Grävling väldigt smart djur?

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav manne » 2025-08-30 18:47:30

grävlingar är smarta djur :-)049 :-)Happy :D
manne

Anslöt: 2007-08-23

Inläggav Skogkatt » 2025-08-30 18:55:22

För en vecka sedan gick jag ut på morgonen och upptäckte grävling-skit på stenplattorna precis framför trappan vid ytterdörren. Jag misstänker att det var en signal, grävlingen berättade för mig vem som är chefen här. Så nu funderar jag på att sälja huset och flytta innan det blir värre och något händer med mig. :lol: Det är en tuff grävling.
Skogkatt

Anslöt: 2021-10-02

Inläggav antonius » 2025-08-31 8:17:50

Skogkatt skrev:För en vecka sedan gick jag ut på morgonen och upptäckte grävling-skit på stenplattorna precis framför trappan vid ytterdörren. Jag misstänker att det var en signal, grävlingen berättade för mig vem som är chefen här. Så nu funderar jag på att sälja huset och flytta innan det blir värre och något händer med mig. :lol: Det är en tuff grävling.

nu är det ju dig den är ute efter, även om du flyttar så kommer den att söka upp dig, muahaha
antonius

Anslöt: 2012-12-06

Inläggav Skogkatt » 2025-08-31 13:18:41

antonius skrev:nu är det ju dig den är ute efter, även om du flyttar så kommer den att söka upp dig, muahaha

Jag har hört att grävlingar inte är så förtjusta i att simma, så jag tänkte att jag skulle flytta hit för att vara på den säkra sidan. :wink:

Spoiler: visa
fremm.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skogkatt

Anslöt: 2021-10-02

Återgå till Intressanta intressen

Logga in