4 träffar
Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard
Just nu håller jag på att fräscha upp mina WWII figurer som har en så där 10 år på nacken, går att ses I.
http://www.scalemodeladdict.com/SMF/ind ... 019.0.html
Meddelar här när jag börjar på något nytt.
http://www.scalemodeladdict.com/SMF/ind ... 019.0.html
Meddelar här när jag börjar på något nytt.
- 2014-04-21 17:27:01
- Kategori: Intressanta intressen
- Tråd: Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard
- Svar: 4
- Visningar: 3131
Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard
Hej hej allihopa Tjena killar och tjejer, är då en rätt vanlig kille på snart 38 år som har ett stort intresse för Bygg modeller och då jag inte hittade någon sådan så startar jag en nu. :D Den första modell jag kladdade färg på fick jag av pappa när jag var 7 år, det var en gammal T-Ford som jag må...
- 2014-04-19 11:40:56
- Kategori: Intressanta intressen
- Tråd: Modeller: Warhammer 40k, fantasy eller standard
- Svar: 4
- Visningar: 3131
Vilka är vi här?
Hej hej.
Är då en kille på 37 3/4, bosatt i Västerås och har haft diagnosen asperger sedan 97.
Är då en kille på 37 3/4, bosatt i Västerås och har haft diagnosen asperger sedan 97.
- 2014-04-19 9:38:34
- Kategori: Att leva som Aspergare
- Tråd: Vilka är vi här? (Presentationstråd)
- Svar: 1724
- Visningar: 760823
Kontakttråden (del 2)
Hej, hej hemskt mycket hej. här är en något förivrad 37 3/4 års gammal kille från Västerås som skulle vilja koma i kontakt med lite nya kompisar i eller runtomkring Västmanland. killar såväl som tjejer, fast men det skulle ju vara trevligt med lite dam sällskap hemma i bland. Ger mig en ursäkt att s...
- 2014-04-17 16:02:25
- Kategori: Träffar
- Tråd: Kontakt önskas (del 1)
- Svar: 541
- Visningar: 168674
- 4 träffar • Sida 1 av 1