Sexsnack i chatten :(

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: atoms, Alien

Sexsnack i chatten :(

Inläggav kullan » 2012-07-29 14:16:10

Nu är jag trött på att läsa inlägg från ett visst par på forumet om hur mycket sex dom har. Och det skrivs mest om det på chatten. Jag har för mig att man inte får skriva något stötande där. För mig är det stötande att läsa om deras sexliv. Det finns ju sex och snusktråden för såna detaljer. I mitt tycke vore det bättre om dom spammar ner den tråden istället.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:20:33

Varför blir du inte stött när de andra i chatten snackar om kuk, fitta, knulla osv?

Det kanske är just grejen att ett par skriver om det och är lyckliga tillsammans som du stör dig på. Jag vet inte.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:23:11

Blir du inte stött när Angelic Fruitcake och sugrövmanövern snackar snusk då? Eller räknas det inte, eftersom att de inte heter "Sheyen"?
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav kullan » 2012-07-29 14:24:03

Sheyen skrev:Varför blir du inte stött när de andra i chatten snackar om kuk, fitta, knulla osv?


Faktum är att jag stör mig på att andra gör det oxå men det är ju ni 2 som gör det mest och därför oxå märks ni mest.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav kullan » 2012-07-29 14:25:03

Sheyen skrev:Blir du inte stött när Angelic Fruitcake och sugrövmanövern snackar snusk då? Eller räknas det inte, eftersom att de inte heter "Sheyen"?


Jo jag blir stött även då. Det är förbannat jobbigt. Det måste väl finnas något annat ämne att snacka om.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:26:13

HAHAHAHAHAHAHAH!!! Fenren är tamigfan långt ifrån värst! Du väljer dock att uppmärksamma just vårt snuskskrivande, simpelt nog för att du inte tycker om mig.

Du startade den här tråden precis efter att jag och Angelic hade snackat snusk, så dra inte in Fenren i onödan. :-)Happy
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:27:29

kullan skrev:
Sheyen skrev:Blir du inte stött när Angelic Fruitcake och sugrövmanövern snackar snusk då? Eller räknas det inte, eftersom att de inte heter "Sheyen"?


Jo jag blir stött även då. Det är förbannat jobbigt. Det måste väl finnas något annat ämne att snacka om.

Ja, absolut. Men jag snackar om sådant som intresserar mig. Jag är inte överdrivet förtjust i att läsa all skit du skriver heller, men likt förbannat får man bita ihop och acceptera läget.


Co-Admin:

Onödigt hårt tonläge här.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav kullan » 2012-07-29 14:28:50

I mina ögon kvittar det vem det är som snackar om detta ämne i chatten. Jag tycker det är lika jobbigt ändå. Hundralappen är oxå rätt duktig på det.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:29:48

Ja och? Jag tycker att mycket av det du skriver är ren skit, men jag accepterar det ändå. Allt handlar inte bara om dig, kullan. Det finns andra människor också.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav tahlia » 2012-07-29 14:31:04

En fråga - måste man prompt annonsera allt man haft för sig den lilla stund man varit afk? Det är ett behov jag inte förstår mig på. Tror man på allvar att man är så vansinnigt intressant att alla vill veta vad man gjort hela tiden? Ungefär som facebook - "nu har jag dammat". Err.. jaha?
Frågar er som jag frågade mina vänner - vem fan ringde ni till stup i kvarten för att berätta allt ni nyss gjort innan ni hittade chatten?
tahlia
 
Inlägg: 10775
Anslöt: 2007-06-28
Ort: The Skog

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav mnordgren » 2012-07-29 14:32:30

kullan skrev:Nu är jag trött på att läsa inlägg från ett visst par på forumet om hur mycket sex dom har. Och det skrivs mest om det på chatten. Jag har för mig att man inte får skriva något stötande där. För mig är det stötande att läsa om deras sexliv. Det finns ju sex och snusktråden för såna detaljer. I mitt tycke vore det bättre om dom spammar ner den tråden istället.


Co-Admin:

Det finns gränser för hur man får skriva om sådana saker på forumet men jag kan inte uttala mig när jag inte vet exakt vad det är som har försiggått och när. Skicka gärna ett PM med information om när detta skedde.
mnordgren
 
Inlägg: 9546
Anslöt: 2007-09-16
Ort: Vaffövillduvetadedå?

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav kullan » 2012-07-29 14:32:43

Sheyen skrev:Ja och? Jag tycker att mycket av det du skriver är ren skit, men jag accepterar det ändå. Allt handlar inte bara om dig, kullan. Det finns andra människor också.


Ja och du tror förstås det är bara jag som tycker så här. Jag avlägger då inga rapporter om hur många gånger jag gör det med mig själv. Det angår ingen annan än mig. PUNKT!
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Yv Ericsson » 2012-07-29 14:33:38

Jag tycker man skall respektera det du säger. Sexchattar finns ju på andra ställen.
Är man tvungen snacka på det viset så är det väl för att stilla sin egna exhibitionistiska läggning...
Finns jävulskt mycket gratischattar för endamålet..

Jag lovar att inte hänga på snacket hädanefter. Respekt.
Yv Ericsson
 
Inlägg: 461
Anslöt: 2012-04-25
Ort: Bromma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:33:52

tahlia skrev:En fråga - måste man prompt annonsera allt man haft för sig den lilla stund man varit afk? Det är ett behov jag inte förstår mig på. Tror man på allvar att man är så vansinnigt intressant att alla vill veta vad man gjort hela tiden? Ungefär som facebook - "nu har jag dammat". Err.. jaha?
Frågar er som jag frågade mina vänner - vem fan ringde ni till stup i kvarten för att berätta allt ni nyss gjort innan ni hittade chatten?

Ringde väl polarna. Eller så smsade man folk och berättade. Eller så sa man det IRL.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav mnordgren » 2012-07-29 14:34:49

Co-Admin

Sätt inte igång och bråka i den här tråden nu. Håll er till sakfrågan.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
mnordgren
 
Inlägg: 9546
Anslöt: 2007-09-16
Ort: Vaffövillduvetadedå?

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:35:23

kullan skrev:
Sheyen skrev:Ja och? Jag tycker att mycket av det du skriver är ren skit, men jag accepterar det ändå. Allt handlar inte bara om dig, kullan. Det finns andra människor också.


Ja och du tror förstås det är bara jag som tycker så här. Jag avlägger då inga rapporter om hur många gånger jag gör det med mig själv. Det angår ingen annan än mig. PUNKT!

Men alla är inte som du (som du säkert har märkt). Vi är många som gärna diskuterar sex och vill lära oss mer av denna oerhört trevliga syssla.

Det finns mycket som du skriver om som inte en jävel bryr sig om. Sedan finns det mycket som jag skriver som inte en jävel bryr sig om. Förstår du?
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav tahlia » 2012-07-29 14:37:18

Sheyen skrev:. Vi är många som gärna diskuterar sex och vill lära oss mer av denna oerhört trevliga syssla.


Må så vara men det är, mig veteligen, bara två personer som tydligen känner ett enormt trängade behov att, var gång de haft sex, kuta in i chatten och genast ge ett referat av nämnda aktivitet in i detalj.
Det är en viss skillnad där.
tahlia
 
Inlägg: 10775
Anslöt: 2007-06-28
Ort: The Skog

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav kullan » 2012-07-29 14:37:45

Sheyen skrev:
kullan skrev:
Sheyen skrev:Ja och? Jag tycker att mycket av det du skriver är ren skit, men jag accepterar det ändå. Allt handlar inte bara om dig, kullan. Det finns andra människor också.


Ja och du tror förstås det är bara jag som tycker så här. Jag avlägger då inga rapporter om hur många gånger jag gör det med mig själv. Det angår ingen annan än mig. PUNKT!

Men alla är inte som du (som du säkert har märkt). Vi är många som gärna diskuterar sex och vill lära oss mer av denna oerhört trevliga syssla.

Det finns mycket som du skriver om som inte en jävel bryr sig om. Sedan finns det mycket som jag skriver som inte en jävel bryr sig om. Förstår du?


Men Sheyen...Kan man inte göra det i sex och snusktråden? Måste chatten vara samtalsrummet för det ämnet?
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:38:22

tahlia skrev:
Sheyen skrev:. Vi är många som gärna diskuterar sex och vill lära oss mer av denna oerhört trevliga syssla.


Må så vara men det är, mig veteligen, bara två personer som tydligen känner ett enormt trängade behov att, var gång de haft sex, kuta in i chatten och genast ge ett referat av nämnda aktivitet in i detalj.
Det är en viss skillnad där.

Nej, jag snackar om sådant med andra också.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:39:17

kullan skrev:Men Sheyen...Kan man inte göra det i sex och snusktråden? Måste chatten vara samtalsrummet för det ämnet?

Ja, bland annat. Det diskuteras många olika saker där. Chatten har inget bestämt samtalsämne.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav tahlia » 2012-07-29 14:43:54

Dä int lönt å förklara för nån som inge förstår.
tahlia
 
Inlägg: 10775
Anslöt: 2007-06-28
Ort: The Skog

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:45:26

tahlia skrev:Dä int lönt å förklara för nån som inge förstår.

Jag förstår, men jag är inte pryd.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav kullan » 2012-07-29 14:45:32

tahlia skrev:Dä int lönt å förklara för nån som inge förstår.


Kanske Admin eller en Moderator lyckas få dom att fatta.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Sexsnack i chatten :(

Inläggav Sheyen » 2012-07-29 14:49:39

kullan skrev:
tahlia skrev:Dä int lönt å förklara för nån som inge förstår.


Kanske Admin eller en Moderator lyckas få dom att fatta.

Men själv verkar du inte vara alltför intresserad av detsamma. :-)Happy
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in