Söka fonder för en dator
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Söka fonder för en dator
Hej,
Finns det fonder som man kan söka för att få hjälp med finansiering av en bättre dator? Datorrn är mitt största intresse och jag praktiserar nu på ett datorföretag. En resa är "nyttig" på sätt att det främjar relationer och ger rekreation, men en dator kan också vara "nyttig" för den personliga utvecklingen på så sätt att man kan förbättra sin kunskap och på så sätt kunna bidra mer till samhället.
Det jag önskar är fondpengar till en MacBook Pro, i alla fall delar av beloppet.
Finns det fonder som man kan söka för att få hjälp med finansiering av en bättre dator? Datorrn är mitt största intresse och jag praktiserar nu på ett datorföretag. En resa är "nyttig" på sätt att det främjar relationer och ger rekreation, men en dator kan också vara "nyttig" för den personliga utvecklingen på så sätt att man kan förbättra sin kunskap och på så sätt kunna bidra mer till samhället.
Det jag önskar är fondpengar till en MacBook Pro, i alla fall delar av beloppet.
Söka fonder för en dator
Bra fråga. Tydligen ska det gå att finna en lista på fonder i ditt län hos länsstyrelsen. I mitt län finns där dock bara fonder för olika samhällsinsatser och migration, inget "allmänt". Det lär vara större utbud om du hör hemma i ett mer tätbefolkat län kan jag tänka.
Söka fonder för en dator
Här finns alla fonder, man kan använda sökord. En del fonder vänder sig till folk som är födda på en viss ort eller är skriven på en ort så man får använda lite olika sökord.
http://www.stiftelser.lst.se/StiftWeb/SSearch.aspx

http://www.stiftelser.lst.se/StiftWeb/SSearch.aspx

Söka fonder för en dator
tahlia skrev:Bra fråga. Tydligen ska det gå att finna en lista på fonder i ditt län hos länsstyrelsen. I mitt län finns där dock bara fonder för olika samhällsinsatser och migration, inget "allmänt". Det lär vara större utbud om du hör hemma i ett mer tätbefolkat län kan jag tänka.
Men du kan söka ifrån generella fonder som gäller hela landet.
Söka fonder för en dator
Det ska finnas fonder för folk med asperger tex, eller någon NPF - diagnos.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor