Epstein
1 inlägg
• Sida 1 av 1
Epstein
Epstein... Jag kollade lite på AI och detta med hans extrema begåvning inom matematik, hans väldiga dragning till logiskt tänkande, intresse för forskning detaljintresse osv kan nog kopplas till autistiska drag. Han är ju inte på nåt sätt "typisk" utan istället handlar det ju också förmodligen om sociopati/psykopati, narcissism kanhända visst vansinne.. Dock. Det är en märklig livshistoria och personlighet med väldigt ovanliga drag och en ovanlig begåvningsprofil. "lite robotaktig" hade han beskrivits. Ovanlig energi.
Det har blivit lite att jag associerar lite till diagnoser även om jag i princip är mot den nuvarande frammarschen på att försöka lösa samhällsfrågor genom att diagnosticera fler och fler för att lösa arbetslöshet mm.. detta nya ofog som vuxit fram under min livstid
Det har blivit lite att jag associerar lite till diagnoser även om jag i princip är mot den nuvarande frammarschen på att försöka lösa samhällsfrågor genom att diagnosticera fler och fler för att lösa arbetslöshet mm.. detta nya ofog som vuxit fram under min livstid
Återgå till Att leva som Aspergare