Kontakttråden (del 2)

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Lirazel » 2022-11-05 23:34:32

Jag är en 28-årig tjej som söker en likasinnad vän, främst online, men kan tänka mig att träffas om vi kommer överens och bor tillräckligt nära. Jag går ett par kurser på komvux nu och planerar att läsa vidare inom mina intressen på högskola.

Intressena är främst litteratur och språk. Även spel, att teckna och måla m.m. Fråga om du vill veta mer specifikt vad.
Vill gärna höra om andras intressen också, och kanske hitta nåt nytt (mitt nuvarande håller på att mattas av).

Jag vill lära känna någon annan med AST i min ålder. Jag är självförsjunken, grubblande, vetgirig men splittrad. Jag söker någon att bara dela tankar med och prata om allt möjligt, intressen, livet, studier, framtidsplaner, även småsaker. Har svårt att ta första kontakten och föredrar att skriva som en början, utan några direkta krav.
Lirazel
Ny medlem
 
Inlägg: 8
Anslöt: 2020-08-08

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Jullan95 » 2022-11-11 6:52:21

Hej, jag heter Julia, tjej 27 år, söker en partner, har redan kompisar, det är viktigt att du röstar på sverigedemokraterna eftersom värderingar är väldigt viktigt för mig, jag gillar att vara med kompisar,prata politik,fika och prata skit, resa och bara vara hemma och mysa :) hör gärna av dig på discord är mest aktiv där julianystrom#4730 :)
Jullan95
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2022-11-10

Kontakttråden (del 2)

Inläggav ab2487_1 » 2022-11-15 22:18:36

Hej, efter att ha tänkt länge och väl så tänkte jag testa att lägga in en kontakt-sökning här.

Jag är en man på 37 år och är diagnosticerad med AS och ADHD som bor i Norrbotten(och letar därför kontakt med någon som håller till norr om Umeå).
Annat om mig är att jag har ett jobb samt bor i hus och har en ganska ”fungerande” tillvaro(Med en ordentlig mängd down-time för att orka med vardagen), rökfri, samt att jag föredrar att inte dricka alkohol i berusningssyfte.

Gillar diskussioner & funderingar, uppfinningar, omtänksamhet, litteratur och att ta power-naps på helgdagar och söker därför någon att dela dessa aktiviteter tillsammans med.

Du som jag söker efter är kvinna(ålder ~30+) med eller utan egna diagnoser som känner att det börjar bli lite långtråkigt att inte ha någon att kompromissa om vad för serie som bäst binge:as tillsammans med.
Vän eller romantisk relation eller praktiskt mellanting(dock monogamt och väldefinierat i de senare fallen) funkar för mig och jag har ingen brådska utan vi kan se var och om det leder någonstans.


(Du bör även som jag tro på att alla människor har ett värde och att de problem som partierna till ”höger” tillskriver specifika grupper i samhället är konsekvensen av en över tid misslyckad integrationspolitik).

Bilder delas vid intresse.
ab2487_1
Tekniker
 
Inlägg: 275
Anslöt: 2021-10-10

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Alexen » 2022-11-16 19:56:08

Yo! 32y dude eftersöker medspelare till dataspelande, framförallt WoW som får en ny expansion snart.

Discord: ÒAÓ#2776
Alexen
 
Inlägg: 24
Anslöt: 2015-08-08
Ort: Stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Bella89 » 2022-11-18 20:26:50

Hej!
Jag är en 33-årig kvinna som söker partner (även om nya vänner också är kul). Jag vill hitta någon som förstår hela aspie-grejen.

När det gäller partner så söker jag då en man i ungefär samma ålder (kanske 30-40), gärna kristen/ok med att jag är det och lätt att prata med. Jag tycker att det viktigt att man ska kunna kommunicera med varandra, har märkt att neurotypiker inte gillar direkt och ärlig kommunikation. Även om jag försöker lära mig blir bättre på att vara ”socialt smidig” så gör min asperger det lite svårt ibland. Jag ser inte mig som perfekt och förväntar mig inte att du ska vara det men vill att vi båda ska försöka vårat bästa.

Jag har flera kreativa intressen men det gör inget om du inte delar dem, vi kan säker hitta något kul att göra tillsammans! :-) Det behöver inte vara krångligt, en fika och trevlig diskussion eller mysa med film/serie är alltid trevligt.

Jag skulle gärna vilja med att prata lite online för att senare när båda är redo träffar IRL. Jag är inte mycket för att bara ha distanskontakt jag vill ha någon med i vardagslivet. Någon man kan prata med om livet, dess upp och nedgångar, roliga saker som händer, klaga på sån irriterade skit som stör oss alla, gosa med i soffan medans man tittar på en bra serie, kanske gå runt på stan, gå på stand-up comedy, laga mat tillsammans, kanske våga prova något nytt, (jag vet att jag själv inte gillar det men vi kanske man vara modiga tillsammans ;-) )

Jag finns i i Stockholmsområdet så det vore bra om du också gjorde det eller kan tänka dig att pendla lite i början.

Vad tror du? Om det låter intressant får du gärna höra av dig via ett pm :-)
Bella89
Ny medlem
 
Inlägg: 4
Anslöt: 2015-11-10
Ort: Stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav FlopTurnRiver » 2022-12-01 23:34:38

Hej!
En 25-årig man som inte riktigt vet vad jag söker i nuläget, men jag tänkte skriva några rader och försöka introducera mig själv, så man åtminstone står till marknadens förfogande :wink:

Jag dricker inte alkohol sen lite över 2 år tillbaka, röker inte heller, men tyvärr snusar jag.
Har dock inget emot om du gör något av dom, det är din kropp och dina val.
Jag är inte religiös, men har inget emot om du är det.

Jag bor ute på landsbygden och trivs där, storstaden är inget för mig, trivs nära skogen och där det finns gott om lugn och ro. Har inga problem att tillfälligt vistas i storstaden men absolut inget ställe jag vill bo på.

Jag är en riktig friluftsmänniska som gärna är ute i skogen en hel dag med hund och plockar svamp, ute på sjön eller vid ån och fiskar, mina största intressen är jakt och fiske och jag äter helst inte kött om jag inte vet vart det kommer ifrån. Hade jag inte haft möjligheten att beskatta skogen själv hade jag _INTE_ ätit kött.

Utöver jakt och fiske har jag inget emot att titta på en hel del film & serier, kan även läsa en bok lite då och då, snickra, klippa gräs, köra röjsåg och dylikt, det är enligt mig rogivande men framför allt roligt. Jag har fått höra att jag är en drömsvärson mer än en gång, om det stämmer låter jag dock vara osagt. :roll:

Trots diagnos så har jag fått höra att jag är en väldigt social och charmig individ med hjärtat på rätt ställe, social och Asperger går väl inte hand i hand, men den sociala biten är något jag jobbat mycket på, och jag trivs med det.

Jag gillar även att ta långa promenader och går mellan 5-10 mil i veckan med min hund (jaktlabrador), att ta hand om kroppen är något jag började göra för ett par år sedan efter många år med kraftig övervikt. Från 7XL till XL/XXL beroende på tillverkare av plagg.

Jag föredrar att klä mig i en snygg flanellskjorta mer än allt annat, gärna friluftsbyxor också för flexibilitet, men är det något speciellt man ska iväg på så tar jag givetvis på mig ett par snygga jeans.

Utöver de intressen jag nämnt ovan så har jag inget emot att spela lite dataspel, just nu lider jag av speltorka och sitter ofta på YouTube och fördröjer tiden, tidigare har jag spelat WoW, Escape from Tarkov, DayZ och mycket annat.

Åldersspann: 20+, gärna äldre. Jag har Facebook, Instagram och Discord!

Ber om ursäkt om mitt inlägg är lite rörigt, undrar du något så skicka gärna ett meddelande eller citera mitt inlägg här :)
FlopTurnRiver
 
Inlägg: 17
Anslöt: 2018-03-14
Ort: Södra Östergötland

Kontakttråden (del 2)

Inläggav KeepThatCandy » 2022-12-17 17:39:14

Hejsan, helt ny här! Söker någon likasinnad som mig som är lugn, snäll, empatisk, generös, omtänksam och som bara allmänt är jävligt söt och gullig!

Är lite utav ett ångestmongo... och lugn, känslig, oroar mig alltid över något eller att något hemskt/jobbigt ska hända Jag ser yngre ut än vad jag är. Vilket jag väl ska ta som något positivt i den åldern jag är i nu. Jag är 32 år och har aldrig jobbat, vart sjukskriven sen 18 års ålder, men lever på sjukpenning för att jag en dag verkligen SKA jobba!
Är inte så himla seriös av mig som person, men jag är seriös i mitt sökande av partner! Jag vet vad jag söker efter...! Gärna någon som också har Autism. Och som inte är så PK av sig, om man kan säga så, mem mest i skämt och så.

Ser helst att du bor i Sthlm eller i närheten av Sthlm då jag inte gillar långdistansförhållanden. Dock kan jag få för mig att skriva till någon långt bort då jag tycker det kan vara kul att bara chatta med en
intressant person! :p Söker efter en speciell tjej först och främst! Helst runt min ålder. Men vänskap kan också vara intressant!

Får hoppas vi hörs! :-)154
KeepThatCandy
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2022-07-06
Ort: Stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav truthseeker » 2023-02-04 0:42:51

41 årig man söker en kvinna runt min ålder eller yngre. Har högfungerande autism och social fobi och har ganska lite energi. Ser väl normal ut tror jag. Normalviktig osv. (ingen viktigpetter. Heh) Bor i en stuga i skogen. Gillar lugn och vara stilla. Träffas gärna och tar en promenad för att se hur saker utvecklas. Är inte ute efter brevvänner så bor du inte i smålandstrakten eller har bil och körkort är det mindre lönt att höra av sig.

Lägg gärna till mig på skype om du är en sån udda person som har det. Lasse.t4 heter jag där
truthseeker
 
Inlägg: 928
Anslöt: 2016-07-02
Ort: Växjö

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Vaelin » 2023-02-27 19:43:53

Hej!

Jag är en kille i sena 20 årsåldern som söker nya vänner. Har inte så mycket att göra för att fördriva mina dagar så det hade varit kul att skapa nya bekantskaper. Är intresserad av fantasy och science fiction, i form av litteratur, spel, serier/filmer. Är också intresserad av historia. Om det är något som du finner intressant så är det bara att slänga iväg ett meddelande.
Vaelin
 
Inlägg: 18
Anslöt: 2019-08-07

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Insjö » 2023-03-12 18:16:56

Man i tidiga trettioårsåldern söker, i första hand, en jämnårig vän. Någon att samtala med (har gärna djupare diskussioner om tillvaron), fika eller promenera med. Kanske besöka en loppis eller ett museum tillsammans?

Jag är intresserad av kultur i allmänhet och litteratur i synnerhet, musik, djur och natur.

Uppfattas ofta som lugn, lågmäld, humoristiskt lagd, av personer i min närhet.

Hör gärna av dig om du är boende i Linköping med omnejd och tror att ett samtal eller ett möte skulle kunna vara givande.
Insjö
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2023-03-12
Ort: Linköping

Kontakttråden (del 2)

Inläggav barcafan » 2023-03-24 21:56:51

Man nyss fyllda 44 år med Asperger och social fobi söker i första hand kvinnligt sällskap. Älskar att träna och ser gärna att den jag träffar åtminstone då och då kan tänka sig att exempelvis ta en löptur med mig. Utöver träning tycker jag om att vara ute i naturen, se film, lyssna på musik, gå på museum och att upptäcka nya platser. Jag bor i Uppsala och ser helst att du bor någorlunda nära. Ålder är inte jätteviktigt, men någonstans mellan 35 och 45 tänker jag mig kan vara lagom.

Hör gärna av dig om du har lust att ses och ta en fika eller liknande.
barcafan
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2023-03-23

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Nevyn » 2023-03-29 20:05:26

Hej, jag är en kille och letar efter en flickvän. Har varit deprimerad större delen av livet så har inte så mycket energi rent generellt och det mesta känns rätt tungt, men försöker att vara glad och positiv ändå. :)

Vet exakt vad jag gillar och ogillar och sånt men det kan ändå vara svårt att bedöma andra utan att prata med dem. Många försöker ofta verka perfekta och berättar mest positiva saker om sej själva, men jag tycker att det är någons brister som gör dem intressanta, för sånt säger betydligt mer om dem. Ingen är trots allt perfekt. Att någon typ gillar att resa och umgås med vänner och sånt är ju ganska ointressant att veta då det är så ytligt och inte säger någonting alls om vem de egentligen är som person.

"Jag kollade på aspergerforum och såg någon med namnet Nevyn som jag verkligen gillade. Så jag bestämde mej för att skicka ett meddelande till honom bara för att se om han skulle svara. Jag började med att berätta hela min livshistoria och säga hur intressant det var att hitta någon som honom och att jag kunde se mej själv lära känna honom om det gick bra. Sedan frågade jag honom om han ville gifta sej med mej. Han svarade tillbaka med ett entusiastiskt ja! Vi planerade genast ett bröllop för nästa dag."
Nevyn
Ny medlem
 
Inlägg: 5
Anslöt: 2023-03-29

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Surkatt » 2023-07-11 15:05:34

Hej
Det skulle vara väldigt värdefullt att finna en vän att skriva till (och/eller träffa) som har bipolär sjukdom.

I och med mina långa depressiva skov har jag svårt att behålla vänner, skulle vara skönt med någon som förstår och skulle kännas fint att både ge och få stöd. Ålder, ort och könstillhörighet spelar ingen roll för min del, men jag är 41, kvinna och mamma och bor i Karlstad.
Folk brukar beskriva mig som snäll och jag tycker för det mesta om människor. Gillar kreativitet och skapar på lite olika sätt beroende på min inre stämning. Jag är diagnostiserad med aspergers och bipolär sjukdom typ II. Skriv gärna ett PM.
Surkatt
 
Inlägg: 589
Anslöt: 2013-01-13
Ort: Med utsikt över vattnet och staden

Kontakttråden (del 2)

Inläggav rasta » 2023-07-20 0:43:34

40 år ung, 180cm 85kg, har en dotter som är 3 några dagar i veckan, och hund varannan vecka. Hade varit skoj att hitta någon intelligent att hänga med på helgerna :) (i Stockholm) Föredrar lugn, mys, hemmakvällar, filmer och serier och matlagning. Ja i stort sett allt som är soft. Väldigt lugn, väldigt snäll, livsnjutare.
rasta
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2013-04-05
Ort: Stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Zyiee » 2023-07-29 22:11:37

Hej!

Jag är en 37-årig man från Östersundstrakten som fick min Aspergerdiagnos för ca 10 år sedan.
Jag har en post från 2014 i denna tråd, men trots att jag fick några svar då, så vågade jag aldrig riktigt ta kontakt med någon vid den tidpunkten, jag kände nog lite för stor social ångest och fegade ut helt enkelt.

Jag skulle beskriva mig själv som rätt glad och positiv, har alltid gillat att lära mig nya saker, relativt smart och kreativt lagd.

Anledningen att jag skriver en ny post här så många år senare är nog att jag känner att jag behöver utmana mig själv och träffa lite nya personer. Om det kan det leda till vänskap (eller eventuellt mer), så är det så klart toppen!
Jag har med åren sakta antingen vuxit ifrån de vänner jag haft, eller tappat kontakten när jag haft perioder där jag inte riktigt orkat hålla kontakten, vilket säkerligen har tolkats som ett bristande intresse från min sida, vilket så klart är tråkigt och inte alls varit min avsikt.
Att lära känna nya personer, speciellt på ett forum likt detta, där det kanske finns en bättre förförståelse då många här kan vara lite liknande själva känns som att det kan vara ett plus.
Jag har också på senare tid känt att det är dags att försöka göra lite förändringar för att förbättra min livssituation.
Jag slutade snusa för nästan 1.5 år sedan (slutade röka ~2015-2016, minns inte exakt år), gått från 105kg i Augusti förra året ner till 78kg (och mer muskler än innan) nu, och försöker göra lite andra ändringar här och där. En av dessa ändringar är så klart att försöka skaffa lite nya vänner, vilket inte är det lättaste då jag har en del social ångest och kan ha lite svårt att lära känna nya personer.

Jag söker personer oavsett ålder eller kön, främst i hopp om att då kanske få några nya vänner (jag är singel, så är även öppen för att det skulle kunna bli mer. Bör kanske nämnas att jag är hetero).
Bor du i Östersundstrakten så är det ett plus om man skulle vilja träffas IRL, men absolut inget måste, och det går ju så klart lösa även om man bor på motsatt sida landet!
Oavsett om det är bara för att allmänt prata lite, spela något spel eller vad som, så är jag öppen för det mesta.

Jag skulle nog även beskriva mig själv som rätt öppensinnad, tycker att alla är av lika värde (kön, hudfärg, sexuell läggning, tro eller avsaknad av tro etc etc kvittar, alla är vi människor).
Det är sällan jag dricker alkohol (typ 1-2 gånger per år senaste åren) men har inget emot alkohol som sådant.

Jag får sjukersättning på 100%, så jag har en hel del "fritid" som jag mestadels spenderar på att läsa (både fakta och skönlitterärt), spela datorspel, spelar gärna brädspel eller kortspel när tillfälle ges, kolla på film/serier, skriver lite till och från, försöker promenera minst runt 10,000 steg per dag, styrketränar lite smått (dock åkte jag på ett ryggskott för ca en vecka sedan, så styrketräningen är pausad ett tag framöver tills ryggen är bättre).

Jag har nyligen börjat försöka lära mig Japanska.
Det finns ett gäng olika anledningar till varför just det språket, jag har velat lära mig Japanska sedan jag var liten och insåg att alla mina favoritspel på den tiden kom från Japan (Final Fantasy-serien, Zelda, Mario etc), senare föll jag för "karatefilmer" som så klart var väldigt coolt när jag var runt 10-12 kanske, lärde mig mer om deras kultur (där jag speciellt fastnade för den mer traditionella sidan) och ännu senare började kolla på den del anime. Det går dock lite sakta och jag har lite svårt att få mig att "plugga", så om det finns någon som gärna vill lära sig Japanska med någon annan, så är jag absolut intresserad! (jag är väldigt ny dock, jag kan hiragana, de flesta katakana, väldigt lite kanji och mitt ordförråd är väldigt begränsat än så länge, jag har alla Genki-böckerna dock).
Skulle jag nå en punkt där jag närmar mig att vara relativt flytande i Japanska, så skulle jag även gärna lära mig fler språk (listan är lång, skippar att radda upp alla språk här, haha, det är redan en ganska lång post).

Jag vet inte riktigt vad mer jag kan tillägga.
Jag är en ganska öppen bok, så fråga gärna om det finns några funderingar!
Självklart kan jag nås här (ska försöka vara mer aktiv nu än vad jag var 2014, haha).
Det går även bra att skicka en vänförfrågan på Discord, där har jag "Zyie" som användarnamn (tror inte # används längre när man lägger till folk på discord? Om det skulle behövas, så är det Zyie#4561).

Hör gärna av er!
Zyiee
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2014-02-03

Kontakttråden (del 2)

Inläggav RSD555 » 2023-10-21 20:56:12

Jag söker en person med intellektuell funktionsnedsättning men hög IQ.

En omogen person kan man säga. Eller Asperger och problem sköta om sig själv. Den jag söker förstår vad jag menar.

Du tycker inte det är fel beställa Happy meal om man äter lite. Oavsett ålder.
RSD555
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 1607
Anslöt: 2017-12-02

Kontakttråden (del 2)

Inläggav waveshaper » 2023-12-01 1:50:38

Hej! Är en excentrisk, intellektuell, kreativ och nördig kille på 26 år som letar efter inbjudningar till andras inre världar. Min inre värld är ok, men det blir långtråkigt med endast min egen och vill utforska andras. Att ömsesidigt utforska varandras psyken och hjälpa varandra växa är vackert. Att samarbeta med en analytisk utforskning av den yttre världen vi tillsammans befinner oss i är ett bra tillfredsställande mål.

Hade inte en super fungerande skolgång. Jag är autodidakt och andra (iaf neurotypiker) uppfattar mig som en teoretiskt lagd person som ofta är klumpig, krånglig eller oproduktiv i praktiska sammanhang (själv accepterar jag inte riktigt teori-praktik dikotomin, utan ser båda som aspekter på samma helhet/kretslopp).

Eftersom jag är en väldigt nyfiken person har jag aldrig känt igen mig i beskrivningen av specialintressen. Jag har faktiskt väldigt svårt att komma på något som inte kan vara intressant. Jag besitter därmed inte någon extremt djup kunskap eller kärlek för några ämnen. Jag har undrat ibland om det kan vara så att mitt specialintresse är just att brett utforska olika ämnen och bygga ett mentalt bibliotek av kopplingar mellan olika ämnen. Hur som haver så är konsekvensen av detta att jag har lätt för att anpassa mig till min samtalspartner och tala djupt om det som de brinner för. För mig handlar det mer om hur man pratar, och mindre om vad man pratar om. Så länge samtalet är djupt så mår jag bra.

Detta betyder dock inte att jag spenderar lika mycket tid på alla ämnen. Jag må vara nyfiken på allt, men vissa saker anser jag vara viktigare. För mig är de tre viktigaste filosofi, musikskapande och vetenskap. Ändra ämnen jag spenderat tid på är mindfulness, självanalys, matematik, digital teknik, hantverk/pyssel, konst och grafisk design.

Mitt sociala mål är helhjärtade, generativa och hållbara relationer av vänskaplig eller romantiskt karaktär. Jag ser vänskaper som en långsiktig investering. Siktar gärna på en fysisk kontakt till slut men brukar ta god tid på mig i chattfasen. Dock säger jag absolut inte nej till online kontakt ifall den är av bra kvalitet. Söker både vänner och relation. Med vänner är ålder, kön och andra attribut är helt ovidkommande. För en relation söker jag killar, och även här är ålder ovidkommande. Någons inre värld är alltid viktigare än yttre attribut.
waveshaper
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2023-11-15

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Lost Soul » 2023-12-22 10:20:56

Tja!

Jag är en snäll, rolig och snygg man ( :wink:) på 32 år med bra självförtroende som har en autismspektrumstörning, närmare bestämt högfungerade autism. Jag är relativt högfungerade i de flesta områden, men inte i andra, fast jag har förbättrats mycket sedan jag var ung. Jag är intresserad av datorer och styrketräning. Jag har precis kommit ur en förlovning med en kvinna som hade autism, men tyvärr en del andra (jobbiga) diagnoser. Jag letar efter en (rolig :-)Happy ) kvinna med fin själ att snacka med, vad det leder till får man se.

Jag ser ut såhär: https://live.staticflickr.com/65535/534 ... 87cc_h.jpg :-)Happy
Lost Soul
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2023-03-10

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Salokin » 2023-12-25 18:19:35

Hej, kille på 27 år som bor i Västerås. är öppen för att träffa tjej casual eller seriöst.
Älskar konst (måleri i synnerhet) och filosofi. Är hobbyfotograf och sjunger i kör. Jobbar som vaktmästare och pluggar till fastighetsskötare/tekniker. många skulle nog beskriva mig som en pragmatiskt, noggrann, passionerad, konst, vin kille :-)Happy
Salokin
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2023-11-02

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Sessami » 2024-01-01 15:49:39

Hej!

Jag heter Anna, är 29 år och bor i Stockholm. Jag gillar att bara ta det lugnt, fika, gå runt på stan, pyssla, titta på en film hemma, laga mat tillsammans eller bara att prata om livet. Jag är även öppen för andra förslag när det kommer till att hitta på saker! Jag har även intresse för djur och om dagarna jobbar jag. Har blivit lite ensam på senare tid så skulle vara kul att lära känna några nya. Bor du i Stockholm och är i min ålder så får du gärna höra av dig! :-)Happy
Sessami
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2022-08-22

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Dalaberger » 2024-01-18 20:16:37

Tjena, skriver inte här så ofta, är en kille på 28 år. Är numera gift, så inte ute efter en relation men vänner är trevligt. Bor i Mellansverige men vill i första hand chatta även om man säkert kan träffas nån gång.

Intressen: Dataspel (mest strategi men lite annat), Samhälle (hur det ser ut, varför det funkar osv.), Historia, Sjukvård (mitt yrke).

Är öppen att skriva med vem som helst egentligen.
Dalaberger
 
Inlägg: 357
Anslöt: 2021-02-22

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Velothi » 2024-01-27 13:41:49

Någon som är intresserad av ett förhållande och som bor i Göteborg eller Västra Götaland eller kan tänka sig att åka dit? Är en 34-årig man.
Velothi
Ny medlem
 
Inlägg: 5
Anslöt: 2016-04-22
Ort: Göteborg

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Johannes-B » 2024-03-26 21:19:54

Söker vänner i Uppsala. Är runt 35år lugn, minimalist och autistisk.
Tycker om: Promenader i naturen, Tetris, Linux, Simma, Programmering, Natural Movement, barfota

Hör av er..
Johannes-B
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2023-12-30

Återgå till Träffar



Logga in