Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-09 15:49:10

Avanti skrev:
Charlie72 skrev:Som singlar, med familj, med barn, barnbarn, fattig, rik, boende i sverige eller inte, på psyket, mm mm.
Jag bara undrar hur ni tror att era liv kommer sluta?

Moderator: Tråden flyttad från Intressanta intressen.


inom tio år kommer jag att vara död.

antingen så kommer jag att ha knarkat mig själv till döds, ha fått aids och dött, eller ha blivit mördad av nån gammal bekant från forntiden. jag är inte ledsen över det. jag har levt ett underbart liv, och jag har ingen framtid.


Säg att jag inte tror på det där. Det är nån fake story.
Du kanske är en fake jocke.
Jag är hyggligt bra på att lokalisera såna.
Sen är allt sånt här en rent intellektuell affär för mig. Tänk Suppes, Introduction to logic.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Angelic Fruitcake » 2013-02-10 22:24:53

Det sägs om min fars sida att om man inte tar livet av sig före femtio lever man till nittio. Och jag kommer inte ta livet av mig.

Jag gissar på att jag kommer dö rätt gammal, av normala orsaker. Någon infektionssjukdom som tar kål på min stackars svaga kropp.

Övriga omständigheter tror jag inte så mycket om. Jag jobbar på att få livet i rätt riktning så då slutar det förhoppningsvis väl.

Just ja, eftersom jag tänkt gå i kloster några år när jag blir gammal så kommer jag förhoppningsvis dö fridfull och på ett sätt som inte lämnar onödig smärta hos mina anhöriga.
Angelic Fruitcake
 
Inlägg: 3352
Anslöt: 2010-05-21
Ort: Täby

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-10 22:29:03

Angelic Fruitcake skrev:Det sägs om min fars sida att om man inte tar livet av sig före femtio lever man till nittio. Och jag kommer inte ta livet av mig.

Jag gissar på att jag kommer dö rätt gammal, av normala orsaker. Någon infektionssjukdom som tar kål på min stackars svaga kropp.

Övriga omständigheter tror jag inte så mycket om. Jag jobbar på att få livet i rätt riktning så då slutar det förhoppningsvis väl.

Just ja, eftersom jag tänkt gå i kloster några år när jag blir gammal så kommer jag förhoppningsvis dö fridfull och på ett sätt som inte lämnar onödig smärta hos mina anhöriga.


Varför i allsin dar skall du gå i kloster?

Nån självskadegrej?

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Avanti » 2013-02-10 22:38:02

jag tror att lennart i hemlighet sitter och pöser av självbelåtenhet åt alla "miffon" på denna sida, som han hoppas tjäna pengar på genom sin "omvända, tuffa psykologi".
Avanti
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 123
Anslöt: 2013-02-09

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-10 22:42:12

Avanti skrev:jag tror att lennart i hemlighet sitter och pöser av självbelåtenhet åt alla "miffon" på denna sida, som han hoppas tjäna pengar på genom sin "omvända, tuffa psykologi".


Du berättar hur du tänker.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Avanti » 2013-02-10 22:43:06

jag äger i alla fall inte ett företag som existerar för att skicka ut långtidsarbetslösa med knäckt självkänsla ut på slavjobb och få dem att vara stolta över det :twisted:
Avanti
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 123
Anslöt: 2013-02-09

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-10 22:53:18

Avanti skrev:jag äger i alla fall inte ett företag som existerar för att skicka ut långtidsarbetslösa med knäckt självkänsla ut på slavjobb och få dem att vara stolta över det :twisted:


Som sagt, du berättar hur du tänker. Kolla Gottsunda Factory eller Integra i Nacka.
Där utlänningarna styr. Jag är nån jävla administratör. Men jag är bra på knäppskallar, sen Ulleråkers sinnessjukhus 1963, efter studenten.

Jag pickar på folk.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Gafsan » 2013-02-10 22:59:25

Avanti skrev:jag äger i alla fall inte ett företag som existerar för att skicka ut långtidsarbetslösa med knäckt självkänsla ut på slavjobb och få dem att vara stolta över det


Nej, du stjäl höns och bränner ner skolor du...
Gafsan
 
Inlägg: 3595
Anslöt: 2011-01-23
Ort: En väldigt trevlig liten stad nånstans

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Avanti » 2013-02-10 23:01:33

Gafsan skrev:
Avanti skrev:jag äger i alla fall inte ett företag som existerar för att skicka ut långtidsarbetslösa med knäckt självkänsla ut på slavjobb och få dem att vara stolta över det


Nej, du stjäl höns och bränner ner skolor du...


jepp. sant. jag erkänner allt. men jag försöker i alla fall inte knäcka er till att bli tacksamma för skitjobb. jag försöker befria er.
Avanti
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 123
Anslöt: 2013-02-09

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-10 23:08:41

Avanti skrev:
Gafsan skrev:
Avanti skrev:jag äger i alla fall inte ett företag som existerar för att skicka ut långtidsarbetslösa med knäckt självkänsla ut på slavjobb och få dem att vara stolta över det


Nej, du stjäl höns och bränner ner skolor du...


jepp. sant. jag erkänner allt. men jag försöker i alla fall inte knäcka er till att bli tacksamma för skitjobb. jag försöker befria er.


Neej,

du är en normal latoxe. Fan, jag växte upp me såna som du.

Plötsligt kom 50-talet tillbaka. De ser ut som Avanti.

Latoxe. Som Avanti.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Avanti » 2013-02-10 23:10:14

Frimodig skrev:
Avanti skrev:
Gafsan skrev:
Nej, du stjäl höns och bränner ner skolor du...


jepp. sant. jag erkänner allt. men jag försöker i alla fall inte knäcka er till att bli tacksamma för skitjobb. jag försöker befria er.


Neej,

du är en normal latoxe. Fan, jag växte upp me såna som du.

Plötsligt kom 50-talet tillbaka. De ser ut som Avanti.

Latoxe. Som Avanti.

Lennart Frimodig


jepp. jag är en latoxe.

och en stolt latoxe. :D
Avanti
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 123
Anslöt: 2013-02-09

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-11 0:04:47

Jag tror Avanti är fake.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Gafsan » 2013-02-11 0:11:08

Frimodig skrev:Jag tror Avanti är fake.

Lennart Frimodig


Kanske. Eller så har hen bara lite större, och annorlunda, problem än de flesta här på forumet. Hen verkar iaf vara ute efter att provocera.
Gafsan
 
Inlägg: 3595
Anslöt: 2011-01-23
Ort: En väldigt trevlig liten stad nånstans

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-11 0:15:40

Gafsan skrev:
Frimodig skrev:Jag tror Avanti är fake.

Lennart Frimodig


Kanske. Eller så har hen bara lite större, och annorlunda, problem än de flesta här på forumet. Hen verkar iaf vara ute efter att provocera.


Du tänker bra. Det är skönt att slippa bli obehaglig.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Avanti » 2013-02-11 0:24:19

jag är äkta, men om det gör er gladare får ni gärna tro att jag är fake.
Avanti
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 123
Anslöt: 2013-02-09

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-11 0:28:07

Avanti skrev:jag är äkta, men om det gör er gladare får ni gärna tro att jag är fake.


Njaa, du är knappast äkta.

Det är en fråga om tid och intresse att klä av dig.
Jag saknar intresse.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Angelic Fruitcake » 2013-02-11 0:33:06

Frimodig skrev:
Angelic Fruitcake skrev:Det sägs om min fars sida att om man inte tar livet av sig före femtio lever man till nittio. Och jag kommer inte ta livet av mig.

Jag gissar på att jag kommer dö rätt gammal, av normala orsaker. Någon infektionssjukdom som tar kål på min stackars svaga kropp.

Övriga omständigheter tror jag inte så mycket om. Jag jobbar på att få livet i rätt riktning så då slutar det förhoppningsvis väl.

Just ja, eftersom jag tänkt gå i kloster några år när jag blir gammal så kommer jag förhoppningsvis dö fridfull och på ett sätt som inte lämnar onödig smärta hos mina anhöriga.


Varför i allsin dar skall du gå i kloster?

Nån självskadegrej?

Lennart Frimodig


Nej, tvärtom! Vill gå i buddhistkloster under några år för att lära mig acceptera sakernas tillstånd, hitta ett inre lugn och lindra den inre smärtan man som människa per default dras med. ^^
Angelic Fruitcake
 
Inlägg: 3352
Anslöt: 2010-05-21
Ort: Täby

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Avanti » 2013-02-11 0:36:20

Angelic Fruitcake skrev:Nej, tvärtom! Vill gå i buddhistkloster under några år för att lära mig acceptera sakernas tillstånd, hitta ett inre lugn och lindra den inre smärtan man som människa per default dras med. ^^


jag tänker mig lennart frimodig som en korsning mellan ian wachtmeister och jan stenbeck fast utan pengar. ignorera honom. han vill bara hitta nya slavar till sitt lilla pyramidspel.
Avanti
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 123
Anslöt: 2013-02-09

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Angelic Fruitcake » 2013-02-11 0:37:37

Avanti skrev:
Angelic Fruitcake skrev:Nej, tvärtom! Vill gå i buddhistkloster under några år för att lära mig acceptera sakernas tillstånd, hitta ett inre lugn och lindra den inre smärtan man som människa per default dras med. ^^


jag tänker mig lennart frimodig som en korsning mellan ian wachtmeister och jan stenbeck fast utan pengar. ignorera honom. han vill bara hitta nya slavar till sitt lilla pyramidspel.


Äsch då. Han har varit här ett tag och bits inte. Dessutom tror jag nog att jag kan parera eller ignorera efter eget huvud.
Angelic Fruitcake
 
Inlägg: 3352
Anslöt: 2010-05-21
Ort: Täby

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-11 0:43:33

Avanti skrev:
Angelic Fruitcake skrev:Nej, tvärtom! Vill gå i buddhistkloster under några år för att lära mig acceptera sakernas tillstånd, hitta ett inre lugn och lindra den inre smärtan man som människa per default dras med. ^^


jag tänker mig lennart frimodig som en korsning mellan ian wachtmeister och jan stenbeck fast utan pengar. ignorera honom. han vill bara hitta nya slavar till sitt lilla pyramidspel.


Kära nån.

Nu är det 3. LordNelson, slackern och Avanti.

Fast jag tror bara Avanti är allvarligt psyksjuk.

Men det är kul när folk definierar sig.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-11 0:57:34

Angelic Fruitcake skrev:
Frimodig skrev:
Angelic Fruitcake skrev:Det sägs om min fars sida att om man inte tar livet av sig före femtio lever man till nittio. Och jag kommer inte ta livet av mig.

Jag gissar på att jag kommer dö rätt gammal, av normala orsaker. Någon infektionssjukdom som tar kål på min stackars svaga kropp.

Övriga omständigheter tror jag inte så mycket om. Jag jobbar på att få livet i rätt riktning så då slutar det förhoppningsvis väl.

Just ja, eftersom jag tänkt gå i kloster några år när jag blir gammal så kommer jag förhoppningsvis dö fridfull och på ett sätt som inte lämnar onödig smärta hos mina anhöriga.


Varför i allsin dar skall du gå i kloster?

Nån självskadegrej?

Lennart Frimodig


Nej, tvärtom! Vill gå i buddhistkloster under några år för att lära mig acceptera sakernas tillstånd, hitta ett inre lugn och lindra den inre smärtan man som människa per default dras med. ^^


Ok. Ta med en massa böcker om mindfulness, Åsa Nilsonne och så.

Och kbt-grejer.

Sen är jag ledsen för din lösning.¨

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav KaosPrinsessa » 2013-02-11 1:08:25

Mitt lär nog sluta med självmord eftersom jag har gett upp hoppet om att nånsin må bra.
Men jag försöker göra det bästa av livet så länge jag kan.
KaosPrinsessa
 
Inlägg: 3153
Anslöt: 2010-10-10
Ort: Cardiff, Wales

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Angelic Fruitcake » 2013-02-11 1:14:03

Frimodig skrev:
Sen är jag ledsen för din lösning.¨

Lennart Frimodig


Varför ledsen?
Angelic Fruitcake
 
Inlägg: 3352
Anslöt: 2010-05-21
Ort: Täby

Hur tror ni att era liv kommer att sluta?

Inläggav Frimodig » 2013-02-11 1:30:08

KaosPrinsessa skrev:Mitt lär nog sluta med självmord eftersom jag har gett upp hoppet om att nånsin må bra.
Men jag försöker göra det bästa av livet så länge jag kan.


Du kunde kontakta mig privat.

Jag är 68 år och väger 67 kilo, och har naturlig kapacitet för att vara obehglig.

Men, jag gillar att försöka hjälpa människor som det är riktigt synd om.

Lennart Frimodig
Frimodig
 
Inlägg: 9703
Anslöt: 2011-07-15

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in