hur går man ur!?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 17:44:04

LarNor skrev:
Liebert skrev:Admin är inte tillgänglig i särskilt hög grad just nu, det är därför du inte fått svar. Av anledningar som andra redan delvis redovisat i tråden kommer vi dock inte bifalla din önskan att få inlägg raderade. Detta framgår mycket tydligt i registreringsavtalet.


Gör detsamma, dom är mina inlägg och mina uttalanden och jag vill ha bort dom samt mitt konto. Om nån tycker att det förstör diskussionen så får dom väl starta en ny diskussion (jag har ändå inte varit här på ett antal månader). Ni kan inte tvinga mig vara kvar.
Mina händer skakar och hjärtat bultar på högvarv, jag vill bort! Fattat?

Du har själv gått med på villkoren, det vill säga att inga inlägg tas bort. Nu får du väl helt enkelt sitta och ångra att du inte läste igenom avtalet ordentligt.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 17:55:18

Sheyen skrev:Du har själv gått med på villkoren, det vill säga att inga inlägg tas bort. Nu får du väl helt enkelt sitta och ångra att du inte läste igenom avtalet ordentligt.


Vad jävla snorkig man ska behöva vara då.
Jaha då återstår väl bara att smälla skallen i väggen tills jag dör av hjärnblödning så slipper jag sitta och ångra det.
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 17:56:36

LarNor skrev:
Sheyen skrev:Du har själv gått med på villkoren, det vill säga att inga inlägg tas bort. Nu får du väl helt enkelt sitta och ångra att du inte läste igenom avtalet ordentligt.


Vad jävla snorkig man ska behöva vara då.
Jaha då återstår väl bara att smälla skallen i väggen tills jag dör av hjärnblödning så slipper jag sitta och ångra det.

Jag är inte snorkig (tror jag. vete fan vad det är egentligen...). Du måste lära dig att läsa igenom avtalen ordentligt. Om du gör det slipper du sitta hemma och få psykbryt för sådana saker.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav kullan » 2012-07-26 17:59:24

Jag skulle vilja veta hur många som på allvar läser igenom regelverket när dom reggar sig på ett nytt ställe. hur många har läst reggelverket för facebook tex.?
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: hur går man ur!?

Inläggav Fenren » 2012-07-26 18:50:32

Miche skrev:Det vore bra med nedrullningsrutor där man måste välja rätt för att godkänna vilket även skulle försvåra för SPAM.


och det skulle ha hindrat mig från att bli medlem. jag hatar när registreringar tvingar en till en massa onödigt tjafs

kullan skrev:Jag skulle vilja veta hur många som på allvar läser igenom regelverket när dom reggar sig på ett nytt ställe. hur många har läst reggelverket för facebook tex.?


jag. det är därför jag inte har något medlemskap där.
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 18:53:36

kullan skrev:Jag skulle vilja veta hur många som på allvar läser igenom regelverket när dom reggar sig på ett nytt ställe. hur många har läst reggelverket för facebook tex.?

Ja, du. Man får ju hoppas att de flesta läser de avtal de accepterar. Allt annat vore väl idioti? Som att skriva på ett kontrakt att man ska bli sexslav åt en 40-årig man i Sydamerika, men så tycker man inte att det är okej, för att man inte läste avtalet innan man skrev på. :lol:
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav kullan » 2012-07-26 18:55:06

Sheyen skrev:
kullan skrev:Jag skulle vilja veta hur många som på allvar läser igenom regelverket när dom reggar sig på ett nytt ställe. hur många har läst reggelverket för facebook tex.?

Ja, du. Man får ju hoppas att de flesta läser de avtal de accepterar. Allt annat vore väl idioti? Som att skriva på ett kontrakt att man ska bli sexslav åt en 40-årig man i Sydamerika, men så tycker man inte att det är okej, för att man inte läste avtalet innan man skrev på. :lol:


Ingen jag känner gör så. Dom bara reggar sig typ.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 18:56:28

kullan skrev:
Sheyen skrev:
kullan skrev:Jag skulle vilja veta hur många som på allvar läser igenom regelverket när dom reggar sig på ett nytt ställe. hur många har läst reggelverket för facebook tex.?

Ja, du. Man får ju hoppas att de flesta läser de avtal de accepterar. Allt annat vore väl idioti? Som att skriva på ett kontrakt att man ska bli sexslav åt en 40-årig man i Sydamerika, men så tycker man inte att det är okej, för att man inte läste avtalet innan man skrev på. :lol:


Ingen jag känner gör så. Dom bara reggar sig typ.

Ok. Det låter inte smart. :P
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 19:38:05

Särskilt på ett sånt här forum som är lite extra känsligt borde man ha möjlighet att dra sig ur och radera allt. Det här är ju inte bara något musikforum t.ex.

Här på forumet betraktas tydligen gamla diskussioner som viktigare än människors rättigheter till sitt privatliv. Är det inte så Liebert?
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Re: hur går man ur!?

Inläggav Mortalis » 2012-07-26 19:42:04

LarNor: Vad är det som har hänt som gör att du efter fem månader på forumet plötsligt känner så här?
Mortalis
 
Inlägg: 1804
Anslöt: 2012-05-22
Ort: Aspudden

Re: hur går man ur!?

Inläggav Fenren » 2012-07-26 19:43:09

LarNor skrev:Särskilt på ett sånt här forum som är lite extra känsligt borde man ha möjlighet att dra sig ur och radera allt. Det här är ju inte bara något musikforum t.ex.

Här på forumet betraktas tydligen gamla diskussioner som viktigare än människors rättigheter till sitt privatliv. Är det inte så Liebert?


du har all möjlighet i världen att få ditt namn raderat om du råkat skriva det eller något annat liknande.

du får väl vara mer noggrann med vad du ger ut för information om du är lite paranoid.
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 19:46:39

Fenren skrev:du har all möjlighet i världen att få ditt namn raderat om du råkat skriva det eller något annat liknande.

du får väl vara mer noggrann med vad du ger ut för information om du är lite paranoid.


Jag har inte råkat skriva mitt namn eller dylikt och jag är inte paranoid eller något sådant. Jag känner bara att jag inte vill vara kvar här och vill inte ha något mer med det här att göra och då känner jag att jag har rätten till att få ta bort allt också. Och att då gå och veta att jag inte får det så känner jag mig fångad och fasthållen och mår inte särskilt bra över det.
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Re: hur går man ur!?

Inläggav Fenren » 2012-07-26 19:48:51

LarNor skrev:
Fenren skrev:du har all möjlighet i världen att få ditt namn raderat om du råkat skriva det eller något annat liknande.

du får väl vara mer noggrann med vad du ger ut för information om du är lite paranoid.


Jag har inte råkat skriva mitt namn eller dylikt och jag är inte paranoid eller något sådant. Jag känner bara att jag inte vill vara kvar här och vill inte ha något mer med det här att göra och då känner jag att jag har rätten till att få ta bort allt också. Och att då gå och veta att jag inte får det så känner jag mig fångad och fasthållen och mår inte särskilt bra över det.


sluta vara här då och lär dig en nyttig läxa: det som kommer ut på nätet stannar där och man kan sällan göra saker ogjorda på nätet, eller ute i riktiga livet.
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 19:57:28

Fenren skrev:sluta vara här då och lär dig en nyttig läxa: det som kommer ut på nätet stannar där och man kan sällan göra saker ogjorda på nätet, eller ute i riktiga livet.


Har inget med saken att göra, man ska ha den rätten ändå. Det borde vara särskilt klart på den här typen av forum. Om jag bara slutar vara här har ju ingen betydelse för sakerna ligger ju kvar ändå. (DUH!)
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Re: hur går man ur!?

Inläggav Dagobert » 2012-07-26 20:02:04

LarNor skrev:Om jag bara slutar vara här har ju ingen betydelse för sakerna ligger ju kvar ändå. (DUH!)

Ja, men ingen vet ju vem som skrivit.
Dagobert
 
Inlägg: 14143
Anslöt: 2010-11-30

Re: hur går man ur!?

Inläggav Fenren » 2012-07-26 20:02:39

nix, det har allt med saken att göra. lär dig hur internet och livet fungerar, sluta grina och inse att världen inte följer dina regler, men att du ändå måste följa världens.

du kommer inte få ett skit borttaget.


Co-Admin

Det finns en respektlös ton i det här inlägget som inte är acceptabel.

Se det här inlägget: post832114.html#p832114
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 20:09:09

Jag borde polisanmäla detta forum men eftersom jag har sådan socialfobi att jag inte kan gå och göra en sådan anmälan så är det antingen att rubbet tas bort eller så begår jag självmord om inget händer, jag var deprimerad nog innan detta för att fundera på det. FATTAT!?

Fenren skrev:nix, det har allt med saken att göra. lär dig hur internet och livet fungerar, sluta grina och inse att världen inte följer dina regler, men att du ändå måste följa världens.

du kommer inte få ett skit borttaget.


FUCK YOU!
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 20:11:28

LarNor skrev:
Fenren skrev:du har all möjlighet i världen att få ditt namn raderat om du råkat skriva det eller något annat liknande.

du får väl vara mer noggrann med vad du ger ut för information om du är lite paranoid.


Jag har inte råkat skriva mitt namn eller dylikt och jag är inte paranoid eller något sådant. Jag känner bara att jag inte vill vara kvar här och vill inte ha något mer med det här att göra och då känner jag att jag har rätten till att få ta bort allt också. Och att då gå och veta att jag inte får det så känner jag mig fångad och fasthållen och mår inte särskilt bra över det.

Men det HAR DU INTE för du gick med på det vid avtalet. Jösses.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav kullan » 2012-07-26 20:12:04

LarNor skrev:Jag borde polisanmäla detta forum men eftersom jag har sådan socialfobi att jag inte kan gå och göra en sådan anmälan så är det antingen att rubbet tas bort eller så begår jag självmord om inget händer, jag var deprimerad nog innan detta för att fundera på det. FATTAT!?


Gör det. ska bli intressant vad resultatet blir.


Alien:
När någon skriver om att den vill begå självmord är det synnerligen olämpligt med ett sådant raljant svar. Det strider mot dessa forumregler:
• skriv på ett sådant sätt att du inte medvetet sårar andra.
• ta hänsyn till att andra kan uppfatta saker annorlunda än du själv.

Du får en tillsägelse för detta. Meddelas även i pm.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 20:12:12

LarNor skrev:
Fenren skrev:nix, det har allt med saken att göra. lär dig hur internet och livet fungerar, sluta grina och inse att världen inte följer dina regler, men att du ändå måste följa världens.

du kommer inte få ett skit borttaget.


FUCK YOU!

Säg inte "fuck you" till min pojkvän. *spottar*
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 20:16:24

Sheyen skrev:
LarNor skrev:
Fenren skrev:nix, det har allt med saken att göra. lär dig hur internet och livet fungerar, sluta grina och inse att världen inte följer dina regler, men att du ändå måste följa världens.

du kommer inte få ett skit borttaget.


FUCK YOU!

Säg inte "fuck you" till min pojkvän. *spottar*


Ska han vara uppkäftig på det viset så säger jag vad jag tycker. Oavsett vems pojkvän det är.
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Re: hur går man ur!?

Inläggav Fenren » 2012-07-26 20:19:18

LarNor skrev:Ska han vara uppkäftig på det viset så säger jag vad jag tycker. Oavsett vems pojkvän det är.


hur fan var jag uppkäftig? jag sa som det var och du är en grinig liten bortskämd snorvalp som vill att hela världen ska dansa efter din pipa. ta och kör upp den där den hör hemma och väx ett par!

dina lipsillsfasoner går inte hem här.


Co-Admin

Om du har svårt för de synpunkter han för fram får du bemöta dem på ett städat och civiliserat sätt. Det finns ingen anledning att bemöta den här personen så här aggressivt och oförskämt.

Det här är ett av flera inlägg i tråden skrivna av dig som är över gränsen. Här är två till:

post832100.html#p832100
post832107.html#p832107

Det här är en varning.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 20:21:58

LarNor skrev:
Sheyen skrev:Säg inte "fuck you" till min pojkvän. *spottar*


Ska han vara uppkäftig på det viset så säger jag vad jag tycker. Oavsett vems pojkvän det är.

Han är fan inte uppkäftig. Den enda som är uppkäftig här är du. Troligen på grund av att du inte kan få din vilja igenom, för att du accepterar villkor du inte ens förstått! Stackars dig!


Co-Admin

Du uttrycker dig nedlåtande här och det är inte acceptabelt. Jag uppfattar det som att du hänger på Fenren när han går över gränsen och därmed eldar på konflikten i onödan.

Det här är en tillsägelse.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 20:40:50

jag har nu skurit mig flera gånger i armen. tyvärr upptäckte jag att jag inte kunde lägga upp bilden.
radera mig och allt jag skrivit NU annars kanske jag såsmåningom, när jag vant mig vid smärtan, går djupare och på känsligare ställen.
är det inte så Liebert att mänskligt psykiskt lidande underprioriteras för att bevara diskussionen är ju viktigare eller hur?
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in