Styrketräning - inspirationstråd

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: Styrketräning - inspirationstråd

Inläggav Moggy » 2011-07-04 13:00:46

Håller med FB om att sjyssta prylar på träningen gör sitt till för att göra det roligare.

Är man amatör, otränad och överviktig så är det inte rätt att köpa upp sig på dyra träningskläder av märken som proffsen använder. Sånt ser tillgjort ut. Men man kan ha fräscha prylar som passar bra och som visar att man satsar på det här. Det är kul att komma dit när man köpt nåt nytt som man gillar.
Moggy
 
Inlägg: 12720
Anslöt: 2007-01-25

Re: Styrketräning - inspirationstråd

Inläggav BigPete » 2011-07-04 13:55:47

Ja, det sitter nog mycket i huvudet isåfall :)

Va iväg imorse igen och passade på att kolla lite extra, va ungefär 50-50 av de överklädda typerna som tog i ordentligt gentemot de som mest va där för någon form av gemenskap.

Jag är varken amatör eller otränad, men skulle aldrig falla mig in till sånadär tights och linnen med "rätt" märke.
Men kan kläderna hjälpa till prestationen är det ju såklart bra :)

Sen finns inte jag i direkta storstaden heller, antar det är ännu mer insnöat där med rätt kläder, rätt vattenflaska o.s.v.
Har besökt gym i 08-land och där blängdes de rätt friskt för man inte var "one of them" klädmässigt :D
Fast det gick över när man började lyfta...
BigPete
 
Inlägg: 144
Anslöt: 2011-06-17

Re: Styrketräning - inspirationstråd

Inläggav Flawed » 2011-07-05 17:19:03

Moggy skrev:Håller med FB om att sjyssta prylar på träningen gör sitt till för att göra det roligare.

Är man amatör, otränad och överviktig så är det inte rätt att köpa upp sig på dyra träningskläder av märken som proffsen använder. Sånt ser tillgjort ut. Men man kan ha fräscha prylar som passar bra och som visar att man satsar på det här. Det är kul att komma dit när man köpt nåt nytt som man gillar.