Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav bittin » 2011-12-02 2:57:42

Henkkalexi skrev:
nallen skrev:*suck* jag är inte ett dugg förvånad.


Innan jag anmäler detta inlägg OffTopic, så kan du väl skriva vad du menade med det, Nallen?


Tror han syftar på att ration killar mot tjejer är typ 15 till 2
bittin
 
Inlägg: 1894
Anslöt: 2008-11-03

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav nallen » 2011-12-02 9:52:19

bittin skrev:Tror han syftar på att ration killar mot tjejer är typ 15 till 2

Bland annat, ja.
nallen
 
Inlägg: 19465
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Abbreviation » 2011-12-02 13:15:14

Sluta överdriva. Det är 2:1, lite jämnare till och med.
Abbreviation
 
Inlägg: 3446
Anslöt: 2010-10-15

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Thurizas » 2011-12-02 15:53:09

Sökes kvinna med massa självdistans och som ser ut som antingen Angelina Jolie eller Connie Nielsen. En kombo mellan dessa funkar inte så det måste nog vara antingen eller. Du ska även ha vackra händer och tänder,men det är förstås självklart om du ser ut som någon av dessa skönheter. Du ska även ha små greppvänliga tuttar och inga sådana där hemska tuttar man kan hyva över ryggen när dom är i vägen.

I övrigt ser jag gärna att du har samma egenskaper som en man, det vill säga att du tänker lite så där manligt så det förhoppningsvis inte blir så mycket missförstånd oss emellan. Du måste även ha det gott ställt och förse mig med diverse hantverksmaterial under den tid du uppvaktar mig och jag funderar på huruvida jag är bisexuell eller bara vill titta på dig för att du är så förbannat vacker. Ett stort + om du dessutom vill posera naken så jag kan måla av dig gång på gång. Du skall gilla hundar och tycka om att klia mig på ryggen vilket jag gärna bjuder tillbaka med. Du skall även lyssna på musik med stake i och bokstavligen hata veronica maggio eller hur denne artist nu stavar sitt namn och ”visk”musik.

Vad har jag då att erbjuda dig? Antagligen inte ett jota .

Drömma får man väll? :mrgreen:
Senast redigerad av Thurizas 2011-12-02 15:59:46, redigerad totalt 1 gång.
Thurizas
 
Inlägg: 8153
Anslöt: 2009-09-16
Ort: Västernorrland

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Alien » 2011-12-02 16:48:24

Jag tycker att de som redan är i fasta förhållanden men ändå vill ha ett sexuellt förhållande vid sidan om bör ange det och att de lever i ett öppet förhållande. Jag för min del skulle inte vilja ha ens ett ONS el KK-förhållande med någon som redan finns i ett förhållande. Men jag är väl iofs en relikt från forntiden.

Eller så är allt skämt, vilket jag också har svårt att förstå.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav svensken » 2011-12-02 16:51:04

Alien skrev:Jag tycker att de som redan är i fasta förhållanden men ändå vill ha ett sexuellt förhållande vid sidan om bör ange det och att de lever i ett öppet förhållande. Jag för min del skulle inte vilja ha ens ett ONS el KK-förhållande med någon som redan finns i ett förhållande. Men jag är väl iofs en relikt från forntiden.

Eller så är allt skämt, vilket jag också har svårt att förstå.


jag håller med dej !

sex utanför sitt förhållande är inte okej , inte ens om båda är med på det....då är det något som är fel i huvet på dom...
svensken
Ny medlem
 
Inlägg: 16
Anslöt: 2011-09-21

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Miche » 2011-12-02 16:57:28

svensken skrev:sex utanför sitt förhållande är inte okej , inte ens om båda är med på det....då är det något som är fel i huvet på dom...

Vad är det här för angrepp på andra människors sätt att leva?
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav calima » 2011-12-02 18:31:06

Alien skrev:Jag tycker att de som redan är i fasta förhållanden men ändå vill ha ett sexuellt förhållande vid sidan om bör ange det och att de lever i ett öppet förhållande


Definitivt!

svensken skrev:sex utanför sitt förhållande är inte okej , inte ens om båda är med på det....då är det något som är fel i huvet på dom...


Vad andra är helt överrens om i sin relation angår inte dig!

När du skriver att människor som valt en annan livsstil har något "fel i huvudet" berättar du en hel dig om dig själv och din egen fördomdomsfullhet.
Ditt sätt att leva och dina livsval behöver inte vara det som är rätt och riktigt för andra.
calima
 
Inlägg: 1217
Anslöt: 2011-07-24

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Alien » 2011-12-02 18:50:50

Det naturliga/enkla är att fördöma det man inte känner till. Tolerans är inlärd el tillkämpad (i mitt fall hårt tillkämpad).

Fast även om det gäller ett öppet förhållande kan det finnas risker för "älskaren/älskarinnan". Det kan bli starkare känslor än man tänkt sig.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav ullstrumpan » 2011-12-02 18:58:57

Ålder: 31
Musiksmak: Progg, hårdrrock från 60, 70-och 80-talet.
Fritidsintressen: Läsa romaner, baka, läsa veckotidningar, kolla på Tv-serier, titta på recept.
Stilar jag finner attraktiva: Gillar personen framför stilen i första hand. Men visst, 70-talslooken går hem.
Stilar jag inte finner attraktiva: "Ekonomstilen", typ brats, ni vet såna med svindyra märkeskläder och fläskkotlettkammat hår.
Livsåskådning: Kristen.
Viktiga värden i livet för mig: Tron på människans välvilja. Tron på hoppet. Tron på att det finns ett värde i att erhålla kunskap.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Högmod. Fascism/Nazism.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Ömsesidig kommunikation. Att man kan lita på varandra. Att sexlivet fungerar bra.
ullstrumpan
 
Inlägg: 417
Anslöt: 2011-11-27
Ort: Botkyrka

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Thurizas » 2011-12-02 19:01:46

Thurizas skrev:Sökes kvinna med massa självdistans och som ser ut som antingen Angelina Jolie eller Connie Nielsen. En kombo mellan dessa funkar inte så det måste nog vara antingen eller. Du ska även ha vackra händer och tänder,men det är förstås självklart om du ser ut som någon av dessa skönheter. Du ska även ha små greppvänliga tuttar och inga sådana där hemska tuttar man kan hyva över ryggen när dom är i vägen.

I övrigt ser jag gärna att du har samma egenskaper som en man, det vill säga att du tänker lite så där manligt så det förhoppningsvis inte blir så mycket missförstånd oss emellan. Du måste även ha det gott ställt och förse mig med diverse hantverksmaterial under den tid du uppvaktar mig och jag funderar på huruvida jag är bisexuell eller bara vill titta på dig för att du är så förbannat vacker. Ett stort + om du dessutom vill posera naken så jag kan måla av dig gång på gång. Du skall gilla hundar och tycka om att klia mig på ryggen vilket jag gärna bjuder tillbaka med. Du skall även lyssna på musik med stake i och bokstavligen hata veronica maggio eller hur denne artist nu stavar sitt namn och ”visk”musik.

Vad har jag då att erbjuda dig? Antagligen inte ett jota .

Drömma får man väll? :mrgreen:


Själv var jag tämligen ironisk med mitt inlägg.Menar ni att ni inte såg det?För mig var det klart uppenbart och antagligen för dom som faktiskt känner mig.Tänka sig det var alltså inte självklart för alla att tänka som mig.
Visst vore det kul om det fanns en sådan kvinna men jag söker inte någon på sidan om och jag finner mig rätt nöjd med att bara ha min sambo.Men Skulle hon finnas så vill jag klart teckna av henne och vara i närheten av hennes skönhet.
Thurizas
 
Inlägg: 8153
Anslöt: 2009-09-16
Ort: Västernorrland

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Abbreviation » 2011-12-02 20:59:06

ullstrumpan skrev:Ålder: 31
Musiksmak: Progg, hårdrrock från 60, 70-och 80-talet.
Fritidsintressen: Läsa romaner, baka, läsa veckotidningar, kolla på Tv-serier, titta på recept.
Stilar jag finner attraktiva: Gillar personen framför stilen i första hand. Men visst, 70-talslooken går hem.
Stilar jag inte finner attraktiva: "Ekonomstilen", typ brats, ni vet såna med svindyra märkeskläder och fläskkotlettkammat hår.
Livsåskådning: Kristen.
Viktiga värden i livet för mig: Tron på människans välvilja. Tron på hoppet. Tron på att det finns ett värde i att erhålla kunskap.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Högmod. Fascism/Nazism.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Ömsesidig kommunikation. Att man kan lita på varandra. Att sexlivet fungerar bra.

Du missade att skriva vad du är och vad du söker!
Abbreviation
 
Inlägg: 3446
Anslöt: 2010-10-15

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Moggy » 2011-12-02 21:28:47

Så var även den här tråden sabbad.
Moggy
 
Inlägg: 12720
Anslöt: 2007-01-25

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Alien » 2011-12-03 18:32:03

Moderator:

För dem som också söker vänner är det bättre att skriva en annons i den andra kontakttråden: kontakt-onskas-del-2-t19186.html

Inget hindrar att man har annonser på bägge ställena, men i denna tråd är det renodlat inriktat på sex, med el utan förhållande. Det är inte säkert att de som söker vänner letar här.

Har därför i samråd med GuteS flyttat hans annons dit: post675085.html#p675085
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Jagers » 2011-12-03 20:53:55

Alien skrev:Moderator:
i denna tråd är det renodlat inriktat på sex, med el utan förhållande.


Håller inte med, om jag har förstått det rätt så är detta en tråd för förhållanden och/eller sex, alla förhållanden innehåller inte sex, finns dem som blir ihop och gifter sig och aldrig har sex med varandra.
Jagers
 
Inlägg: 1210
Anslöt: 2011-05-12
Ort: Västerås

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav kullan » 2011-12-03 21:01:11

Det jag tolkar TS ambition om denna tråd är att man söka alla former av relationer utom rena vänskapsrelationer.

Allt från one night stand, kk och stadigt seriöst förhållande med en likasinnad person. Så uppfattar jag det.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Alien » 2011-12-03 23:18:23

Jagers skrev:
Alien skrev:Moderator:
i denna tråd är det renodlat inriktat på sex, med el utan förhållande.


Håller inte med, om jag har förstått det rätt så är detta en tråd för förhållanden och/eller sex, alla förhållanden innehåller inte sex, finns dem som blir ihop och gifter sig och aldrig har sex med varandra.


Ja, men det är en minoritet. Kanske alternativet "Asexuell kvinna/man söker ..." borde funnits med också? Enligt en omröstning är 4% asexuella.

Iaf, denna tråd är för folk som vill ha romantiska och/el sexuella kontakter.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Jagers » 2011-12-04 1:37:58

Alien skrev:Ja, men det är en minoritet. Kanske alternativet "Asexuell kvinna/man söker ..." borde funnits med också? Enligt en omröstning är 4% asexuella.

Iaf, denna tråd är för folk som vill ha romantiska och/el sexuella kontakter.


Så för att man är "Heterosexuell" så betyder det att man vill ha sex? :S
Jagers
 
Inlägg: 1210
Anslöt: 2011-05-12
Ort: Västerås

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav kullan » 2011-12-04 1:59:55

Jagers skrev:Så för att man är "Heterosexuell" så betyder det att man vill ha sex? :S


Inte enligt min mening. Det finns många heterosexuella som inte vill ha sex. Dom känner inget intresse av det bara. Men man vill fortfarande ha en relation med en partner.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Alien » 2011-12-04 2:40:35

Jagers skrev:
Alien skrev:Ja, men det är en minoritet. Kanske alternativet "Asexuell kvinna/man söker ..." borde funnits med också? Enligt en omröstning är 4% asexuella.

Iaf, denna tråd är för folk som vill ha romantiska och/el sexuella kontakter.


Så för att man är "Heterosexuell" så betyder det att man vill ha sex? :S


Ja, och även om man är Homosexuell och Bisexuell. Heterosexuell betyder att man känner sexuell dragning till personer av motsatt kön. Vad menar du med "heterosexuell" då?

Om man bara vill ha platonisk kärlek borde det heta heteroemotionell, homoemotionell, biemotionell.

Fast nu börjar vi gå off topic.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Jagers » 2011-12-04 4:09:46

Alien skrev:
Jagers skrev:Så för att man är "Heterosexuell" så betyder det att man vill ha sex? :S


Ja, och även om man är Homosexuell och Bisexuell. Heterosexuell betyder att man känner sexuell dragning till personer av motsatt kön. Vad menar du med "heterosexuell" då?

Om man bara vill ha platonisk kärlek borde det heta heteroemotionell, homoemotionell, biemotionell.

Fast nu börjar vi gå off topic.


aja, i vilket fall så säg inte att vi som är här är här för sex bara, tack.
Får det att låta som att vi är äckliga gubbar och gummor allihopa enligt mitt tycke.
Dem flesta som är här, är här för kärleken, skulle jag träffa nån som inte vill ha sex men som fortf. älskar mig(och kan gosa) så skulle jag inte tacka nej.
Jagers
 
Inlägg: 1210
Anslöt: 2011-05-12
Ort: Västerås

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Alien » 2011-12-04 16:07:35

Moggy skrev:Så var även den här tråden sabbad.


På vilket sätt då, för mycket off-topic? Du kan alltid anmäla i så fall.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav JC_Denton » 2011-12-04 21:46:56

Kille söker tjej mellan 21-36 år

Ålder: 34 år
Musiksmak: Det mesta. Gillar främst 50-tals musik, 70-tals Disco, Pop och house
Fritidsintressen: Träna på gym, spela dataspel, resa, matlagning, se på film och gå nattklubbar.
Stilar jag finner attraktiva: Tjejer som tar hand om sina kroppar, klär sig snyggt och trivs att vara feminina. Ett stort plus om hon gillar att träna.
Stilar jag finnar oattraktiva: Hip Hop stilen, övervikt och maskulina tjejer
Livsåskådning: Judendom
Politisk Uppfattning: Blå blocket
Viktiga värden i livet: Öppenhet och ödmjukhet
Åsikter och värderingar jag inte sympatiserar med: Kulturrelativism, nazism och islamofascism
Tre viktiga saker i ett förhållande: Kommunikation, tid för varandra och ärlighet

Bilder på hur jag ser ut finnes här: http://www.nattstad.se/visit_media_view ... &pt=1&p=15
JC_Denton
 
Inlägg: 22
Anslöt: 2011-09-17
Ort: Stockholm

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Vampire » 2011-12-04 22:10:27

Tjej, 24 år. Homosexuell. Kattmänniska. Intresserad av litteratur och kultur men framför allt djur (Där lyckades jag till och med rimma!) Jag är i grund och botten en social person, men blir fort uttröttad och därför är mitt behov av ensamtid lika stort som mitt behov av social kontakt.

Om du är en tjej som hyser en stor kärlek till katter, ja då har du redan halva inne :wink: Om du dessutom tycker om poesi, teater eller kan lära mig spela gitarr - då tycker jag banne mig att vi satsar på en dejt!! :D

Jamenvisstjustdetja, jag bor i Stockholm och tänker mig att du bor någonstans i närheten då mina resmöjligheter är väldigt begränsade. Jahajaja, det var nog allt.

Psst! Var gärna mellan 24-45 år :-)Happy
Vampire
Inaktiv
 
Inlägg: 111
Anslöt: 2011-11-30
Ort: Sthlm

Återgå till Träffar



Logga in