4 träffar

Återgå till avancerad sökning

Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard

Just nu håller jag på att fräscha upp mina WWII figurer som har en så där 10 år på nacken, går att ses I.
http://www.scalemodeladdict.com/SMF/ind ... 019.0.html

Meddelar här när jag börjar på något nytt.
av opannes
2014-04-21 17:27:01
 
Kategori: Intressanta intressen
Tråd: Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard
Svar: 4
Visningar: 3131

Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard

Hej hej allihopa Tjena killar och tjejer, är då en rätt vanlig kille på snart 38 år som har ett stort intresse för Bygg modeller och då jag inte hittade någon sådan så startar jag en nu. :D Den första modell jag kladdade färg på fick jag av pappa när jag var 7 år, det var en gammal T-Ford som jag må...
av opannes
2014-04-19 11:40:56
 
Kategori: Intressanta intressen
Tråd: Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard
Svar: 4
Visningar: 3131

Vilka är vi här?

Hej hej.

Är då en kille på 37 3/4, bosatt i Västerås och har haft diagnosen asperger sedan 97.
av opannes
2014-04-19 9:38:34
 
Kategori: Att leva som Aspergare
Tråd: Vilka är vi här? (Presentationstråd)
Svar: 1724
Visningar: 760823

Kontakttråden (del 2)

Hej, hej hemskt mycket hej. här är en något förivrad 37 3/4 års gammal kille från Västerås som skulle vilja koma i kontakt med lite nya kompisar i eller runtomkring Västmanland. killar såväl som tjejer, fast men det skulle ju vara trevligt med lite dam sällskap hemma i bland. Ger mig en ursäkt att s...
av opannes
2014-04-17 16:02:25
 
Kategori: Träffar
Tråd: Kontakt önskas (del 1)
Svar: 541
Visningar: 168674

Återgå till avancerad sökning



Logga in