Downtime & Migrering av forumet
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Servern som forumet körs på kraschade igår eftermiddag och krävde fysisk omstart vilket tog längre än normalt då det krävde att providern som har fysisk åtkomst servern kontaktades.
Jag kan även meddela att i och med kontakten så är nu förberedande åtgärder för att göra en migrering av forumet till en moden linux-miljö som går att underhålla över tid planerade och vi bör få en paralell miljö att migrera till uppsatt i närtid ett stort tack till Johan88 som fixat med detta!.
Jag kan även meddela att i och med kontakten så är nu förberedande åtgärder för att göra en migrering av forumet till en moden linux-miljö som går att underhålla över tid planerade och vi bör få en paralell miljö att migrera till uppsatt i närtid ett stort tack till Johan88 som fixat med detta!.
ab2487_1 skrev:Jag kan även meddela att i och med kontakten så är nu förberedande åtgärder för att göra en migrering av forumet till en moden linux-miljö som går att underhålla över tid planerade och vi bör få en paralell miljö att migrera till uppsatt i närtid ett stort tack till Johan88 som fixat med detta!.
Tack för arbete ni gör.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter