Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Desolation » 2015-11-04 18:10:19

Ålder:35
Musiksmak:50/60/70 tal/garage/punk/gubbrock/country/bland annat.
Fritidsintressen:Musik/spela gitarr/samhälle/dokumentärer/serier/film/
Livsåskådning:Ateist

Söker kvinna/tjej
Ser bra ut enligt andra,bor i STHLMS län,fick diagnos asberger/ADD för några år sen,aldrig dejtat nån med liknande problematik.
Det jag vet är att det sällan fungerat med "vanliga" tjejer/kvinnor,vill därför träffa nån som inte tycker att man är ett freak bara för att man inte lever ett liv som dom andra.

Är lugn som person,empatisk,och ger intrycket av att vara normal på utsidan.

Du behöver bara va någelunda stabil,det räcker för mej,har inte tid för drama.
Desolation
 
Inlägg: 44
Anslöt: 2015-11-04

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Vaniljflickan » 2015-11-04 18:56:09

Jag söker någon som vill rädda mig ur misären, kön skiter jag fullständigt i, du behöver inte ens ha ett, men ett vackert leende och ett modigt hjärta skulle nog kunna va något.
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Evighet » 2015-11-08 15:21:59

Vaniljflickan skrev:Jag söker någon som vill rädda mig ur misären, kön skiter jag fullständigt i, du behöver inte ens ha ett, men ett vackert leende och ett modigt hjärta skulle nog kunna va något.


:-)154

Det där var tamejfan det vackraste jag hört på länge.

Är du lika söt som du uttrycker dig? :oops:

Hehe.....

Själv söker jag någon att dela dagarne med. Vare sig det är för ett kärleksförhållande (där du är kvinna), eller som kompis etc.. Du får gärna, på grund av olika anledningar ha ett kön (och du får gärna även vara medveten om genus).

Gillar du inte musik så kan du få svårt att stå ut med mig.
Jag är för övrigt ganska snäll. :-)049

mvh
/Man, 35 från Stockholm
Evighet
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2015-11-08
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Mountain_lion » 2015-11-08 22:11:15

Evighet skrev:
:-)154

Det där var tamejfan det vackraste jag hört på länge.


Haha, Karl Bertils Jonssons Julafton!
Snyggt. :-)049 :-)Happy

Jag håller inte mindre för det med dig. Det var väldigt vackert uttryckt.

Moderator Puzzle: Lagade citatrutan.
Mountain_lion
 
Inlägg: 1255
Anslöt: 2013-07-18
Ort: Halland

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Bella89 » 2015-11-11 13:33:39

Hej,
Jag är en kvinna på 26 år som finns i Örebros län. Jag söker en man i ungefär samma ålder, någon som är intresserad att prata lite, jag söker främst ett förhållande och inte kk.
Bella89
Ny medlem
 
Inlägg: 4
Anslöt: 2015-11-10
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Hemmy » 2015-11-15 12:33:51

Hej

Kille 29 från Uppsala.
Söker en trevlig gosig tjej att ha lite kul
Med.Vad vi gör spelar ingen roll för mig,vi kan gå ut och gå, vi kan kolla på film eller bara ligga i sängen och mysa, behöver inte känna press på att behöva prata eller göra nåt.
Hemmy
 
Inlägg: 49
Anslöt: 2012-10-01
Ort: Uppsala

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Jonmpa » 2015-11-19 0:42:29

Ålder: 30
Musiksmak: Dansband, 60 tals pop och 50 tals rock
Fritidsintressen: Resa, Fota, Data, Facebook, Se på film hemma, Bio, Museum med mera
Stilar jag finner attraktiva: Naturliga
Stilar jag inte finner attraktiva: Onaturliga
Livsåskådning: Man lever bara en gång
Politisk uppfattning: Inte insatt i politik, Det är ett nödvändigt ont
Viktiga värden i livet för mig: Trohet, Ärlighet för det mesta, Uppriktighet, Inte gå bakom ryggen
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Otrohet, Misshandel, Våldshandlingar
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Att kunna lita på varandra, Att kunna förlåta små felsteg, Att kunna prata öppet med varandra och reda ut om så erfordras eller önskas

Jag söker efter en kvinna, En fast punkt i livet, Någon att dela glädje och lycka med, En trygg famn, Jag har så mycket romantik i mig som jag vill få dela med någon, Därför söker jag en snäll, Go, Glad, Mysig och trevlig kvinna i åldern 18-40, I mina ögon har inte ålder så stor betydelse, Bara man tycker om varandra
Ett jätteplus men absolut inget krav är att det vore himla trevligt om det blev en tjej att kunna gå på dans med på trevliga dansbandstillställningar i Stockholm med omnejd
Jonmpa
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2011-02-04
Ort: Vårberg, Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav coffeeman86 » 2015-11-22 18:15:11

Jag försökte ändra i mitt inlägg här eftersom det är två år gammalt, och allt som står där stämmer inte.
Det verkar inte gå så jag skriver en ny presentation.

Jag vill ha ett förhållande och söker en tjej i åldern 25-30.
Jag är 29 år och bor själv i en lägenhet.
Jag jobbar som assistent på ett skolbibliotek.
På fritiden gillar jag att läsa böcker och se på film, eller surfa på datorn.
Film är ett stort intresse och jag har nog ett par hundra st i min samling.
Jag är ingen träningsfantast, men jag brukar gå på gym en gång i veckan och så promenerar jag en hel del.
Kaffe och öl är jag även intresserad av och gillar att prova många olika och lite ovanliga sorter.

Jag skulle beskriva mig själv som lite försiktig och blyg, men omtänksam och hjälpsam.
Kan även lägga till att jag är ganska oerfaren när det kommer till dating och förhållanden.
coffeeman86
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2013-09-25
Ort: Karlstad

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav sedeki » 2015-12-09 21:41:28

Ålder 27 år
Söker hyfsat normal kvinna i min ålder

Politiskt är jag väldigt liberal (klassiskt liberal/libertarian).
Framför allt är jag drogliberal eftersom man inte skadar någon annan än sig själv, och som vuxen människa så bör man få bestämma över detta själv.

Samtidigt bryr jag mig inte om politik så mycket.
Hela det politiska livet i väst är en stor såpopera jag vägrar följa nämnvärt.

Jag har ett stort driv. Vill bli entreprenör framöver och sparar ihop pengar till att avsätta ett år eller två till det.

Tänder på femininitet. Jag Tarzan, du Jane.

Berätta något om dig.
sedeki
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2015-12-09

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav bittin » 2016-01-02 22:51:32

KK is basically fuckbuddy Knullkompis
bittin
 
Inlägg: 1894
Anslöt: 2008-11-03

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav slackern » 2016-01-02 22:58:04

bittin skrev:KK is basically fuckbuddy Knullkompis


Tror det heter friends with benefits.
slackern
 
Inlägg: 43668
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav nummer84 » 2016-01-03 12:55:11

Aaaah, well I have another word for that: bed-bunny :-)Happy
Isn't there a difference between KK and friends with benefits? I mean, KK is meeting for sex only (what I don't like at all) and friends with benefits is to have sex and be able to share time together for hobbies and fun?
And after that there is the girlfriend where you (hopefully) can "trust" the pill but you are no free man anymore :lol: And you have somebody who digs around in your stuff and controls you by mobile phone, has to know where you are, what you think and what you do. :-)003
OK, maybe I am overreacting
nummer84
 
Inlägg: 21
Anslöt: 2015-10-29
Ort: Lomma

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Tantaly » 2016-01-03 13:01:29

nummer84 skrev:Aaaah, well I have another word for that: bed-bunny :-)Happy
Isn't there a difference between KK and friends with benefits? I mean, KK is meeting for sex only (what I don't like at all) and friends with benefits is to have sex and be able to share time together for hobbies and fun?
And after that there is the girlfriend where you (hopefully) can "trust" the pill but you are no free man anymore :lol: And you have somebody who digs around in your stuff and controls you by mobile phone, has to know where you are, what you think and what you do. :-)003
OK, maybe I am overreacting


Both KK and friends with benefits means sex and friendship without feelings, love and commitment.
Tantaly
Inaktiv
 
Inlägg: 432
Anslöt: 2014-11-13

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav nummer84 » 2016-01-03 13:34:44

Interesting. Thats not how I know it - I handled every KK with feelings and love as long as we were "interacting" and as if she would be my great love (but I never told her - I handled her as if). I never just used a girl for physical sex only.

Hm. :-)063
nummer84
 
Inlägg: 21
Anslöt: 2015-10-29
Ort: Lomma

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Ericus » 2016-01-03 16:39:09

Jag är en man på 35 år boendes i Västerbotten. Jag söker en tjej/kvinna i ungefär samma ålder för ett förhållande.

Intressen: djur, natur, friluftsliv, historia, musik, film, kost, hälsa m.m.

Själv är jag tobaksfri och vill att den jag lever med också är det. Alkohol är okej vid enstaka tillfällen.

Egenskaper jag uppskattar: humor, lyhördhet, ödmjukhet, pålitlighet, integritet m.m.
Ericus
Inaktiv
 
Inlägg: 2365
Anslöt: 2015-11-25

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Tantaly » 2016-01-03 17:41:13

nummer84 skrev:Interesting. Thats not how I know it - I handled every KK with feelings and love as long as we were "interacting" and as if she would be my great love (but I never told her - I handled her as if). I never just used a girl for physical sex only.

Hm. :-)063


That my friend is aspergers in a nutshell:)
Tantaly
Inaktiv
 
Inlägg: 432
Anslöt: 2014-11-13

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Hadraniel » 2016-01-03 19:13:37

Jag gör väl ett försök här jag också. Är en 33-årig man som bor i Småland och som söker efter en kvinna/tjej som helst är hyfsat i närheten av min egen ålder (runt 25-40 år eller så, men det inte så jättenoga) med ambitionen att få till ett seriöst förhållande tillsammans och eventuellt fortsätta med en KK-relation om detta inte skulle fungera fullt ut och det finns ett intresse för att fortsätta ha det trevligt tillsammans ändå.

På fritiden brukar jag kolla på dokumentärer, läsa om saker som intresserar mig, träna lite för att hålla mig i hyfsad fysisk form eller underhålla mig vid datorn med film/serier/spel och dylikt. Jag har även ett stort intresse för sex och annan fysisk närhet med en partner så detta skulle jag gärna ägna en stor del av fritiden åt om jag bara hade någon att dela detta med. Dock är jag nästan enbart intresserad av sex om kvinnan bestämmer lite där så en viss dominant läggning hos en partner är nog nödvändigt för min del.

Utöver detta brukar jag faktiskt inte göra så mycket mer än att träffa några få vänner eller släktingar då och då för att spela sällskapsspel eller diskutera något intressant ämne på djupet. Alltså skulle jag vilja hitta en partner som också trivs med att ta det lugnt och mest vara hemma och ha det mysigt tillsammans.

Hoppas att någon nappar!
Hadraniel
 
Inlägg: 415
Anslöt: 2014-01-03

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav nummer84 » 2016-01-03 19:22:18

Tantaly skrev:That my friend is aspergers in a nutshell:)


Wow, didn't know that fact. I wonder how Asperger girls are like :-)Hug

OK, I think I should dig a bit deeper in the forum for the experiences of others, but I can only stay short times online since my laptop uses WWAN and I get a headache from this radiation. Well, at my work place there is cable Internet - so after work then :-)Happy
nummer84
 
Inlägg: 21
Anslöt: 2015-10-29
Ort: Lomma

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav MikaShiro » 2016-01-04 1:29:09

Hej! 22årig kvinna ute efter ett stadigt förhållande med likasinnad man! Som helst har liknande intressen och helst är mellan 22 och 29 :)

Ålder: 22år
Musiksmak: Metal, J-rock, det mesta inom den "alternativa" musiken
Fritidsintressen: Gamer, Anime/manga, kreativ, musik, filmer/serier, cosplay
Stilar jag finner attraktiva: Goth, metal, hårdrockare mm.
Stilar jag inte finner attraktiva: Raggare, "fjortisar", brat
Livsåskådning: Vegan
Politisk uppfattning: Anser att alla har samma värde och bör därför ha samma rättigheter
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Extremister av alla slag, rasism, nazism, speciesism
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: KÄRLEK, romantik, respekt
MikaShiro
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2016-01-04

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Winterblues » 2016-01-09 2:31:06

nummer84 skrev:Isn't there a difference between KK and friends with benefits? I mean, KK is meeting for sex only (what I don't like at all) and friends with benefits is to have sex and be able to share time together for hobbies and fun?


Yep, you're absolutely right. It's not really the same thing.
Winterblues
 
Inlägg: 428
Anslöt: 2011-08-27
Ort: Bohuslän

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav aalexanderr » 2016-02-21 22:44:26

Kille på 25 år som gärna skulle träffa en fin & trevlig kvinna i ungefär samma ålder, skulle vilja att du bor i mälardals regionen, med fördel i stockholm/Västerås trakten och helst har bil och är bilintresserad skadar inte :)

Söker KK i första hand men förhållande kan bli aktuellt om det funkar bra

Skicka PM så kan vi pratas vid :)
aalexanderr
 
Inlägg: 45
Anslöt: 2010-04-16
Ort: Järna/södertälje

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Adhoc » 2016-03-30 23:25:28

Postar inlägget från kontakttråden här också, värt ett försök. :wink:

Hej!
Jag är en 22-årig kille från Stockholmsområdet, norrort närmare bestämt, som söker en tjej för ett förhållande. Jag fick min AS-diagnos för knappt ett år sen nu - vilket var välkomnat då det har gett mig en viss förståelse och förklaring till varför livet har blivit som det blivit.
Jag är en mjuk, vänlig och som många andra med AS något tystlåten och blyg person men hämningarna brukar alltid lätta efter ett tag med en ny människa.

Utöver "vanliga" intressen som musik och film intresserar jag mig för fotboll, kläder, historia, politik och filosofi men brukar ändå finna glädje i att diskutera det mesta. Har blivit svårt att hitta nya personer att umgås med då jag har blivit så låst i min egen vänskapskrets och vill gärna träffa en "likasinnad" med en aspergerdiagnos som jag själv.

Om intresse finns - hör av dig via PM! Jag kan bifoga bild om så önskas. :-)Happy

EDIT: Gillar också dator/tvspel även fast intresset har svalnat något de senaste åren men jag spelar ändå gärna om tillfället ges.
Adhoc
Ny medlem
 
Inlägg: 12
Anslöt: 2016-03-30

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav FolkanJr » 2016-04-29 15:02:58

Ålder: 33
Musiksmak: Svårt för dansband, punk och rap. I övrigt är det mycket beroende på humör. Men mycket lugn pop.
Fritidsintressen: Fotografering, motorer och miljöfrågor. Fritidspolitiker för miljöpartiet.
Stilar jag finner attraktiva: Enkla, rena linjer. Naturlig look. Har nog ärligt talat en liten fetish för tights och andra kläder i liknande material.
Stilar jag inte finner attraktiva: Personer som bara följer den senaste trenden. Personer som ser konstgjorda ut.
Livsåskådning:Progressiv och kristen. I nu nämnd ordning.
Politisk uppfattning: Grön. Ganska långt till höger och ganska pragmatisk grön men fortfarande inom MP.
Viktiga värden i livet för mig:Ärlighet, pålitlighet och fysisk närvaro. Starkt utvecklad rättskänsla.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Anpassa sig får andra göra-attityd. Högmod, girighet och inskränkthet. Personer som på olika sätt inte anser sig ha samma rättigheter och skyldigheter som alla andra. Jag är själv feminist och icke-rasist, så personer som har svårt för det göre sig icke besvär.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande:Rättskänsla, uppriktighet, attraktion (gäller det vänskap behövs inte det sista). Tre nära relationer på raken (en sexuell och två vänskapliga) där jag fått knivhugg i ryggen på olika sätt. Fullt i det skåpet nu.
Sexuell läggning:Jag är själv heterosexuell, bryr mig inte om kvinnor som svarar är hetero- eller bisexuella.
Ålder jag letar efter: Ålder är en siffra. Men jag söker ingen dotter, jag söker ingen morsa.

Tack för formuläret ovan. Tog mig dock friheten att redigera det litet som ni kanske sett.
FolkanJr
 
Inlägg: 48
Anslöt: 2014-02-05
Ort: Rimbo

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Livet4Life » 2016-04-30 16:39:37

För att komplettera att jag gick off topic Får jag väll lägga in en kontaktannons.

Jag tog upp det med stavhoppare för att, om jag skulle göra en lista av vad som är roligast skulle jag väl:
1, köra för snabbt på för smal skogsväg.
2, Rida, då det är ett äventyr att lära sig.
3, Sex.

Men efter riskanalys av (det gör ont att ramla av häst, samt omständligt att sköta om, dessutom att det är farligt att krocka, men framförallt dyrt att köpa en ny bil eller laga, hur billig den än må va.
Så är väl snarare min lista som följande:
1. Datorer.
2. Film/musik.
3. Fotografi.
4. Sex.
5. Ha ett riktigt djupt och givande samtal (Det hade kommit som #1 om det inte vore för allt energikrävande ``mingelsnack´´ med idioter som krävs för att hitta en vettig person att snacka).
5. Rida.
6. Köra bil.


Så om du är schysst får du gärna snacka, är hetero. Men uppskattar att snacka med intressanta killar. Så, vid frågor, skicka gärna ett PM :-)Happy
Är 19, och snackar med människor i vilken ålder som helst.


Jag älskar som man kan märka listor.
Livet4Life
 
Inlägg: 80
Anslöt: 2016-04-01

Återgå till Träffar



Logga in