Nätdejting på gott och ont!
tvilling99 skrev:Jag dejtade en tjej när jag var i Stockholm förföra veckan,vi har haft sms kontakt sedan dess men nu har hon inte svarat på mitt senare sms där jag ville utveckla vår kontakt genom att oxå prata i telefon.
Jag skrev att jag bara vill lära känna henne bättre, eftersom vi bor så långt ifrån varandra och det gör det svårt att träffas.
Nu blir sådär nojig och är rädd att ha skräm bort henne på något sätt, jag gillade henne och vill bara lära känna henne bättre.
Någon som blir skrämd av att prata i telefon verkar ju ha ganska stora problem och är nog kanske inte redo för att dejta, om du frågar mig!
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Freddy Dreadful skrev:tvilling99 skrev:Jag dejtade en tjej när jag var i Stockholm förföra veckan,vi har haft sms kontakt sedan dess men nu har hon inte svarat på mitt senare sms där jag ville utveckla vår kontakt genom att oxå prata i telefon.
Jag skrev att jag bara vill lära känna henne bättre, eftersom vi bor så långt ifrån varandra och det gör det svårt att träffas.
Nu blir sådär nojig och är rädd att ha skräm bort henne på något sätt, jag gillade henne och vill bara lära känna henne bättre.
Någon som blir skrämd av att prata i telefon verkar ju ha ganska stora problem och är nog kanske inte redo för att dejta, om du frågar mig!
Håller med,det finns kanske någon annan förklaring till att hon inte har svarat på mitt sms, framtiden får utvisa
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Jag kan sluta vara nojig,hon skrev idag 

- tvilling99
Efter 2 månader på aspergerdating har jag förutom tjejen jag träffade knappt fått några svar från de jag har skrivit till,några har bara läst det jag skrivit utan att skriva tillbaka,en var på en så låg nivå att det inte var lönt att besvara,en blockerade mig när jag skickade foto,en annan verkar vara en bluff från ett annat land.
Tur att jag hittade tjejen jag träffade irl,annars hade det hela kännts tämligen meningslöst.
Tur att jag hittade tjejen jag träffade irl,annars hade det hela kännts tämligen meningslöst.
- tvilling99
"Vad gör man inte för att bli älskad och vad får man för det?"
- Jonas Gardell
- Jonas Gardell
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Idag hade en tjej som jag skrev till för 2 månader sedan tittat på min sida utan att läsa det jag skrivit till henne, ibland undrar jag varför vissa är med på aspergerdating,de verkar ju inte vilja eller våga träffa andra, eller ens skriva till andra.
- tvilling99
tvilling99 skrev:Idag hade en tjej som jag skrev till för 2 månader sedan tittat på min sida utan att läsa det jag skrivit till henne, ibland undrar jag varför vissa är med på aspergerdating,de verkar ju inte vilja eller våga träffa andra, eller ens skriva till andra.
men det är väl en del av ens NPF, sådant som många har det, på ett sätt som NT inte tycker passar, för dom har satt agendan
antonius skrev:tvilling99 skrev:Idag hade en tjej som jag skrev till för 2 månader sedan tittat på min sida utan att läsa det jag skrivit till henne, ibland undrar jag varför vissa är med på aspergerdating,de verkar ju inte vilja eller våga träffa andra, eller ens skriva till andra.
men det är väl en del av ens NPF, sådant som många har det, på ett sätt som NT inte tycker passar, för dom har satt agendan
Nu hänger jag inte med,är det NT eller NPF som har satt agendan?
- tvilling99
tvilling99 skrev:NT
ja, de är ju flest så det är väl klart att de sitter i "förarsätet" hur man ska vara, se ut, osv, och det är väl inte kanske så underligt, men vi får väl kämpa för förändringar, om acceptans och att man kan vara annorlunda
antonius skrev:tvilling99 skrev:NT
ja, de är ju flest så det är väl klart att de sitter i "förarsätet" hur man ska vara, se ut, osv, och det är väl inte kanske så underligt, men vi får väl kämpa för förändringar, om acceptans och att man kan vara annorlunda
Det är det jag skall göra i höst när jag skall ut och föreläsa,"vi är inte sämre för att vi är annorlunda"
Som min föreläsning heter.
- tvilling99
tvilling99 skrev:antonius skrev:tvilling99 skrev:NT
Det är det jag skall göra i höst när jag skall ut och föreläsa,"vi är inte sämre för att vi är annorlunda"
Som min föreläsning heter.
bra där, folk behöver upplysas
Återgå till Övriga Aspergerfrågor