Ska det vara så här?
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Ska det vara så här?
Hej.
Ny här.
Tänkte bara skriva lite funderingar.
Jag är en "högfungerande aspis".
Det jag tar upp finns säkert diskuterat tidigare och ni får gärna länka till liknande trådar.
Med åren har jag insett hur mycket dumt jag gjort tidigare.
Idiotgrejer.
Jag kan inte tala för andra men sen jag fick min diagnos har jag insett hur mycket puckade saker jag gjort tidigare och jag får ibland fruktansvärd ångest över det.
Min aspis har gradvis lagt sig med åldern och det är skönt men samtidigt tänker jag tillbaks på dumheter jag gjort.
Jag försöker intala mig själv att jag inte visste bättre då, vilket jag inte visste, men ändå får jag ångest när jag tänker tillbaks.
Hur ska jag göra?
Ny här.
Tänkte bara skriva lite funderingar.
Jag är en "högfungerande aspis".
Det jag tar upp finns säkert diskuterat tidigare och ni får gärna länka till liknande trådar.
Med åren har jag insett hur mycket dumt jag gjort tidigare.
Idiotgrejer.
Jag kan inte tala för andra men sen jag fick min diagnos har jag insett hur mycket puckade saker jag gjort tidigare och jag får ibland fruktansvärd ångest över det.
Min aspis har gradvis lagt sig med åldern och det är skönt men samtidigt tänker jag tillbaks på dumheter jag gjort.
Jag försöker intala mig själv att jag inte visste bättre då, vilket jag inte visste, men ändå får jag ångest när jag tänker tillbaks.
Hur ska jag göra?
Ska det vara så här?
Alla människor har gjort dumma grejer förr i livet, många värre än du. Glöm och gå vidare. Nu är det framtiden som betyder något.
Ska det vara så här?
familjen betyder allt har också varit självdestruktiv och har varit väldigt självskada beteende förut men denna låter säger allt om familjen
Återgå till Att leva som Aspergare