Drömboendet

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

Moderatorer: Alien, atoms

Drömboendet

Inläggav Skogkatt » 2025-10-06 21:30:15

Det kunne ha varit trevligt att bo i en timmerstuga på fjället. Mycket trä och bruna nyanser och mycket natur. Stugliv året runt. :-)005 Jag har tillbringat en hel del tid i sådana stugor och det är en speciell atmosfär, både inomhus och utomhus. Man får sinnesro.

Spoiler: visa
laft.jpg

laft2.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skogkatt

Anslöt: 2021-10-02

Drömboendet

Inläggav slackern » 2025-10-07 16:42:44

Skogkatt skrev:Det kunne ha varit trevligt att bo i en timmerstuga på fjället. Mycket trä och bruna nyanser och mycket natur. Stugliv året runt. :-)005 Jag har tillbringat en hel del tid i sådana stugor och det är en speciell atmosfär, både inomhus och utomhus. Man får sinnesro.

laft.jpg

laft2.jpg

I Österrike har do super charmiga stenhus och även timmerhus men stenhus känns stadigare när lavinerna kommer farande. :lol:
slackern

Anslöt: 2010-10-26

Drömboendet

Inläggav Lynx-66 » 2025-10-07 16:54:47

slackern skrev:
Skogkatt skrev:Det kunne ha varit trevligt att bo i en timmerstuga på fjället. Mycket trä och bruna nyanser och mycket natur. Stugliv året runt. :-)005 Jag har tillbringat en hel del tid i sådana stugor och det är en speciell atmosfär, både inomhus och utomhus. Man får sinnesro.

laft.jpg

laft2.jpg

I Österrike har do super charmiga stenhus och även timmerhus men stenhus känns stadigare när lavinerna kommer farande. :lol:

Jag vet inte... dö direkt av timmer eller långsamt av syrebrist? :lol: :wink:
Lynx-66

Anslöt: 2019-11-16

Återgå till Intressanta intressen

Logga in