Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Nacklirare » 2016-04-30 17:08:43

Intressant, själv är jag hetero
Nacklirare
 
Inlägg: 205
Anslöt: 2016-02-05
Ort: Nacka

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav IntroVoy » 2016-05-08 20:35:15

Norrlänning i Stockholm

Bild

Jag är en ganska lugn person på 44 unga år som letar efter Dig - tjej/kvinna - som har humor och har ett öppen sinne.

Mina intressen är att träna - just nu långpromenader och utegymet, läsa deckare, lära mig nya saker.

Välkommen att höra av dig - skicka ett PM idag
IntroVoy
 
Inlägg: 69
Anslöt: 2016-03-17

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Ecke88 » 2016-05-08 22:33:30

Är hetero och söker en ärlig och seriös kvinna. helst mellan 20 och 28 år. Gillar film, sport, vara med vänner, träna och att promenera och är en stor djurvän. PM:a gärna om du vill veta mer om mig.
Ecke88
Ny medlem
 
Inlägg: 5
Anslöt: 2016-01-21

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Balmisen » 2016-05-09 20:06:07

Hej
Jag söker efter en stabil partner, som är ärlig, omtänksam och inte har svårt att prata.

Själv är jag en 25årig tjej, gillar att vara kreativ, vara ute när vädret är OK och läser gärna. Skriv om du vill veta något om mig, jag tycker det är lättare att berätta vem jag är när frågor ställs. Ha det bra allihopa.
Balmisen
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2016-04-05
Ort: Västra Götaland

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Manveru » 2016-08-18 14:05:13

Känns smått illa att skriva nåt sånt här egentligen, och ingen större förhoppning att det ska funka, but anyway: Söker en tjej/kvinna/individ född med hon-fenotyp i Östergötland (eller nära nog, fast i Åtvidaberg för tillfället sorgligt nog) som skulle vara intresserad av att träffas för sex eller andra trevliga aktiviteter för att förhöja bådas livstillvaro lite. Troligtvis inte redo för ett nytt förhållande riktigt än, men man vet ju aldrig vad som kan hända if the stars align.

27 år gammal och duglig mängd efarenhet, ser väl relativt ok ut tror jag, normal kroppsbyggnad etc, önskas bild så kan det tillgodoses om sånt spelar roll. Hör av dig om det verkar det minsta lilla intressant @}--
Manveru
 
Inlägg: 134
Anslöt: 2013-01-11

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Athetos » 2016-08-29 23:47:09

Testar väl i den här tråden med och får ta och passa på att söka efter båda grejorna då. :o

Börjar med förhållandebiten. Så, är en kille och vill ha en snäll, ärlig och glad tjej. :)

Nån som är snäll och ärlig på riktigt alltså. De flesta brukar bete sej oärligt trots att jag är tydlig med att de kan vara helt öppna och ärliga med allt de tänker på och att jag skulle gilla dem lika mycket oavsett. Har i nuläget 0 vänner jag kan träffa eftersom såna brukar jag inte ens hinna skaffa två av innan den första försvunnit.

Av diverse olika anledningar. Ganska trist när man försöker vara så vänlig och tolerant och intresserad mot alla som det bara är möjligt men aldrig får nått gott tillbaka. Brukar själv gilla de flesta personer och skulle aldrig någonsin behandla någon dåligt eller orättvist.

Har inga större krav men vill gärna flytta ihop framöver om allt känns bra, och dessutom så är jag intresserad av att skaffa barn så snart som möjligt. :o

Och med massor av kärlek, så att man bara kan sitta tyst bredvid varandra hur länge som helst och vara lyckliga av att bara vara nära varandra. :D Behöver inte ens kramas nått de första träffarna egentligen om det är så, är inte sånt som får mej att tycka om någon. Men massor av kärlek efter ett tag då dvs, går ju inte att ha en massa känslor för någon man inte känner än utan behandlar alla som vänner i början.

Intressen och sånt känns ganska oviktigt egentligen eftersom även när allting passar till 100% så brukar det ändå inte fungera eftersom den andra personen inte känner något, så känns som jag lika gärna skulle kunna passa ihop med nån jag har noll gemensamt med, så är öppen för vem som helst, är ju bara att man får se hur det funkar genom att prata lite.

Chatta eller prata telefon/webcam gillar jag för det mesta inte btw, föredrar att maila eller prata IRL.

Sen om ingen passar in på det där så kan jag ta sexbiten med ifall någon är mer intresserad av det istället, eller för den delen hellre vill börja på det sättet. För tillfälligt sex känns inte så intressant utan ska helst vara regelbundet isåfall, om det fungerar. För ju bättre man känner någon desto bättre blir det.

Och då träffas vi när du känner för det, och inga direkta krav alls på dej, och träffar du nån annan du gillar bättre eller vill träffa andra så är det helt ok, och tröttnar du så är det ok, och blir du kär så är det också ok för då blir nog jag det med. Och jag själv kommer aldrig att tröttna på dej eller träffa någon annan och alltid bara vara varm och vänlig. Helt problemfritt alltså, till skillnad mot 99% av alla andra killar.

Och jag är fantastiskt bra på det, nästan garanterat bäst av alla i hela den här tråden, och vi kan göra det på alla möjliga sätt och ställen, och det allra viktigaste är att du blir nöjd, och jag är lång och smal och vältränad och så vig att jag nästan kan lägga fötterna bakom huvudet, och dessutom så har jag en väldigt stor penis. Woooo. :o :-)024

Flera timmar i sträck med, och med massor av kramar för att krama någon som inte har några kläder på sej riktigt mycket och länge är det som är allra bäst i hela världen. :) Om någon är erfaren eller totalt oerfaren spelar inte minsta roll överhuvudtaget, och inte åldern heller så länge inte åldersskillnaden är allt för extrem.

Det där är ju två väldigt olika alternativ men båda sakerna går exakt lika bra för min del, jag är flexibel. Avståndet spelar inte heller nån roll, jag skulle gärna åka tåg i 5 timmar fram och tillbaka för att träffa någon jag gillade då och då. Är bara intresserad av en enda person oavsett vilket det gäller, så den första person som svarar som det fungerar bra med den blir det. :-)173
Athetos
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2016-07-18

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav portera » 2016-09-12 12:44:09

Hej!

Jag är en kille på mellan 25-30 år som börjar tröttna på att inte ha någon hos mig som förstår mig på djupet. Det är nog därför jag letar här. Jag har en AS-diagnos sedan ett år och bor i egen lägenhet. Läkaren sa att jag är ovanligt social för att få diagnosen - snarare kan jag ha kul i alla möjliga sammanhang, men föredrar lugna aktiviteter i mindre grupp och har behov av en del egentid också. Ett djupare samtal ger så mycket mer än disco och stök där alla behöver skrika för att höras. Vore så trevligt att ha någon att dela middagar med, att mysa med framför en film, att gå promenad med, att samtal med om saker vi bryr oss om och som jag inte måste trippa på tå för att inte göra bort mig inför.

Jag är osäker när det kommer till känslor och verkar inte vara typen som blir kär; men är i övrigt en trevlig, vetgirig och hyfsat snygg kille. Bra på att lyssna, intresserad av samhället, arkitektur, kultur & design, vetenskap, fan av smarta brädspel, serier/filmer, vistelse i naturen, gillar sport (lite av en tävlingsmänniska), segling och skidåkning. Jag ser gärna att vi delar något intresse, så vad intresserar dig?

Någon i Storstockholm / Södertälje / Nyköping / Dalarna som kan tänka sig vara intresserad av ett queer-romantiskt förhållande? Vad det är för något? Ett förhållande som bygger på respekt och djup vänskap utan att det för den skull måste finnas romantisk attraktion inblandat.

Har vi några aromantiska tjejer/kvinnor här på forumet, så skulle jag gärna vilja höra från er. Bara utbyta lite tankar och eventuellt börja träffas om vi matchar varann bra och vill ses. Vem som helst får naturligtvis skriva men söker främst i åldern 25-38 och runt där jag bor och rör mig.

Chansa iväg ett PM nu.. så är vi igång. :)
portera
 
Inlägg: 95
Anslöt: 2015-02-15

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav ingetbranamn » 2016-10-01 8:42:44

Balmisen skrev:Hej
Jag söker efter en stabil partner, som är ärlig, omtänksam och inte har svårt att prata.

Själv är jag en 25årig tjej, gillar att vara kreativ, vara ute när vädret är OK och läser gärna. Skriv om du vill veta något om mig, jag tycker det är lättare att berätta vem jag är när frågor ställs. Ha det bra allihopa.


Hej du! Välkommen hit. Det låter ju inte helt olikt mig. Jag är 27 år och har lessnat fullständigt på att vara singel, skulle verkligen få behöva någon som betyder extra i mitt liv om man säger så.
ingetbranamn
Inaktiv
 
Inlägg: 169
Anslöt: 2013-10-12

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav bilbo83 » 2016-10-01 23:03:13

Jag är en 33 årig kille/man med mild autism, fick min diagnos i december 2015.
Söker en mullig/kraftig tjej från årtalen 83 till 87 till seriöst förhållande, i eller nära Enköping men kan tänka mig också inom en och en halv timmes reseavstånd.
Hon måste vilja ha barn i framtiden, vara rök och drogfri (får dricka men inte ha problem med spriten), enda piercingarna som godtas är örhängen och helst inte ha hund (hoppar till när de skäller, plus har en allergisk syrra). Gärna dela ett par intressen med mig. Står för jämställdhet och mångkulturellt, så inga SD-sympatisörer, tack!
Vore kul om ni skickade ett PM så vi kan träffas snart över en fika, lunch/middag, bio och annat (är öppen för andra alternativ). Vi ses!
bilbo83
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2016-09-24
Ort: Enköping

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Jonmpa » 2016-10-11 8:12:20

Ålder: 31
Musiksmak: Dansband, 60 tals pop och 50 tals rock
Fritidsintressen: Resa, Simulatorer, Fota, Båtar
Stilar jag finner attraktiva: Moget, Naturligt och Snyggt
Stilar jag inte finner attraktiva: Tråkiga, Onaturliga och överdrivna
Livsåskådning: Man lever bara en gång, Kärleken är livets största konst
Politisk uppfattning: Rationell och Idealistisk
Viktiga värden i livet för mig: Kärlek, Respekt, Omtanke och förståelse
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Orättvisor, Jantelag, Kriminalitet
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Lycka, Glädje och Värme
Jonmpa
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2011-02-04
Ort: Vårberg, Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav AndroFM » 2016-10-11 10:57:09

Jag är en tjej som fick sin diagnos i maj 2016.
Är As..tigmatiker, Aspie och zombie fantast.


Ålder: 25.
Musiksmak: indie, Electro, instrumental,rock
Fritidsintressen: Film & Foto, "Göra om saker" kreativt tänkande. Forskar kring sammanhang, Växter och grönt. En bra samling med nördiga saker.
Stilar jag finner attraktiva: (Denna listan är knappast gjord för såna med diagnoser tro?)
Jag gillar mystik och självklarhet i en bra kombo.

Stilar jag inte finner attraktiva: luvtröjor
Livsåskådning: Skapa din egna känsla och bygg ditt egna Jag. Välkomna alltid de välmenande

Viktiga värden i livet för mig: Respekt fritt från fördomar.var stolt.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Orättvisa, oförståelse och ovilja
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: en balans är A och O. Att vara egen individ, nyfikenhet

Hur Jag är som person: Är väl typisk Aspig. Mycket handlar om KÄNSLA. Är oftast lugn, med mycket energi bakom fasaden. Energi som jag delar upp och ibland får lite överskott av.

ÄR väldigt äventyrslysten och nyfiken i själen och uppskattar de som drar i olika undertrådar, som ifrågasätter normer men som också kan lyssna och ta till sig av information, skapa en egen känsla av uppfattning och är egen. Fördomar bör du vara fri ifrån, inget smider bra eld med dåliga järn! :) ingen preppar en bra utflykt med skor som skaver,

För att vi ska ha ett intressant samtal bör du ignonera att kallprata. Var gärna tyst längre stunder för att sedan klura kring saker som intresserar.
Jag gillar och veta Hur, vad och varför. Alltså vetenskapligt..I samma stund väldigt bokstavlig av mig med gåtor i fickan.
AndroFM
 
Inlägg: 56
Anslöt: 2015-01-14

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Xtrail3344 » 2016-10-11 16:59:50

Livet4Life skrev:För att komplettera att jag gick off topic Får jag väll lägga in en kontaktannons.

Jag tog upp det med stavhoppare för att, om jag skulle göra en lista av vad som är roligast skulle jag väl:
1, köra för snabbt på för smal skogsväg.
2, Rida, då det är ett äventyr att lära sig.
3, Sex.

Men efter riskanalys av (det gör ont att ramla av häst, samt omständligt att sköta om, dessutom att det är farligt att krocka, men framförallt dyrt att köpa en ny bil eller laga, hur billig den än må va.
Så är väl snarare min lista som följande:
1. Datorer.
2. Film/musik.
3. Fotografi.
4. Sex.
5. Ha ett riktigt djupt och givande samtal (Det hade kommit som #1 om det inte vore för allt energikrävande ``mingelsnack´´ med idioter som krävs för att hitta en vettig person att snacka).
5. Rida.
6. Köra bil.



You sir made my day! :lol:

Du får låta bli att att krocka med bilen då. Så du kan fortsätta köra på fort på grusvägarna :P
Xtrail3344
 
Inlägg: 1359
Anslöt: 2015-09-11

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Geastrum » 2016-10-11 18:57:28

Geastrum skrev:Jag hör tydligen till den i särklass största kategorin.

Det vill säga: "Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande"...

Fast egentligen är jag i första hand ute efter djupare vänskap. I min ålder är sex inte längre riktigt lika intressant (men inte helt ointressant, dock :wink: ).

Ålder: 55
Musiksmak: Progressiv rock, jazzrock/fusion, folkrock, electronica.
Fritidsintressen: Läsa böcker, se på film, sjunga i kör, vandra, träna, meditera.
Stilar jag finner attraktiva: Det naturliga, det enkla och det praktiska.
Stilar jag inte finner attraktiva: Inga alls egentligen.
Livsåskådning: Naturalistisk panteism.
Politisk uppfattning: Strax till vänster om mitten.
Viktiga värden i livet för mig: Tolerans, rättvisa, solidaritet.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Stockkonservatism och antiintellektualism.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Åtminstone ett par gemensamma intressen och preferenser, ärlighet, överseende.
Geastrum
 
Inlägg: 1500
Anslöt: 2014-05-08
Ort: Roslagen

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav LordNelson » 2016-10-13 21:34:37

Fan va less man blir. Vemodigt. Finns det typ nån som vill eller får?

Jag känner för att testa en arkeolog elle en shemale, men bara i Thailand. Arkeolog går bra i Sverige. Nu!


Om någon enda svarar kommer jag raka ryggen.
LordNelson
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 4786
Anslöt: 2010-06-25

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Sara Khan » 2016-10-14 15:06:04

Wow, känner mig nästan lite blyg i den här tråden, men kör på :) Kopierar nästan rakt av min profil;

Är singel seedan lite över 2 år. Gjorde slut med min sambo efter 8 år, väldigt stor omställning.
Vill på ett sätt ha ett förhållande, men känns också extremt jobbigt att lära känna någon, och att låta någon känna mig. Jag är väldigt privat om mig själv, både fysiskt och psykiskt/mentalt. Men om jag träffar rätt person så släpper nog den spärren ganska snabbt, vem vet liksom.

Jag vet inte riktigt vad jag söker för person. En kille/man, 25-35-ish, lugn, rolig, helst någorlunda 'fit'. En trygg och stabil människa. Är inte ute efter kk eller tillfälligt sex.

Jag gillar att läsa (sci fi, uf, paranormal, crime, romance, contemporary, non-fiction osv osv) Gillar att bara stänga av den här världen och försvinna in i en annan.
Har ett stort intresse för diy, bygga/snickra, sy/pyssla, designa, inredning, växter, serier/film (när jag kan koncentrera mig), baka och annat. Är kreativ, och försöker få utlopp för det i alla möjliga former.


Lite svårt att skriva fritt, är lättare om någon frågar.
Hör gärna av dig om vill veta mer om mig, och berätta om dig.
Sara Khan
Ny medlem
 
Inlägg: 11
Anslöt: 2016-06-12

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav truthseeker » 2016-10-14 16:52:02

Sara Khan skrev:Wow, känner mig nästan lite blyg i den här tråden, men kör på :) Kopierar nästan rakt av min profil;

Är singel seedan lite över 2 år. Gjorde slut med min sambo efter 8 år, väldigt stor omställning.
Vill på ett sätt ha ett förhållande, men känns också extremt jobbigt att lära känna någon, och att låta någon känna mig. Jag är väldigt privat om mig själv, både fysiskt och psykiskt/mentalt. Men om jag träffar rätt person så släpper nog den spärren ganska snabbt, vem vet liksom.

Jag vet inte riktigt vad jag söker för person. En kille/man, 25-35-ish, lugn, rolig, helst någorlunda 'fit'. En trygg och stabil människa. Är inte ute efter kk eller tillfälligt sex.

Jag gillar att läsa (sci fi, uf, paranormal, crime, romance, contemporary, non-fiction osv osv) Gillar att bara stänga av den här världen och försvinna in i en annan.
Har ett stort intresse för diy, bygga/snickra, sy/pyssla, designa, inredning, växter, serier/film (när jag kan koncentrera mig), baka och annat. Är kreativ, och försöker få utlopp för det i alla möjliga former.


Lite svårt att skriva fritt, är lättare om någon frågar.
Hör gärna av dig om vill veta mer om mig, och berätta om dig.


Ska vi gifta oss?(det vill jag absolut inte) Jag är dock inte säker på att jag vill ha ett förhållande då jag tycker människor är hopplösa att kommunicera med. :wink:

Tack
truthseeker
 
Inlägg: 928
Anslöt: 2016-07-02
Ort: Växjö

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Kristofer » 2016-12-03 21:59:57

Ansök om att bli kristofers fru!
Kristofer
Inaktiv
 
Inlägg: 7528
Anslöt: 2005-11-05

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav ehmd93 » 2016-12-04 14:36:08

visste inte att det finns en sådan sökning man inte förväntat sig av :X
ehmd93
 
Inlägg: 122
Anslöt: 2015-04-30

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav manne » 2016-12-09 20:50:46

söker kvinna från 20-35 år för förhållande. :)

gillar att snacka politik och se film
pm mig för ett kort förhållande.OBS gamla foton på mig när jag var yngre och smalare.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
manne
 
Inlägg: 18317
Anslöt: 2007-08-23

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav snuggelhund » 2016-12-09 22:05:30

manne skrev:söker kvinna från 20-35 år för förhållande. :)

gillar att snacka politik och se film
pm mig för ett kort förhållande.OBS gamla foton på mig när jag var yngre och smalare.


Du borde ta och lägga upp nytagna aktuella bilder på dig själv.
snuggelhund
 
Inlägg: 3257
Anslöt: 2010-07-16
Ort: Eslövs kommun

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav slackern » 2016-12-09 22:19:13

snuggelhund skrev:
slackern skrev:
snuggelhund skrev:
Du borde ta och lägga upp nytagna aktuella bilder på dig själv.


Det låter som att du är lite intresserad. ;)


Nej.

Bara aspigt petig. Och vän av ordning.


Kanske såhär?

Bild
slackern
 
Inlägg: 43668
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav manne » 2016-12-09 23:54:17

jag gillar de gamla bilderna bättre+att jag har stort könsorgan 18 cm stor kuk precis som i Pfilmerna är den
.så knulla kan jag. :)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
manne
 
Inlägg: 18317
Anslöt: 2007-08-23

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav snuggelhund » 2016-12-10 0:14:25

manne skrev:jag gillar de gamla bilderna bättre+att jag har stort könsorgan 18 cm stor kuk precis som i Pfilmerna är den
.så knulla kan jag. :)


Man bör ge en rättvisande bild av sig själv. Att posta bilder där man är yngre (snyggare?) och smalare kan upplevas som att man luras.


(Storleken på kuken säger väl knappast nåt om förmågan att knulla.. :-)063 )
snuggelhund
 
Inlägg: 3257
Anslöt: 2010-07-16
Ort: Eslövs kommun

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Klaatu » 2016-12-10 1:00:29

Formfråga, som säkert redan ställts (orka läsa igenom 13 sidor): Varför skulle sex och "stadigt förhållande" vara de enda alternativen man kan tänkas söka? Själv vill jag inte ha någotdera, utan jag söker en kombination av vänskap, närhet och ömsesidig attraktion (med en kvinna).

Ålder: 36
Musiksmak: Allt möjligt från renässans till black metal. Men gärna lite quirky och "svårt". Även brutalt svängig turkisk 70-talsfunk
Fritidsintressen: Musik, podcast, b-film, datorer
Stilar jag finner attraktiva: Popsnören, nördar och hårdrockare
Stilar jag inte finner attraktiva: Överdriven sminkning
Livsåskådning: Nihilist och pessimist. Dock pragmatiker och rätt snäll
Politisk uppfattning: Anarkosyndikalist i teorin, gråsosse/kemalist i praktiken
Viktiga värden i livet för mig: Ärlighet och ifrågasättande
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Nazism (duh)
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Pass

EDIT: Bor i Stockholm.
Klaatu
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2016-11-11
Ort: Stockholm

Återgå till Träffar



Logga in