Vad tycker ni om det här? ("Social Experiment")

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad tycker ni om det här? ("Social Experiment")

Inläggav danne_k » 2018-10-03 19:38:12

James_fhame91 skrev:
Fabela skrev:Och så en sak jag glömt:

Välkommen till forumet, James_fhame91 :-)236


Tackar så mycket. Förresten, Är det någon av er här som är musiker eller som sysslar med musik?


Jag gör, producerar elektronisk musik. Har du något inspelat, förutom det på din youtube-kanal?
Vill du veta vad jag gör så kan du söka på Dani Kays på Spotify.
danne_k
 
Inlägg: 189
Anslöt: 2015-11-08

Vad tycker ni om det här? ("Social Experiment")

Inläggav James_fhame91 » 2018-10-05 0:31:13

danne_k skrev:
James_fhame91 skrev:
Fabela skrev:Och så en sak jag glömt:

Välkommen till forumet, James_fhame91 :-)236


Tackar så mycket. Förresten, Är det någon av er här som är musiker eller som sysslar med musik?


Jag gör, producerar elektronisk musik. Har du något inspelat, förutom det på din youtube-kanal?
Vill du veta vad jag gör så kan du söka på Dani Kays på Spotify.


Härligt, Gillar din stil! Jag tror brorshan håller på med exakt den musikstilen du gör.
Jag ser att du tagit in en sångerska från USA. Har du skivkontrakt med något skivbolag eller?
James_fhame91
 
Inlägg: 21
Anslöt: 2018-09-27

Vad tycker ni om det här? ("Social Experiment")

Inläggav danne_k » 2018-10-16 21:46:29

James_fhame91 skrev:
danne_k skrev:
James_fhame91 skrev:
Tackar så mycket. Förresten, Är det någon av er här som är musiker eller som sysslar med musik?


Jag gör, producerar elektronisk musik. Har du något inspelat, förutom det på din youtube-kanal?
Vill du veta vad jag gör så kan du söka på Dani Kays på Spotify.


Härligt, Gillar din stil! Jag tror brorshan håller på med exakt den musikstilen du gör.
Jag ser att du tagit in en sångerska från USA. Har du skivkontrakt med något skivbolag eller?


Fick ingen aviseringen om ditt svar... Sorry! Nä jag släpper själv, kom i kontakt med henne på genom ett forum :)
danne_k
 
Inlägg: 189
Anslöt: 2015-11-08

Vad tycker ni om det här? ("Social Experiment")

Inläggav James_fhame91 » 2019-02-28 17:34:33

danne_k skrev:Fick ingen aviseringen om ditt svar... Sorry! Nä jag släpper själv, kom i kontakt med henne på genom ett forum :)


Ah ok. Är inte särskilt mycket inne på Forums och sånt nu för tiden men Har du facebook så kan du lägga till mig som vän där James Fhame heter jag, så kan vi snacka vidare =)
James_fhame91
 
Inlägg: 21
Anslöt: 2018-09-27

Återgå till Intressanta intressen



Logga in