Asiatiska restauranger
1 inlägg
• Sida 1 av 1
Asiatiska restauranger
Jag älskar asiatisk mat och gillar att prova olika,hittils har jag provat följande
Kinesisk,indisk, thailändsk, vietnamesisk, koreansk, malaysisk, pakistansk,japansk,philipinsk,kambodjansk,indonesisk,nepalesisk, libanesisk,turkisk, Afghanistansk.
Jag har oxå ätit gatumat från Hongkong,även om det inte är ett eget land.
Sankt Petersburg har jag varit i så ryskt får jag lägga till.
Jag åt Mongoliet barbecue i Malmö för jätte länge sedan,så då får jag väl lägga till Mongoliet.
Vilka har ni testat?
Kinesisk,indisk, thailändsk, vietnamesisk, koreansk, malaysisk, pakistansk,japansk,philipinsk,kambodjansk,indonesisk,nepalesisk, libanesisk,turkisk, Afghanistansk.
Jag har oxå ätit gatumat från Hongkong,även om det inte är ett eget land.
Sankt Petersburg har jag varit i så ryskt får jag lägga till.
Jag åt Mongoliet barbecue i Malmö för jätte länge sedan,så då får jag väl lägga till Mongoliet.
Vilka har ni testat?
- tvilling99
- Inlägg: 9221
- Anslöt: 2007-05-07
- Ort: malmö
Återgå till Intressanta intressen