Dialogrutan Skriv ut öppnas när Opera öppnas
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Dialogrutan Skriv ut öppnas när Opera öppnas
Hej!
När jag öppnar Opera öppnas diaglogrutan Skriv ut automatiskt. Varför det? Jag har inte klickat på Arkiv och Skriv ut. Men rutan kommer upp ändå.
Hur kan en sådan koppling till Opera göras? Varför kommer dialogrutan Skriv ut upp enbart när jag öppnar Opera och inte när jag öppnar andra program? Vad kan vara fel?
Hälsningar
Lilla Gumman
När jag öppnar Opera öppnas diaglogrutan Skriv ut automatiskt. Varför det? Jag har inte klickat på Arkiv och Skriv ut. Men rutan kommer upp ändå.
Hur kan en sådan koppling till Opera göras? Varför kommer dialogrutan Skriv ut upp enbart när jag öppnar Opera och inte när jag öppnar andra program? Vad kan vara fel?
Hälsningar
Lilla Gumman
Senast redigerad av Lilla Gumman 2011-05-04 17:59:31, redigerad totalt 1 gång.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Väljer du "starta från frra gången?" i dialogen i uppstarten? Och är en eller flera flikar öppen/öppna när du kommer in? Då är det nån av de flikarna som ger felet. Antagligen har du tidigare skrivit ut någonting och sedan använt t ex Back så att du återvänt till printläget. Det är URL:en som talar om för sidan vad de skall göra. Ta bort allt i URL:en utom www-addressen i början och tryck Enter, så borde problemet vara borta.
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 17:59:31, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Hej!
Jag väljer alltid att starta från förra gången. Jag har massor av flikar öppna. Nu ska jag spara och stänga allihopa utom Aspergerforum, Melodikrysset och något mer.
Tack för tipset, barracuber! Jag blir imponerad av dina datorkunskaper.
Hälsningar
Lilla Gumman
Moderator:
Tog bort dubbelpost.
Jag väljer alltid att starta från förra gången. Jag har massor av flikar öppna. Nu ska jag spara och stänga allihopa utom Aspergerforum, Melodikrysset och något mer.
Tack för tipset, barracuber! Jag blir imponerad av dina datorkunskaper.
Hälsningar
Lilla Gumman
Moderator:
Tog bort dubbelpost.
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01