Sexualitet och kläder
Re: Sexualitet och kläder
Visst kan man klädbada i sjön, men då är man låst till den varma delen av året.
Jag flyttar om ett halvår och då kan det bli klädbad i badhuset - med full tillåtelse.
Jag flyttar om ett halvår och då kan det bli klädbad i badhuset - med full tillåtelse.
Du ska flytta och vill bada med kläderna på om jag har uppfattat det hela rätt?
rhod skrev:Jag har alltid varit sexuellt attraherad av kläder. Jag tycker om stora långa damcollegetröjor, fantiserar om att jag urinerar med kläderna på, badar med kläder är sköntr, och blir upphetsad av det. Är det något som är vanligt med funktionshindret?
Jag hade väl en sen blöjålder (adopterades från rumänien nov 1994) och tänkte att det väl kunde vara en orsak till det hela. Påverkar mig stort i vardagslivet eftersom jag dras till damkläder och till bomullsplagg såsom Collegetröjor, mjukisbyxor och vatten och dammodell är sensuella som sjutton...
Vanligt och vanligt...det beror på hur man definierar "vanligt". Men det finns ju många människor som känner som dig-
Ja jag har tankar på flytt och hittat ett ställe där man tillåter badgästerna att bada med kläderna på.
Det finns värre hobbyer....att klädbada är ju i princip helt ofarligt
för både mig och andra i närheten.
Det finns värre hobbyer....att klädbada är ju i princip helt ofarligt
för både mig och andra i närheten.
Tidigare har du skrivit att du vill få kontakt med ungdomar. Varför det?
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Återgå till Övriga Aspergerfrågor