Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav kullan » 2012-05-01 9:28:26

Vill bara meddela att min efterlysning i denna tråden ej längre är aktuell. Jag har tappat intresset. Jag står inte längre till förfogande så att säga.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Nargil » 2012-05-02 15:14:45

Är en man på 31 år som är ensamstående, bor med två barn på heltid.

Jag söker en kvinna, i första hand för ett seriöst förhållande (men har inget emot något mer tillfälligt så länge jag är singel).

Jag bor i centrala Stockholm och arbetar med forskning och utveckling.

Som person är jag snäll, ödmjuk och kreativ.

Mina fritidsintressen är andlighet, populärvetenskap, statistik, naturen mm. Gillar naturligtvis att ägna mycket tid åt/med den jag är tillsammans med.

Stilar jag finner attraktiva: Om du finner min beskrivning som intressant och du inte är något vad jag listar nedan (som inte attraktiv), tror jag finns det en ganska stor chans att vi passar ihop och faller för varandra. Går inte veta innan. Ålder är inte så viktigt, har varit tillsammans med både yngre och äldre. Det viktiga är mognad och att vara på samma våglängd (vad det är går inte att beskriva med ord).
Stilar jag inte finner attraktiva: barnslighet, ytlighet
Livsåskådning: nyandlig och liberal i min tro (accepterar andras tro och försöker inte konvertera någon), är lite av en "sökare"
Politisk uppfattning: Har svårt definiera mig i en politisk kategori, men liberal ligger nog närmast till hands
Viktiga värden i livet för mig: Kärlek, familj, naturen
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Jag är överlag tolerant mot andras åsikter, men även jag har väl någon gräns antar jag...
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: att lita på varandra, att trivas ihop och närhet/ömhet inkl. sex.

EDIT: Glömde nämna, har nyligen fått diagnosen AS.
Nargil
 
Inlägg: 86
Anslöt: 2012-04-14
Ort: Stockholm

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Manschett » 2012-05-02 15:49:40

Jag söker dig kille som gillar killar:
(Eventuellt en tjej som gillar killar men under förutsättning att du inte snackar tjejspråk, för det begriper jag mig inte på.)

Din ålder: Upp till 30

Detta om mig, men du behöver inte gilla exakt lika.

Musiksmak: Thai country (isaan)
Fritidsintressen: Vad stunden bjuder.
Stilar jag finner attraktiva: Ungdomligt och mjukt
Stilar jag inte finner attraktiva: Maskulint och hårigt
Livsåskådning: Buddhist
Politisk uppfattning: Neutral
Viktiga värden i livet för mig: Ärlighet, lugn, förståelse & massor av humor.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Extremister & fanatiker inom alla områden.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Ärlighet, lugn, förståelse och massor av humor, självirroni och inte vara rädd skoja om och snacka om tabubelaggda saker.
Sex: Är ok, men inte hela tiden och det måste finnas mer i ett förhållande än sex. Och kanske på ett roligare sätt än vad alla andra tycker är "normalt"

Jag kommer att pensionera mig i Thailand, så snart det bara går, men troligen om 7 år då jag fyller 62, kan ev. förlängas till 65 år alltså om 10 år. Det bör du också om du förväntar dig att vårt förhållande ska vara längre än så.

Till dess går det mesta av min ekonomi åt till att betala skulder och spara pengar.

Och jag bor i Kristinehamn, bra om du inte bor alltför långt bort.
Manschett
Inaktiv
 
Inlägg: 115
Anslöt: 2012-05-01

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Gustovich » 2012-05-03 18:35:40

Jag söker en kvinna runt min ålder för ett förhållande.

Ålder: 23

Musiksmak: Jag är inne på en hel del elektronisk musik men gillar allting ifall det är bra. Jag kan dock verka kräsen men jag antar att det är för att jag inte ljuger ifall någon frågar mig vad jag tycker om någon speciell låt. Jag tål dock inte idol eller melodifestivalmusik.

Fritidsintressen: Jag har inte så många intressen. Jag älskar bra film men jag tycker det är sällan det kommer någon bra. Detsamma gäller spel. Jag sitter en hel del vid datorn när jag inte jobbar. Ibland ser jag även fotboll.

Stilar jag finner attraktiva: Jag har inget jag föredrar precis. För mig är det så att personen gör stilen. Men en stil är inte så viktigt för mig.

Stilar jag inte finner attraktiva: Det finns säkert något men inget jag kommer på just nu. Överdriven gothstil kanske inte är det snyggaste. Men träffar jag en härlig gothtjej så kanske den åsikten förändras på en vecka eller något.

Livsåskådning: Jag tror eller spekulerar inte kring saker som aldrig kommer kunna gå att bevisa.

Politisk uppfattning: Jag vet inte riktigt men jag är nog mer röd än blå.

Viktiga värden i livet för mig: Kärlek, vänskap och att må bra.

Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Fanatism i alla dess former. Religion överhuvudtaget, jag behöver inte tro på någonting för att ha moral.

Saker som är viktiga i ett förhållande: Kommunikation, respekt och ömhet. Ärlighet är också extremt viktigt.

Jag ställer inga direkta krav på den jag söker. Det betyder dock inte att jag är desperat och jag vill helst lära känna personen först innan det händer något.

Personlighetsdrag hos mig:

Jag är väldigt snäll och omtänksam. Ofta kan det vara till min egen nackdel och jag har blivit utnyttjad en del gånger. Men jag har skärpt till mig lite på senare år. Jag kan vara lite osmidig ibland och säga saker som är elaka/roliga på andras bekostnad eller andra korkade grejer som jag kanske borde förstått. Men jag menar alltid väl.

Min humor är väldigt bred och jag kan dra en parallell till musik, det finns inga dåliga genrer bara dåliga låtar. Men precis som i musik finns det ju saker man föredrar. Jag gillar brutal och sjuk humor rätt mycket.

Jag vet inte om jag är särskilt smart men jag är iallafall väldigt logisk. Det kan kan göra att många ibland uppfattar mig som negativ och visst kan jag vara det ibland men jag tycker knappast det beskriver mig som person.

Jag är väldigt kärleksfull.

Vill tillägga att jag är alkoholpåverkad på min profilbild ifall jag ser konstig ut. Men jag är i mitt rätta element där (bland vänner och har kul) och mår väldigt bra och är glad så den fick representera mig! :)
Gustovich
 
Inlägg: 128
Anslöt: 2011-06-17
Ort: Karlshamn

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav bittin » 2012-05-04 1:15:25

Söker en tjej som är lik mig
bittin
 
Inlägg: 1894
Anslöt: 2008-11-03

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Iridia » 2012-05-04 1:16:40

Jaha, och hur är du då?

Detsamma geller BenjaminMayer ovan. Att bara be någon höra av sig utan att specificera ett enda dugg om sig själv lär knappast ge något napp. Fyll i det föreslagna "frågeformuläret" eller berätta fritt om er själva och vad ni söker. Ju mer desto bättre.
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav plåtmonster » 2012-05-04 1:29:02

Famn finnes, kram sökes i Göteborg ;)
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Eeira » 2012-05-04 17:49:07

plåtmonster skrev:Famn finnes, kram sökes i Göteborg ;)

Vet inte om ditt inlägg var en replik på Iridias inlägg, men det var gulligt och fick mig att le. :-)005 Hade jag bott i Göteborg hade jag sökt upp dig för en kram. :-)Hug
Eeira
 
Inlägg: 599
Anslöt: 2012-01-21

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav kvicksilver » 2012-05-04 17:58:27

Kille, söker tjej i Uppsala/Stockholms-området.

Ålder: 19
Musiksmak: Allt elektroniskt, house, oi, gammal brittisk punk. Favoritbanden är Skudge och The Clash.
Fritidsintressen: läsa, träna, kolla fotboll.
Stilar jag finner attraktiva: Indie, storstad, jordnärhet.
Stilar jag inte finner attraktiva: Självupptagenhet, ytlighet.
Livsåskådning: Ateist, live and let live. ;)
Politisk uppfattning: Är mer vänster än höger. Mer intresserad än engagerad.
Viktiga värden i livet för mig: Nyfikenhet, självständighet, kreativitet
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Värderingar som går ut på att man strikt ska följa någon annan (ex politiska eller religiösa extremister), rädsla
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Tja... kemi, tillit och att ha jävligt kul ihop. ;)
kvicksilver
 
Inlägg: 1473
Anslöt: 2011-02-19

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Iridia » 2012-05-04 19:24:09

Men seriöst, Benjamin! Du kommer knappast få några svar med så lite info. Särskilt när du inte är särskilt aktiv på forumet och visar i skrift vem du är. Du kan väl i alla fall svara på frågorna som många andra har gjort? Inte för att det är någon garanti heller, men det ökar säkert chanserna från 0% till kanske 10%.
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav plåtmonster » 2012-05-04 19:28:05

Var man finns och är beredd att åka samt intressen får väl räknas som ett minimum ;)

Erbjudandet om kram kvarstår.. :mrgreen: :mrgreen: :-)Hug :-)Hug
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Henkkalexi » 2012-05-08 19:00:02

BenjaminMayer skrev:Hej

Jag heter Benjamin är 24 år bor i stockholm. Har Asperger ,jag söker en tjej.
Hör av dig om du är en tjej som är intreserad! :)



Berätta:

1. Vad du har för fritidsintressen.
2. Vad du har för musiksmak.
3. Om du jobbar med/studerar något.
4. Vad du tycker är attraktivt hos kvinnor.
5. Om du vill ha en flickvän, en tillfällig sexkontakt eller en KK.
Henkkalexi
Inaktiv
 
Inlägg: 6845
Anslöt: 2011-05-17

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav nallen » 2012-05-08 22:02:05

Åtminstone 1-3 är fullständigt irrelevant i den här tråden.
nallen
 
Inlägg: 19428
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Miche » 2012-05-08 22:57:22

nallen skrev:Åtminstone 1-3 är fullständigt irrelevant i den här tråden.

Jo, om tråden hette Kontakttråd för tillfälligt sex, men nu råkar ju även ordet förhållanden ingå, så därför är det relevant!
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Skinny » 2012-05-19 18:22:00

Oh well, då var det min tur (igen).

Ålder: 46
Musiksmak: punk, rockabilly, bluegrass mm.
Fritidsintressen: Musik. I alla dess former. Från konserter till böcker.
Stilar jag finner attraktiva: punk/rockabilly bla.
Stilar jag inte finner attraktiva: hiphopare, trendmänniskor.
Livsåskådning: hoping for the best, but expecting the worst.
Politisk uppfattning: ingen partipolitisk. Dock en massa åsikter om det mesta.
Viktiga värden i livet för mig: ärlighet, trohet etc.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: extremister.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: kärlek, omtanke och kommunikation.

Hör av dej via pm om intresse finns. Bild(er) finns.
Skinny
 
Inlägg: 1669
Anslöt: 2011-02-27
Ort: Mjölby

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Kricke1980 » 2012-06-24 21:04:38

Kille söker tjej i Göteborgsområdet.

Älder:32.
Musiksmak:Techno,metal.heavy metal.
Fritidintressen:Träna,musik,träffa nya vänner,matlagning ,gå på konsert och film.

Är en omtänksam person som visar mycket empati.
Är inte fördomsfull.
Vill hjälpa andra människor att må bättre.
Söker nödvändigtvis inte tjejer för ett förhållande.Det är alltid trevligt att göra nya bekantskaper utan nån förbindelse.Har lättare att prata med tjejer.
Tycker att det är viktgt i ett förhållande att man ser varandra och kommunicerar samt har kul.Har inga speciella krav på en tjej.Man vet om man funkar ihop.Om det klickar.

Skicka ett pm om ni är intresserade :-)Happy
Kricke1980
 
Inlägg: 24
Anslöt: 2012-03-04
Ort: Göteborg

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav HSund » 2012-07-25 15:49:02

Jag: Kille, 27 år, bosatt i Eskilstuna/Stockholm.

Musiksmak: Oerhört blandat från klassisk musik till hårdare typer av metal.

Fritidsintressen: Litteratur, foto, film m.m. Ganska många, men f.n. kommer fotografering främst.

Livsåskådning: Romantiker och desillusionerad optimist, kanske. Det är viktigt att arbeta för och vårda sina glädjeämnen här i livet.

Politisk uppfattning: Klassiskt liberal.

Viktiga värden i livet för mig: Min lycka, min kreativitet, mina nära och kära. Det finns mycket som är värdefullt, men några exempel i alla fall.

Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Glädje, ärlighet och engagemang.

Söker: Kvinnor för alltifrån sexträffar till ett seriöst förhållande. Ev. också utlevnad av BDSM.
HSund
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2012-07-22
Ort: Eskilstuna/Stockholm

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav adamhj » 2012-07-26 17:10:30

Hej!

Jag är en kille på 22 år bosatt i Kronobergs län.
Jag söker en kille/tjej för ett seriöst förhållande.

Musiksmak: Allätare
Fritidsintressen: Mysiga hemmakvällar, Fiske och fotografering
Stilar jag finner attraktiva: Det viktiga är personligheten
Livsåskådning: Ateist
Politisk uppfattning: Ingen
Viktiga värden i livet: Kärlek och Trohet
Åsikter och värderingar jag ej sympatiserar med: Rasism, satanism och alla former av extremister
Tre saker som är viktiga i ett förhållande är: Kärlek, trohet och ömhet

Om jag har fångat ditt intresse, hör gärna av dig till mig genom ett PM :-)Happy
adamhj
Ny medlem
 
Inlägg: 4
Anslöt: 2012-06-10
Ort: Linneryd

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav aalexanderr » 2012-08-01 1:36:27

Hej, Jag är en kille på 21 år (blir 22 senare i höst) som bor utanför södertälje. Skulle väl säga att jag har en "Normal kroppsbyggnad" Inte direkt smal men inte direkt tjock heller, lagom helt enkelt :) Som Söker i förstahand en realtion med en fin och vettig tjej i ungefär min egen ålder (typ 20-25, inget supernoga). Men kan även tänka mig en Kortare Romns också, vil lgärna få lite mera erfarenhet + sällskap ;)

Jag jobbar på Skola (där jag gick förut) och bor själv i lägenhet. Jag skulle beskriva
mig Själv som väldigt ensam av mig och tycker inte om att ha allt för mycket kontakt med folk, men har gärna bra kontakt med dom få jag har. På fritiden sitter jag mest vid datorn och surfar spelar eller tittar på film för det mesta.

Musiksmak: Rap, hiphop, Techno, Trance, 80tal
Fritidsintressen: Datorer, film/tv, tvspel, Prominera och snacka! Bilar (det största intresset), Gillar om inte annat bara komma på något spontant.

Viktiga värden i livet för mig: Bilar, Vänner och musik

Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Närhet, lojalitet och trevligt sällskap samt pålitlighet

Skicka Pm Maila Taveljocke@hotmail.com

(PM i första hand) :-)154

puss och Kram
aalexanderr
 
Inlägg: 45
Anslöt: 2010-04-16
Ort: Järna/södertälje

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav Rezzy » 2012-08-16 18:30:24

Hej, Andreas heter jag och är 28 år och bor i Uppsala.
Jag söker Tjejer/Kvinnor för förhållande eller annat beror på hur man finner varandra.
Jag är rätt blyg, osäker, dåligt självförtroende så har svårt att ta initiativ om jag skulle vara intresserad av en tjej så det är väl därför jag ger detta ett försök.
Finns väl mer att säga om mig men det kan man ju ta om någon finner intresse av att prata mer med mig för att lära känna mig.


Ålder: 28år
Musiksmak: Reggae men lyssnar på det mesta.
Fritidsintressen: Filmer, Serier, Sitta vid datan, har 2 hundar
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Ärlighet, respekt och kärlek.
Något jag inte föredrar: Rökning/snusning (fest röka och så är ok men inte daglig vana gillar inte lukterna)


Vet inte riktigt vad jag mer ska säga så fråga gärna om det är något du funderar över.
Rezzy
 
Inlägg: 20
Anslöt: 2012-08-16
Ort: Uppsala

Re: Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kö

Inläggav IIAAIIAA » 2012-08-21 20:13:15

Hej!
Jag är en tjej/kvinna på 47 år. Jag vill gärna träffa en tjej/kvinna mellan ca 40-50 år för ett fast förhållande. Jag bor nära Stockholm, så det vore roligt om du också gör det. (Du ska ej röka.)

Musiksmak: Soul, funk, blues, pop mm, mm...
Fritidsintressen: Jag gillar att vara i, på och bredvid ett vatten, lyssna på musik, se på film, skriva dikter mm...
Viktiga värden i livet: Att veta att det finns någon som bryr sig om en, må bra, vara glad, känna att det finns någon mening med livet.
Viktiga saker i ett förhållande: Kärlek, sex, ömhet, ärlighet, respekt och ömsesidig kommunikation.
IIAAIIAA
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2012-07-23

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Infinite » 2012-09-17 2:29:33

Kille, 20 år som söker en kvinna mellan 18-22 år. Jag har Aspergers Syndrom med inslag av ADHD. Jag är extremt ärlig och lojal människa. Jag har ett stort intresse för psykologi, rymden och musik. Man kan väl också säga att jag har ett stort behov av att få folk att skratta. Jag har gränslös humor och självdistans.

Såhär ser jag ut. Bild
Infinite
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2012-09-17

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav OiOiOi » 2012-10-12 9:03:20

Ålder: 31
Musiksmak: Oi!, Punk, Rockabilly, Psychobilly, Country, SKA, endel metall och hårdrock osv.
Fritidsintressen: Mina barn, film, musik, pubrunda, friluftsliv, Historia, Filosofi, Psykologi osv.
Stilar jag finner attraktiva: Rockabilly, Psychobilly, Skinhead och äldre stilar.
Stilar jag inte finner attraktiva: Hippies, Hiphop osv.
Livsåskådning: Andlig, men inte aktiv.
Politisk uppfattning: Oberoende, varken Vänster eller Högerregering har fungerat så bra.
Viktiga värden i livet för mig: Att bli accepterat för den man är, när andra mår bra så mår man bra också.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Alla har rätt till sin åsikt tyvärr.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Att acceptera varandra, Sex och våga möta även motgångar.
OiOiOi
Inaktiv
 
Inlägg: 22
Anslöt: 2012-08-13

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Charlie72 » 2012-10-12 9:52:56

Varför bara ett alternativ, jag söker ju olika saker, men det är kanske fel sida att ha sexkontakttrådar på då dom flesta här inte verkar gilla närhet?
Charlie72
 
Inlägg: 3698
Anslöt: 2012-10-11

Återgå till Träffar



Logga in