Bo i husvagn
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Bo i husvagn
Jag skulle kunna tänka mig att bo i husbil...
Men har ingen aning om hur det faktiskt är, men man får ju tänka på att fylla på med vatten, tömma latrin o sen behövs väl värme på vinterhalvåret?
Men har ingen aning om hur det faktiskt är, men man får ju tänka på att fylla på med vatten, tömma latrin o sen behövs väl värme på vinterhalvåret?
Bo i husvagn
Jag brukar bo i husvagn fredag-söndag varannan vecka på vinterhalvåret. Det går åt ganska mycket el, men husvagnen är inte vinterisolerad. Annars funkar det bra tycker jag.
Det är väldigt lugnt på campingen vintertid, jag skulle inte vilja vara där på högsäsong när det är folk överallt.
Det är väldigt lugnt på campingen vintertid, jag skulle inte vilja vara där på högsäsong när det är folk överallt.
Bo i husvagn
Har själv funderat på att bo i husvagn, då jag inte trivs att bo där jag bor. Vill bo nära naturen och inte allt för nära någon annan. Behöver ha det lite privat.
Men tankarna går till hur mycket det kostar på vintern. Vår sommar och höst funkar ju. Men vintern???
Tiny house hade varit ett bra alternativ. Men dom är så dyra.
Men tankarna går till hur mycket det kostar på vintern. Vår sommar och höst funkar ju. Men vintern???
Tiny house hade varit ett bra alternativ. Men dom är så dyra.
Återgå till Att leva som Aspergare