2 träffar

Återgå till avancerad sökning

Lss boende

Okej är det gruppbostad eller serviceboende dom bor på?
av baltazhar85
2025-03-28 17:07:55
 
Kategori: Att leva som Aspergare
Tråd: Ni med LSS-boende
Svar: 108
Visningar: 42767

LSS-boende

Hej, jag undrar om det är ngn här som bor på lss boende..och dom för och nackdelar ni upplever med det? samt om ni upplever att ni blir stämplade av allmänheten..

Moderator: Rubriken korrigerad. Tråden senare hopslagen med tidigare tråd om samma ämne.
av baltazhar85
2025-03-27 23:25:06
 
Kategori: Att leva som Aspergare
Tråd: Ni med LSS-boende
Svar: 108
Visningar: 42767

Återgå till avancerad sökning



Logga in