Sexualitet och kläder

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: atoms, Alien

Re: Sexualitet och kläder

Inläggav Bastuper » 2011-12-23 20:40:04

Visst kan man klädbada i sjön, men då är man låst till den varma delen av året.
Jag flyttar om ett halvår och då kan det bli klädbad i badhuset - med full tillåtelse.
Bastuper
Inaktiv
 
Inlägg: 1003
Anslöt: 2011-02-24
Ort: Sala

Re: Sexualitet och kläder

Inläggav Flawed » 2011-12-23 21:29:55

Du ska flytta och vill bada med kläderna på om jag har uppfattat det hela rätt?
Flawed
Inaktiv
 
Inlägg: 3880
Anslöt: 2007-05-04

Re: Sexualitet och kläder

Inläggav Lars-Ylva » 2011-12-26 2:04:16

rhod skrev:Jag har alltid varit sexuellt attraherad av kläder. Jag tycker om stora långa damcollegetröjor, fantiserar om att jag urinerar med kläderna på, badar med kläder är sköntr, och blir upphetsad av det. Är det något som är vanligt med funktionshindret?

Jag hade väl en sen blöjålder (adopterades från rumänien nov 1994) och tänkte att det väl kunde vara en orsak till det hela. Påverkar mig stort i vardagslivet eftersom jag dras till damkläder och till bomullsplagg såsom Collegetröjor, mjukisbyxor och vatten och dammodell är sensuella som sjutton...


Vanligt och vanligt...det beror på hur man definierar "vanligt". Men det finns ju många människor som känner som dig-
Lars-Ylva
Ny medlem
 
Inlägg: 6
Anslöt: 2011-12-24

Re: Sexualitet och kläder

Inläggav Bastuper » 2012-01-04 11:32:26

Ja jag har tankar på flytt och hittat ett ställe där man tillåter badgästerna att bada med kläderna på.

Det finns värre hobbyer....att klädbada är ju i princip helt ofarligt
för både mig och andra i närheten.
Bastuper
Inaktiv
 
Inlägg: 1003
Anslöt: 2011-02-24
Ort: Sala

Re: Sexualitet och kläder

Inläggav KrigarSjäl » 2012-01-04 13:41:20

Tidigare har du skrivit att du vill få kontakt med ungdomar. Varför det?
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Re: Sexualitet och kläder

Inläggav slackern » 2012-01-04 17:20:57

Hmm sådant kan nog passa vissa ganska så bra.

Bild
slackern
 
Inlägg: 43694
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Re: Sexualitet och kläder

Inläggav kittyberger » 2012-01-16 2:20:02

håller med dej
kittyberger
Ny medlem
 
Inlägg: 17
Anslöt: 2011-12-05
Ort: Åkersberga

Sexualitet och kläder

Inläggav Pinghis Khan » 2019-03-25 11:23:07

sugrövmanövern skrev:
Garum skrev:Få inte komplex nu grabbar.. :lol: :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon
Storkukat och köttigt ansikte. Intressant det där med att man ofta kan se på en person hur stor kuken är.

Småkukat utseende då? Jo, små fötter, små händer, runt ansikte med dåligt markerad haka, pluttig näsa ofta inte så grandios skäggväxt och kort i rocken.

Troligt att en del har med testosteron att göra, just att de stora köttiga ansiktena ofta har en kabanoss-kuk som tillbehör. Välutvecklade manliga drag - stor korv. Just de här stora korvarna där ägaren har köttansikte brukar också vara köttiga och mest likna en fläskfilé.

Finns en annan kategori av storkukat utseende, där ansiktet inte är lika köttigt, men de manliga dragen är välmarkerade. Ofta har personen stora händer och fötter. Kuken är då mer välformad och inte så slappt fläskfile-lik.

Alla dessa fakta är inte självupplevda dock skall påpekas :P . Hörsägen, porrfilmer med mera...


Hur står sig detta 10 år senare med ett större statistiskt underlag?
Pinghis Khan
Förhandsgranskad. Får inte använda PM eller chatt.
 
Inlägg: 1558
Anslöt: 2016-01-17

Sexualitet och kläder

Inläggav Freedrone » 2019-03-27 13:45:45

Pinghis Khan skrev:Hur står sig detta 10 år senare med ett större statistiskt underlag?
Tja, med tanke på att Jonah Falcon inte ville få en oberoende mätning så lär det nog dröja. (Och om man inte bara har ett köttigt utseende utan även en köttig mage så ser den ju mindre ut i jämförelse.)

Jag tror att det kan finnas en koppling mellan AS och fetischism. För utifrån lösa iakktagelser av både mig och andra med AS och - utan att säga att det gäller alla eller moralisera - så har jag noterat två saker: Enkelspåriga beteenden och fixering vid saker.

Detta är ju inte så farligt som det låter. Men det är två egenskaper som underlättar fetischism.

Vad anser ni andra?
Freedrone
 
Inlägg: 353
Anslöt: 2018-10-11

Sexualitet och kläder

Inläggav sugrövmanövern » 2019-03-27 14:01:19

Pinghis Khan skrev:
sugrövmanövern skrev:
Garum skrev:Få inte komplex nu grabbar.. :lol: :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Falcon
Storkukat och köttigt ansikte. Intressant det där med att man ofta kan se på en person hur stor kuken är.

Småkukat utseende då? Jo, små fötter, små händer, runt ansikte med dåligt markerad haka, pluttig näsa ofta inte så grandios skäggväxt och kort i rocken.

Troligt att en del har med testosteron att göra, just att de stora köttiga ansiktena ofta har en kabanoss-kuk som tillbehör. Välutvecklade manliga drag - stor korv. Just de här stora korvarna där ägaren har köttansikte brukar också vara köttiga och mest likna en fläskfilé.

Finns en annan kategori av storkukat utseende, där ansiktet inte är lika köttigt, men de manliga dragen är välmarkerade. Ofta har personen stora händer och fötter. Kuken är då mer välformad och inte så slappt fläskfile-lik.

Alla dessa fakta är inte självupplevda dock skall påpekas :P . Hörsägen, porrfilmer med mera...


Hur står sig detta 10 år senare med ett större statistiskt underlag?


Jodå. Jag vidhåller det skrivna. Det blir ju inte så mycket samlag när man är assberjersjuk, men 10 års ytterligare kukinfo har inte ändrat min uppfattning, snarare cementerat den men kriterierna har utvidgats lite.
sugrövmanövern
 
Inlägg: 11110
Anslöt: 2007-01-12
Ort: Marianergraven

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in