Om att uppdatera Windows program för drivrutiner
54 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
manne skrev:men detta program är väl säkert att använda
man får väl inga problem om man kör dettaRekommenderat verktyg for Microsoft Windows™för drivrutinsuppdatering : Den här nedladdningen är utformad för att automatiskt uppdatera dina drivrutiner. Detta verktyg kommer att skanna en databas med över 1.2 miljoner drivrutiner inklusive officiella Windows drivrutiner. Att använda det här verktyget kommer att fixa de flesta enhetsfel och se till att din hårdvara presterar som bäst.
Som jag redan har svarat dig tidigare:
Det behövs inget program för att uppdatera drivrutiner. Såna program gör mer skada än nytta.
Du kan själv uppdatera drivrutiner i Windows Enhetshanteraren i din egen dator. Öppna startmenyn och skriv "enhetshanteraren" så får du en länk dit.
När du t.ex väljer ljudkortet och uppdatera drivrutin så brukar windows svara att den lämpligaste drivrutinen redan är installerad.
manne skrev:men detta program är väl säkert att använda![]()
![]()
man får väl inga problem om man kör detta![]()
![]()
De är säkra i så måtto att datorn (förhoppningsvis) inte börjar brinna. Som användare har man begränsad nytta av dem. Om du inte ens vet vad du har dem till har du absolut ingen nytta av dem. Programmen marknadsför sig på folks oro. De ger massor med falska/halvsanna felmeddelanden för att man ska uppgradera till betalversionen. Som jag och flera andra i tråden sagt flera gånger: Släng ut alla skräpprogram. Använd Windows inbyggda antivirus, brandvägg och uppdateringsverktyg. Använd datorn till roliga saker!
Ignatius skrev:manne skrev:men detta program är väl säkert att använda![]()
![]()
man får väl inga problem om man kör detta![]()
![]()
De är säkra i så måtto att datorn (förhoppningsvis) inte börjar brinna. Som användare har man begränsad nytta av dem. Om du inte ens vet vad du har dem till har du absolut ingen nytta av dem. Programmen marknadsför sig på folks oro. De ger massor med falska/halvsanna felmeddelanden för att man ska uppgradera till betalversionen. Som jag och flera andra i tråden sagt flera gånger: Släng ut alla skräpprogram. Använd Windows inbyggda antivirus, brandvägg och uppdateringsverktyg. Använd datorn till roliga saker!
jag försökte i dag att installera och köra detta program men de vill ha pengar och betalning

det kostar pengar
Varför installerar du skitprogram som inte fungerar och blir arg för att de inte fungerar? Du har gång på gång fått rådet att sluta installera sådant skräp. Vore det inte bättre att du använde din dator till något vettigt? (porrsurf, spel, bitcoinmining, stalka kändisar etc)
Ignatius skrev:Varför installerar du skitprogram som inte fungerar och blir arg för att de inte fungerar? Du har gång på gång fått rådet att sluta installera sådant skräp. Vore det inte bättre att du använde din dator till något vettigt? (porrsurf, spel, bitcoinmining, stalka kändisar etc)
står nu följande på ccleaner uppdatera drivrutiner
22 drivrutiner att uppdatera är det säkert att uppdatera drivrutiner med detta program och hur skall jag göra då
måste man uppdatera driv rutiner och hur ofta skall man göra detta då
så någon som har några svar om olika win drivrutiner