Parvlon 2013-03-30 22:00:19, redigerad totalt 1 gång.
Parvlon
Inaktiv
 
Inlägg: 14823
Anslöt: 2006-07-28
Ort: ∴ℜ∴Ψ∴ℜ∴

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav nallen » 2013-03-30 22:09:19

Gafsan skrev:Så du är minst lika OT som jag.

Nej, jag redogjorde för resultatet av att ha "annonserat" i den här tråden.
nallen
 
Inlägg: 19465
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Charlie72 » 2013-03-31 1:36:47

Ta mig bara, ta mig. O nu då så kommer väl det flockas med qvinnor som vill ha mig ;)Ja e en sjuk människa, jo ja e ju med på den här sidan o de säger väl allt, men för er qvinnor som fortfarande tror att jag e något att ha så kör hårt, för det kommer jag göra med er stackare o ju mer perversa i e desto bättre så inget tråkig sex tack, utan man ska veta att man lever
Charlie72
 
Inlägg: 3698
Anslöt: 2012-10-11

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Alien » 2013-03-31 2:48:05

Moderator:

För dem som vill diskutera om kvinnor vill ha sex el egentligen föredrar bekräftelse m m finns den avdelade tråden: vad-vill-tjejer-kvinnor-egentligen-ha-t32666.html
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav mikael » 2013-04-22 7:29:17

Spännande!
mikael
 
Inlägg: 1591
Anslöt: 2009-06-21
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav aerkeskurk » 2013-04-28 12:40:15

Hej!

Jag är ny här på forumet och inväntar den stora neuropsykiatriska undersökningen. Läkarna tror att jag har högfungerande autism.

Jag är ganska normal, fungerar OK socialt och är väldigt social då jag är runt människor jag trivs med.

Tjejer har alltid varit ointressanta för mig, därför har jag nu insett att jag vill träffa en aspietjej. Antingen för spontant sex, vänskap eller partnerskap - eller en kombination av de tre.

Jag anser mig vara attraktiv och omtänksam. Intresserar mig för natur, biologi, longboard osv. Du bör vara kvinna, fysiskt attraktiv (jag har svårt för tjocka människor och dyslektiker, tyvärr) och framförallt INTRESSANT samt bo i Stockholmsområdet. Skicka mig ett PM, berätta även vad du är ute efter så att jag slipper fundera på det. Var rak och ärlig, det är jag :)

Jag ber om ursäkt ifall inlägget är osammanhängande och så, skriver detta på min iPhone.
aerkeskurk
 
Inlägg: 22
Anslöt: 2013-04-27

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav aerkeskurk » 2013-04-28 17:43:48

Jag är 28 år förresten.
aerkeskurk
 
Inlägg: 22
Anslöt: 2013-04-27

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav kuj kuj » 2013-05-02 18:27:25

hej
inte för att jag tror att detta kommer att ge något men varför inte försöka.
jag är en man på 40 år som har as och söker en as tjej för att mötas på lika villkor.
jag kommer ifrån Skåne och söker en as tjej för att träffa. kan börja med att prata lite via nätet
och om intresse finns gå vidare. har inte haft någon tjej på snart 20 år. längtar efter en tjej i mitt liv. jag är ganska blyga av mig men gillar sällskap om sällskapet är den rätta.
pm a mig så får vi se vart det kan leda någon stans.

MVH kuj kuj
kuj kuj
 
Inlägg: 180
Anslöt: 2012-02-07

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav bittin » 2013-06-01 20:25:03

Jag knullar gärna ne mer seriöst för info om mig kan ni kolla i träffa folk tråden
bittin
 
Inlägg: 1894
Anslöt: 2008-11-03

Återgå till Träffar



Logga in