2 träffar

Återgå till avancerad sökning

Hejsan!

Hejsan! Jag är här för att jag gillar att prata med folk och höra olika perspektiv på saker och ting. Är väldigt intresserad av psykologi och den sociala biten.Läser just nu en väldigt intressant bok om just diagnoser och den sociala biten. Jag gillar också övernaturliga grejer dvs skräckfilmer.. V...
av martycayla
2024-11-30 9:05:24
 
Kategori: Att leva som Aspergare
Tråd: Hejsan!
Svar: 23
Visningar: 2607

Mobilanpassa forumet?

You should try to make this forum mobile friendly for the better UI/UX.
av martycayla
2024-10-28 13:06:50
 
Kategori: Regler, nyheter och synpunkter
Tråd: Mobilanpassa forumet?
Svar: 5
Visningar: 1558

Återgå till avancerad sökning



Logga in