Återställa Microsoft konto och mejl mm?
12 inlägg
• Sida 1 av 1
https://account.live.com/password/reset
så hur skall jag göra för att återställa alla mina mejl och pinkoden till mina mejl.?
jag kommer inte ihåg mitt huvud mejl lösenord eftersom det nu med Microsoft Hotmail kräver pin kod för att kunna logga in och komma åt mitt huvud mejl.
jag har varken någon pinkod eller någon nyckel till hot mailen.
hot mailen som är mitt mejl som jag brukar använda kräver pinkod för att kunna logga in på Microsoft.
men jag har en annan mail Microsoft Outlook som jag kan använda men där kan jag logga in men den kräver inte pinkod men den använder jag aldrig och där finns inte heller några sparade kontakter eller mail adresser till mina vänner och anhöriga då denna mejl använder jag aldrig och den kräver inte pinkod.
Det jag behöver ha är hjälp att återställa min Hotmail adress med mail kontakter mm och den som jag har angivit på alla siter och den är också samman länkade med alla olika betal till olika betal siter mm INSTA gram mm och alla andra siterna.
För man har bara en adress som är kopplat till Google FB mm mm netflix spotify mm
Jag behöver inte återställa Microsoft Outlook för den fungerar utmärkt den kräver ingen pinkod .
men jag behöver hjälp att återställa min Hotmail som är den som jag är reggad med och synkroniserad och sammanlänka över hela internet med.
jag vill ha hjälp att återställa den viktigaste mejlen min Hotmail adress och det är den som jag har använt nu under minst 20 års tid nu och där finns alla mejl adresser och kontakter också.
Microsoft Outlook är bara en sekundär nöd mejl som jag aldrig använder
vill ni hjälpa mig
nu i dags lägen så har jag använt Microsoft Outlook sedan några dagar tillbaka men den har inga mejl adresser eller kontakter knutna eller samman länkande med och med den är inte heller kopplat med FB ,netflix eller andra tjänster .
Behöver ha hjälp hur skall jag göra steg för steg för att komma åt min hotmail adress

så hur skall jag göra för att återställa alla mina mejl och pinkoden till mina mejl.?
jag kommer inte ihåg mitt huvud mejl lösenord eftersom det nu med Microsoft Hotmail kräver pin kod för att kunna logga in och komma åt mitt huvud mejl.
jag har varken någon pinkod eller någon nyckel till hot mailen.
hot mailen som är mitt mejl som jag brukar använda kräver pinkod för att kunna logga in på Microsoft.
men jag har en annan mail Microsoft Outlook som jag kan använda men där kan jag logga in men den kräver inte pinkod men den använder jag aldrig och där finns inte heller några sparade kontakter eller mail adresser till mina vänner och anhöriga då denna mejl använder jag aldrig och den kräver inte pinkod.
Det jag behöver ha är hjälp att återställa min Hotmail adress med mail kontakter mm och den som jag har angivit på alla siter och den är också samman länkade med alla olika betal till olika betal siter mm INSTA gram mm och alla andra siterna.
För man har bara en adress som är kopplat till Google FB mm mm netflix spotify mm
Jag behöver inte återställa Microsoft Outlook för den fungerar utmärkt den kräver ingen pinkod .
men jag behöver hjälp att återställa min Hotmail som är den som jag är reggad med och synkroniserad och sammanlänka över hela internet med.
jag vill ha hjälp att återställa den viktigaste mejlen min Hotmail adress och det är den som jag har använt nu under minst 20 års tid nu och där finns alla mejl adresser och kontakter också.
Microsoft Outlook är bara en sekundär nöd mejl som jag aldrig använder
vill ni hjälpa mig
nu i dags lägen så har jag använt Microsoft Outlook sedan några dagar tillbaka men den har inga mejl adresser eller kontakter knutna eller samman länkande med och med den är inte heller kopplat med FB ,netflix eller andra tjänster .
Behöver ha hjälp hur skall jag göra steg för steg för att komma åt min hotmail adress
Om jag återställer Microsoft kontot kommer jag då att förlora viktig data eller förlora mejl kontakter eller historik mejl mm mm
det är Hotmail kontot som jag inte kommer åt
det är Hotmail kontot som jag inte kommer åt
jag kan i dagsläget inte mejla någon tex min mamma då eftersom Microsoft Outlook som jag har aldrig använt och där finns inga sparade e post adresser eller historik mm.
så jag behöver kunna återställa min Hotmail adress då eftersom alla kontakter finns där och det är den mejlen som jag har reggat mig vid på all olika sociala media och Book beat ja vid alla siter över hela internet med.
Man har i regel bara en e post adress som man använder sig av att regga sig över hela internet med
så jag behöver kunna återställa min Hotmail adress då eftersom alla kontakter finns där och det är den mejlen som jag har reggat mig vid på all olika sociala media och Book beat ja vid alla siter över hela internet med.
Man har i regel bara en e post adress som man använder sig av att regga sig över hela internet med
Men om du har din mammas epostadress är det ju bara att mejla henne från den epostadadress som fungerar.
Det är många som har och använder flera epostadresser.
Alien skrev:Men om du har din mammas epostadress är det ju bara att mejla henne från den epostadadress som fungerar.
Nej den eposten som jag skrev att jag använder i dag har inga sparade mejl eller ingen historik eller lagrad data då eftersom jag då aldrig knappt har använt det förut
Men det är väl inget problem när det gäller din mamma. Ring el sms:a henne och be om hennes epostadress, så är det bara att mejla till henne sen.
manne, om du har nån du kan be om hjälp IRL så skulle jag råda dig att göra det. Att återställa konto kan vara krångligt i vissa fall, då är det svårt att guida nån över nätet.
Vad har du för återställningsalternativ för din hotmail då?
Jag har en sekunder email eller mitt mobilnr som jag kan få en återställningskod till om det behövs.
Fick den låst igen bara för några dagar sedan, då någon försökt logga in för många ggr med fel lösenord...
Men var bara be om att få ett sms till mitt mobilnr så fick jag en kod där i som gjorde så jag fick välja nytt lösenord, och sen var det bara att logga in igen.
Men kanske att jag missuppfattar ditt problem och det är av annan karaktär.
Jag har en sekunder email eller mitt mobilnr som jag kan få en återställningskod till om det behövs.
Fick den låst igen bara för några dagar sedan, då någon försökt logga in för många ggr med fel lösenord...
Men var bara be om att få ett sms till mitt mobilnr så fick jag en kod där i som gjorde så jag fick välja nytt lösenord, och sen var det bara att logga in igen.
Men kanske att jag missuppfattar ditt problem och det är av annan karaktär.
- triggerhappyD
- Anslöt: 2015-06-01
Fabela skrev:manne, om du har nån du kan be om hjälp IRL så skulle jag råda dig att göra det. Att återställa konto kan vara krångligt i vissa fall, då är det svårt att guida nån över nätet.
Det där är ett bra förslag.
Fabela skrev:om du har nån du kan be om hjälp IRL så skulle jag råda dig att göra det.
skall be om hjälp mammas gubbe är duktig på it
atoms skrev:Fabela skrev:manne, om du har nån du kan be om hjälp IRL så skulle jag råda dig att göra det. Att återställa konto kan vara krångligt i vissa fall, då är det svårt att guida nån över nätet.
Det där är ett bra förslag.
jag och mammas gubbe försökte för ca 2 veckor sedan med 2 st försök och det gick inte igenom
jag försökte en gång för en vecka sedan och i dag och i går 4 gånger totalt de senaste dagarna suck jag ger upp