Cosplay
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Cosplay
Är det någon här som har cosplayat?
Jag har sett cosplay i Pride sammanhang och i samband med en gamemässa.
Imorgon skall jag besöka en cosplaymässa för första gången, jag gillar uppfinnelse rikedomen och vilket jobb många lägger ner på sina kostymer!
Jag känner inget eget intresse att klä ut mig utan är bara åskådare i detta sammanhanget.
Jag har sett cosplay i Pride sammanhang och i samband med en gamemässa.
Imorgon skall jag besöka en cosplaymässa för första gången, jag gillar uppfinnelse rikedomen och vilket jobb många lägger ner på sina kostymer!
Jag känner inget eget intresse att klä ut mig utan är bara åskådare i detta sammanhanget.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Cosplay
jag har åxå bara varit åskådare, varje sommar har de en medeltidsvecka i Gammelstad på ett område de kallar Hägnan, där de har ett friluftsmuseum med medeltida inslag, och då har föreningen Frostheim, olika aktiviteter, där det ingår en hel del cosplay, de spelar upp olika scener med fäktning och kampsporter av medeltida slag, samt man får se hur man smider saker och tillverkar pilbågar osv
Cosplay
Jag besökte cosplay mässan idag,alla möjliga utstyrslar såg jag, mycket manga och anime och karaktärer från spel,några som stack ut var en tjej som föreställde Alice i underlandet och en annan tjej som föreställde Robin Hood.
- tvilling99
- Anslöt: 2007-05-07
Återgå till Intressanta intressen