2 träffar
Lss boende
Okej är det gruppbostad eller serviceboende dom bor på?
- 2025-03-28 17:07:55
- Kategori: Att leva som Aspergare
- Tråd: Ni med LSS-boende
- Svar: 108
- Visningar: 42767
LSS-boende
Hej, jag undrar om det är ngn här som bor på lss boende..och dom för och nackdelar ni upplever med det? samt om ni upplever att ni blir stämplade av allmänheten..
Moderator: Rubriken korrigerad. Tråden senare hopslagen med tidigare tråd om samma ämne.
Moderator: Rubriken korrigerad. Tråden senare hopslagen med tidigare tråd om samma ämne.
- 2025-03-27 23:25:06
- Kategori: Att leva som Aspergare
- Tråd: Ni med LSS-boende
- Svar: 108
- Visningar: 42767
- 2 träffar • Sida 1 av 1