Forumit-ålder (Omröstning)
12 inlägg
• Sida 1 av 1
Forumit-ålder (Omröstning)
Jag tycker det nu under hösten har skett en förändring betr det som skrivs på forumet. Det är många diskussioner om ditten och datten men oftast är det konstruktivt erfarenhetsutbyte. Annat var det i våras då det kunde vara oändliga pseudo-diskussioner bara för diskuterandets skull.
Min hypotes är att det har skett en förnyelse, dvs det har tillkommit en lång rad nya skribenter med delvis nya infallvinklar. Dessa blandas med "gamla erfarna och ärrade AS-forumiter" vilket totalt sett ger ett litet lyft till hela forumet.
Kanske är det bara önsketänkande och själv har jag inte speciellt mycket ork att skriva just nu pga mitt jobb som är superviktigt för mig.
Men jag läser med stor behållning.
Men jag undrar lite över medel-forumit-åldern på forumet. Alltså hur länge man varit aktiv medlem på forumet, inte den ålder som står i passet.
Min hypotes är att det har skett en förnyelse, dvs det har tillkommit en lång rad nya skribenter med delvis nya infallvinklar. Dessa blandas med "gamla erfarna och ärrade AS-forumiter" vilket totalt sett ger ett litet lyft till hela forumet.
Kanske är det bara önsketänkande och själv har jag inte speciellt mycket ork att skriva just nu pga mitt jobb som är superviktigt för mig.
Men jag läser med stor behållning.
Men jag undrar lite över medel-forumit-åldern på forumet. Alltså hur länge man varit aktiv medlem på forumet, inte den ålder som står i passet.
Senast redigerad av Duras 2011-05-04 22:35:20, redigerad totalt 1 gång.
Zombie skrev:Står i användarspalten till vänster om mitt inlägg.
(Började skriva ungefär på en gång.)
(Försöker bara göra det enkelt för mig)
Senast redigerad av Duras 2011-05-04 22:35:20, redigerad totalt 1 gång.
Umm... ingen aning.
*publicerar inlägget och ser efter*
Ahh... 28:e juni 2007. Å fan... så länge? Nåja, till skillnad från uppfattningen TS har så har jag inte upplevt den sista tiden som positiv. Det har blivit alldeles för mycket för att jag ens ska försöka orka hänga med, så jag har dragit mig undan mer och mer.
*publicerar inlägget och ser efter*
Ahh... 28:e juni 2007. Å fan... så länge? Nåja, till skillnad från uppfattningen TS har så har jag inte upplevt den sista tiden som positiv. Det har blivit alldeles för mycket för att jag ens ska försöka orka hänga med, så jag har dragit mig undan mer och mer.
Senast redigerad av tahlia 2011-05-04 22:35:20, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor