Katter och deras egendomligheter
Har sen igår sträcktittat på videor med en kanadensisk kattbadare. Undrar om det finns nån ras, färg, storlek eller humör hon inte haft på sin salong. Mest långhår, en del rescues, rätt många överviktiga.
En del är roliga, en del tycker man bara så synd om.
En del skulle jag aldrig våga ha att göra med. Som Mayo, hennes kompis katt, som i den här videon beter sig riktigt bra
Nog de två ovanligaste raserna, bengal och egyptisk mau:
Edit: Jag såg en bengal IRL nyligen. Den kom gående på koppelpromenad på en gångväg. Väldigt stilig kisse!
En del är roliga, en del tycker man bara så synd om.
En del skulle jag aldrig våga ha att göra med. Som Mayo, hennes kompis katt, som i den här videon beter sig riktigt bra
Nog de två ovanligaste raserna, bengal och egyptisk mau:
Edit: Jag såg en bengal IRL nyligen. Den kom gående på koppelpromenad på en gångväg. Väldigt stilig kisse!
Jag kollar ibland på Todd talks och Dave suffers på youtube. De är lite kul.
Min egen katt måste jag klippa tovor på. Har inte kammat honom och han kommer inte åt att tvätta sig på ryggen nära svansen och har supertjock päls. Pälsen blev så tjock efter 2 år, innan trodde jag att jag hade en normal katt.
Ja vad gäller pälsen. Annars är han fortfarande en psykopatisk bulldozer.
Min egen katt måste jag klippa tovor på. Har inte kammat honom och han kommer inte åt att tvätta sig på ryggen nära svansen och har supertjock päls. Pälsen blev så tjock efter 2 år, innan trodde jag att jag hade en normal katt.
Ja vad gäller pälsen. Annars är han fortfarande en psykopatisk bulldozer.
Kidzi skrev:Min egen katt måste jag klippa tovor på. Har inte kammat honom och han kommer inte åt att tvätta sig på ryggen nära svansen och har supertjock päls.
Är det kanske en skogkatt? De får ofta tovor i pälsen, mycket tjock päls.
Skogkatt skrev:Kidzi skrev:Min egen katt måste jag klippa tovor på. Har inte kammat honom och han kommer inte åt att tvätta sig på ryggen nära svansen och har supertjock päls.
Är det kanske en skogkatt? De får ofta tovor i pälsen, mycket tjock päls.
Nepp det är en halva maine coon.
Jag hade en katt innan som det var lite skogkatt och perser i. Han var extremt långhårig och fluffig men hans päls var noll problem.
hade en katt som hette höjden av enfald
om man vill kan man fylla på med egendomligheter i utrymmet ovan
om man vill kan man fylla på med egendomligheter i utrymmet ovan
Återgå till Intressanta intressen