Olika webbläsare?
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Olika webbläsare?
Jag har i dag Microsoft edge men google rekommenderade mig att använda google chrome
google chrome
Så vad skiljer dessa webbläsare ifrån varandra då vad skall jag ha eller är det viktigt att ha google chrome som standard webbläsare
Är microsoft edge inte tillräckligt säkert
vad exakt skiljer Microsoft edge från google chrome vad är skillnaden mellan dessa två

google chrome
Så vad skiljer dessa webbläsare ifrån varandra då vad skall jag ha eller är det viktigt att ha google chrome som standard webbläsare
vad exakt skiljer Microsoft edge från google chrome vad är skillnaden mellan dessa två
Olika webbläsare?
Är google chrome mycket säkrare än Microsoft edge och vilken av dessa bör jag använda google chrome VS microsoft edge

vilken av dessa ger mest skydd då

vilken av dessa ger mest skydd då
Olika webbläsare?
Behöver jag använda och installera google chrome för att få fullt skydd i stället för microsoft edge

Olika webbläsare?
Man väljer den man trivs bäst med.
Edge, Chrome, Firefox etc mm de är tillräckligt säkra.
Google föreslår självklart sin egen.
Olika webbläsare?
Lynx-66 skrev:Man väljer den man trivs bäst med.
Så alla dessa är lika säkra så jag behöver inte krångla med google chrome konto och en massa inställningar då.
Edge är lika säker som google chrome då
Olika webbläsare?
Google kommer förmodligen alltid att rekommendera att du använder Google. Så man får ta det med en nypa salt när Google rekommenderar något. 

Olika webbläsare?
Skogkatt skrev:Google kommer förmodligen alltid att rekommendera att du använder Google. Så man får ta det med en nypa salt när Google rekommenderar något.
Googles webbläsare heter väl trots allt Chrome?
Olika webbläsare?
Jag använder Firefox, den är inkluderad i Linux Mint. Håller på o testar Brave också.
Olika webbläsare?
Om du gillar firefox tycker jag du ska testas Zen. Gärna i Compact mode.
Jag använder bara tangentbordet, aldrig musen. Det gör det väldigt smidigt att navigera nätet. Om du kan lite CSS kan du dessutom göra den väldigt användarvänlig och responsiv, anpassa webbläsaren precis så som du vill ha den. Börja med att definiera dina snabbtangenter så du enkelt kan öppna nya tabbar, stänga/splitta fönster och workspaces.
Läs mer i reddit-tråden: https://www.reddit.com/r/zen_browser/
Jag använder bara tangentbordet, aldrig musen. Det gör det väldigt smidigt att navigera nätet. Om du kan lite CSS kan du dessutom göra den väldigt användarvänlig och responsiv, anpassa webbläsaren precis så som du vill ha den. Börja med att definiera dina snabbtangenter så du enkelt kan öppna nya tabbar, stänga/splitta fönster och workspaces.
Läs mer i reddit-tråden: https://www.reddit.com/r/zen_browser/
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.