Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav eldeorn » 2016-12-16 19:12:55

Erfaren kille här som söker en ASP-tjej att dela en del av vardagen med. Sex är en viktig del av ett förhållande tycker jag även om det inte är allt. Och, att mysa med nån är det bästa som finns för mig personligen. Dvs, motsägelsefullt så tycker jag att närhet är ok även om man inte har sex.

Är du en tjej som gillar att kramas och mysa, så är du för mig. Jag ställer alltid upp.

Jag hoppas att du finns där ute :-)Hug
eldeorn
Ny medlem
 
Inlägg: 12
Anslöt: 2013-05-04

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav outofsync » 2017-01-09 13:04:50

Ålder: 34
Musiksmak: Allt som är bra gjort, hårdrock / grunge är det dock mer kärlek för :-)154
Fritidsintressen: Datorer, tv, MYSA!, skogsvandring....
Stilar jag finner attraktiva: ? punk-rock? grunge? tatuerat, piercat
Stilar jag inte finner attraktiva: folk som umgås med kostymnissar / mode fjantar
Livsåskådning: har precis börjat livet ;)
Politisk uppfattning: ----
Viktiga värden i livet för mig: kärlek, förståelse, trohet.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: otrohet, lögner, svek.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande: Kärlek, förståelse, ärlighet.

Jag är en nyfödd 34 årig kille i hallands län (mer än så skriver jag inte här, hör av er ifall ni vill veta)
Nu undrar många "nyfödd" "34 år"?? och ligger vikta på golvet och skrattar.. gör ni så :)
ni behöver inte läsa vidare :)

Jag har varit vilsen, förvirrad, ensam och rent ut sagt "undan" skyfflad utav andra hela livet
Kämpat på så tappert jag bara orkat ändå.

Fått sjukskrivning efter sjukskrivning på ett och samma jobb sedan jag var 18 år, tills det för 2 år sedan helt enkelt inte gick längre, psykiatrin har bollat runt med mig med olika mediciner hit och dit, allt skulle bli så bra så.. säger dom ja.. det pågick nog i 8 eller 9 år.. helt utan resultat, tillslut skickade dom mig till en psykologisk utredning och dom diagnostiserar mig med asperger / add.. jag går totalt in i väggen utav utgången.. kunde inte fatta.. hur? varför? alla har sagt jag var blyg / tillbakadragen, jag har alltid känt mig udda och förvirrad i folkgrupper.. men inte direkt uppfattat mig som blyg själv.. försiktig och tystlåten kanske? läser på om asperger och add.. detta är jag, det är jag för resten av livet.. depressionen kom och min flickvän sedan 12 år, lämnade mig ensam, det var inte riktigt vad jag behövde, men resultatet av min diagnos och min nergång i måendet blev nog helt enkelt för mycket, nu har jag vaknat! ser på livet som nystartat och det är dags att ta tag i allt igen!, ut i det sociala livet, skaffa sig vänner och kanske på vägen en ny livskamrat (jag varken bits eller nyps *såvida du inte vill*) så var inte rädd för att fråga!, för att vara totalt helt 100 ärlig (är jag alltid...) så är det fortfarande lite bråk i tankarna hos mig för mitt ex (känslor), men jag söker heller inte någon att börja hålla handen med tills imorgon..
utan i första hand en vän som är där, någon som känner sig redo att prata med en nyfödd 34 årig kille?
outofsync
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2017-01-08
Ort: Landeryd

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav bittin » 2017-01-21 21:48:59

Ansök om att bli Lunas relation
bittin
 
Inlägg: 1894
Anslöt: 2008-11-03

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav montesquieu » 2017-02-11 0:24:39

Söker kvinna för intim närkontakt och funkar det bra så kan fast helt klart diskuteras :-)Happy

Är rätt social och tidigare alltid haft mycket vänner och folk runt mig. Men ändrats under senaste halvåret till nästan 0 pågrund av att jag tröttnat på att allt socialt liv måste skötas ute på krogen och att jag nyligen fått min diagnos som tagit bort mycket av tvångskänslan att uppehålla stora, ständiga kontaktnät.

Timanställd svetsare och studerar för att kunna söka in till högskola nu till hösten.

Ålder:23
Musiksmak:Väldigt varierande men för tillfället spelas det en del Childish Gambino, Beastie boys, Tool, Slipknot, Bear tooth, Stevie Wonder, Earth wind and fire med annat äldre från samma era.
Fritidsintressen:Spel, datorer, anime och annat nörderi.
Stilar jag finner attraktiva:myskläder som mjukisbyxor och kanske munktröja, Tighta jeans, klänningar med öppen rygg... sen vet jag inte, inte direkt funderat över det.
Stilar jag inte finner attraktiva:Goth, hipphopp och andra stilar som skapats enbart för att utmåla en social placering.
Livsåskådning:Atteist men alltid haft respekt för dom troende och inget som stört mig förens det blivit fanatiskt.
Politisk uppfattning:Jag är inte rasist. Jag hatar alla. :lol:
Viktiga värden i livet för mig: Iiingen aning.
Åsikter och värderingar som jag verkligen inte sympatiserar med: Växt upp med en politiskt korrekt och vänsterpartist till mor som alltid behandlat mig som public enemy no.1 pågrund av mina ibland lite osympatiska kommentarer så sådana har jag fått nog av.
Tre saker som är viktiga i ett förhållande:Mys, sex och att man inte behöver prata ständigt i varandras närhet då jag från stund till stund blir lätt fattig om orden. Finns det en känsla av att en ny konversation måste upp på tavlan så skapas lätt en oro av att jag skulle vara trist eller liknande.
montesquieu
Ny medlem
 
Inlägg: 4
Anslöt: 2017-02-09
Ort: Jönköping kommun

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav 141519 » 2017-05-29 18:00:26

Söker kvinna för ett seriöst förhållande. Du är mellan 25-35 år gammal som jag och röker inte.

Du behöver inte ha samma intressen viktigast är att det finns en kemi oss emellan.

Jag har ingen diagnos men jag har några drag av autism och har alltid varit tillbakadragen och fundersam. Jag gillar att vara fysiskt aktiv och läsa historia och spela spel. Jag har ett undertryckt behov av närhet och känner ett starkt behov av att hålla om en kvinna jag älskar.

Skicka ett meddelande om det finns ett intresse.
141519
Ny medlem
 
Inlägg: 6
Anslöt: 2017-05-29

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav ahavisst » 2017-09-03 18:25:25

Hej, kille på 22 år från Örebro söker kvinna för hemliga träffar. Din ålder spelar inte någon roll.Har ett förhållande så om du är okej med det får du gärna höra av dig. :)
ahavisst
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2016-07-02

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav truthseeker » 2018-02-05 14:32:49

Provar väl igen. Kvittar ju vad man skriver. Man får ju ändå aldrig några svar. Kanske har med min bitterhet till livet att göra. Vad vet jag..

Jag är 36 årig kille. Ingen atlet men normalbyggd antar jag. 176 lång och väger 72kg. Relativt mycket ångest till och från.
Vill träffa en tjej mellan 20-38 år att ha sex med ibland. Kan du hjälpa mig bära virke till min stuga är det ett plus. Du behöver inte vara fotomodell. Men relativt normal till utseendet typ. Måste vara klass 1 autist eller vad det heter. Fungera någorlunda vettigt alltså. Bo i kronobergs län. helst växjötrakten.

Skulle man trivas bra ihop så kan du få flytta in i min stuga senare.
truthseeker
 
Inlägg: 928
Anslöt: 2016-07-02
Ort: Växjö

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Aceber » 2018-02-05 15:26:59

ahavisst skrev:Hej, kille på 22 år från Örebro söker kvinna för hemliga träffar. Din ålder spelar inte någon roll.Har ett förhållande så om du är okej med det får du gärna höra av dig. :)


Undrar bara om din partner är med på detta. Alltså att du träffar någon annan vid sidan av sålänge hon inte vet när osv? Är hon inte det så snälla gör ett val. Du tycker då antagligen att din tjej inte räcker till som partner på en eller flera plan. Gör då slut med henne och hitta någon som "räcker till" för dig alternativ enbart ha sexuella relationer utan förhållande. Det är egentligen inte min ensak men mitt hjärta gör fruktansvärt ont av att se sånthär (om din nuvarande partner inte är med på det som sagt). Behöver du stöttning u detta är du välkommen att skicka pm! :)
Aceber
 
Inlägg: 57
Anslöt: 2017-01-17
Ort: Blekinge

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Jonmpa » 2018-02-28 9:18:12

Jag kanske ska försöka vara lite unik: Romantiker och med stort filmintresse och kreativ söker dig som uppskattar fina ärliga stunder och komplimanger och får gärna vara runt 20-40 och bo runt 08:a inom 10 mils radie cirkus.
Jonmpa
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2011-02-04
Ort: Vårberg, Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Charlie72 » 2018-04-15 1:19:49

Någon mullig kvinna här?
Charlie72
 
Inlägg: 3698
Anslöt: 2012-10-11

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav ehmd93 » 2018-04-15 4:09:42

Charlie72 skrev:ja, hon som är 94 år gammal
ja, hon som är 94 år gammal
ehmd93
 
Inlägg: 122
Anslöt: 2015-04-30

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav RSD555 » 2018-04-15 5:10:41

ehmd93 skrev:
Charlie72 skrev:ja, hon som är 94 år gammal
ja, hon som är 94 år gammal


Wow 94. Hoppas jag blir så gammal Men inte mullig helst. Fyllig i så fall.
RSD555
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 1599
Anslöt: 2017-12-02

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav ehmd93 » 2018-04-16 16:18:41

RSD555 skrev:
ehmd93 skrev:
Charlie72 skrev:ja, hon som är 94 år gammal
ja, hon som är 94 år gammal


Wow 94. Hoppas jag blir så gammal Men inte mullig helst. Fyllig i så fall.


så är det när man kallar sig för mintpoop
ehmd93
 
Inlägg: 122
Anslöt: 2015-04-30

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav dd105 » 2018-04-16 16:20:40

Jag undrar verkligen. Är det någon någonsin som har träffat någon härifrån?

Nu för tiden verkar forumet rätt så inaktiv, så det blir ännu svårare.
dd105
Inaktiv
 
Inlägg: 69
Anslöt: 2017-09-04

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Sisyfos » 2018-04-16 17:24:22

dd105 skrev:Jag undrar verkligen. Är det någon någonsin som har träffat någon härifrån?

Nu för tiden verkar forumet rätt så inaktiv, så det blir ännu svårare.


Inte på denna tråden men via vanliga träffar. Denna tråden är awkward.
Sisyfos
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 749
Anslöt: 2017-06-04
Ort: Uppsala

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav blitzen » 2018-04-16 18:06:15

nallen kanske? :)
blitzen
 
Inlägg: 450
Anslöt: 2018-02-27

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav nallen » 2018-04-16 19:32:00

blitzen skrev:nallen kanske? :)

Du behagar skämta? Den här tråden är komplett meningslös.
nallen
 
Inlägg: 19413
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav blitzen » 2018-04-16 20:06:56

nallen skrev:
blitzen skrev:nallen kanske? :)

Du behagar skämta? Den här tråden är komplett meningslös.


Ok. :mrgreen: Mm har ofta undrat om nån fått sig ett nyp här. :-)003 Fast står ju också förhållanden iofs...
blitzen
 
Inlägg: 450
Anslöt: 2018-02-27

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav nallen » 2018-04-16 20:10:58

Jo, det finns ju ett antal exempel på par som bildats på grund av forumet. Men jag kan inte minnas att jag hört talas om några som fått till med hjälp av den här tråden.
nallen
 
Inlägg: 19413
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Huggorm » 2018-04-16 20:14:51

Kan väl fungera som inspiration kanske
Huggorm
 
Inlägg: 22201
Anslöt: 2011-12-12
Ort: I en kundvagn bak konsum

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Sisyfos » 2018-04-16 20:54:30

blitzen skrev:
nallen skrev:
blitzen skrev:nallen kanske? :)

Du behagar skämta? Den här tråden är komplett meningslös.


Ok. :mrgreen: Mm har ofta undrat om nån fått sig ett nyp här. :-)003 Fast står ju också förhållanden iofs...


Jag är helt säker på att vissa har fått till det på tråden, men det är awkward. Så för de som önskade har det varit annat än komplett meningslöst.
Sisyfos
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 749
Anslöt: 2017-06-04
Ort: Uppsala

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Pinghis Khan » 2018-04-17 0:15:50

Chatten hade nog fungerat betydligt bättre om den inte hade dräpts av diverse moraltanter.
Avsaknad av privatfunktion var iofs en svaghet.
Pinghis Khan
Förhandsgranskad. Får inte använda PM eller chatt.
 
Inlägg: 1558
Anslöt: 2016-01-17

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav slackern » 2018-04-17 0:38:16

Pinghis Khan skrev:Chatten hade nog fungerat betydligt bättre om den inte hade dräpts av diverse moraltanter.
Avsaknad av privatfunktion var iofs en svaghet.


Den hära chatten kanske fungerar bättre?

https://www.riget.se/
slackern
 
Inlägg: 43668
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav BellaBelle » 2018-04-17 3:19:41

Mycket att välja på här, men verkar bara var träffar för två. :lol: Tvåsamhetsnormen? :lol:
BellaBelle
 
Inlägg: 2542
Anslöt: 2017-10-29
Ort: Sy-kläder-landet.

Återgå till Träffar



Logga in