vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala 2007

Vårdfrågor, medicinska aspekter samt forskning- och vetenskapsämnen.

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav matterik » 2011-04-30 14:40:52

Man behöver väl inte tro att de försöker experimentera med aspergers. Det handlar väl om att de försöker få ut alla i jobb, ja slaveri kan man kalla det, men det är väl politiska beslut och socialstyrelsens dokument etc som alla är överens om att de ska få ut folk i jobb och om det inte går så experimenterar de lite med de som funkar annorlunda. Eller har jag fel. Visst förekommer det att de medicinerar sönder folk. Ett råd till dig prekogautist är att du ser till så att du inte uppfyller kriterierna för LPT om det är så att du är rädd för dessa marodörer.

Dvs knarka inte, sov bra om natten, begå inga självmordsförsök, ha ingen ätstörning, förklara saker som det är dvs teorier och inte vanföreställningar, tinnitus och inte röster etc, Du verkar kunna uppfattas som paranoid vilket kan ligga dig till last i kontakt med psykiatrin och myndigheter, även habiliteringen.
matterik
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 2085
Anslöt: 2010-01-17

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav prekogautist » 2011-05-11 11:07:02

hej på er alla här på aspergerforum,ville berätta att jag har blivit intervjuad av en tv team i stockholm "White TV" och där berättar jag lite om min historia och vad som pågår bakom kuliserna i Sverige. en sak till vill jag tilläga, undrar varför skulle forskarna vara intresserad, especiellt på människor med Asperger Syndrom? detta fråga gör att jag tänker på Einstein, det sägs att Einstein hade Asperger, om det är så, skulle vara självklart och logisk att forskarna skulle välja alla med Asperger syndrom för att kunna kopiera de mest smarta hjärnorna (bara en teori) här är länken till intervjun: Patricio Ayala mind controlled i Norrköping
http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra/120.html

se även Magnus Olssons intervju:Mind Controlled TI Magnus Olsson
http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra/119.html

och Mikael intervju:Mind Control Victim Mikael Stockholm
http://www.whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra/118.html

och självklart Robert Näslund intervju:Mind Control i Sverige
http://vaken.se/modules/smartsection/it ... temid=1134
prekogautist
 
Inlägg: 24
Anslöt: 2011-01-24
Ort: norrköping

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav weasley » 2011-05-11 15:55:18

<foliehatt>Jo det är ju känt att CIA ägnade sej åt implantat av folk redan runt 1720. Dock var dessa implantat inte kiselbaserade utan av organiskt material så därför finner man dem inte i några gravar från den tiden.</foliehatt>

Jag vill påpeka att det jag skrev ovan är ren ironi och USA bildades inte förrän 1776. CIA som organisation härstammar från 1940-talet och var från början en "brevduveorganisation", dvs hyfsat inkompetent på det mesta. Kalla kriget (runda slängar 1950-1980) gjorde dock att CIA fick stora anslag för att bedriva spioneriverksamhet i och kring det forna östblocket. Att operera in diverse fiktiva implantat i hjärnan på random svensk snubbe var dock inte det de ägnade sej åt. Sen 1990 sådär har de dessutom blandade terrorister att oroa sej för - kriget mot terrorismen är ju tydligen någon sorts heligt krig.... enligt Bush iaf...

Ca 1950-1980
För det första var random svensk snubbe på gatan totalt ointressant för CIA. Det CIA intresserade sej för var höga militärer, statstjänstemän och deras älskare/älskarinnor.

För det andra är det så ofantligt mycket billigare att bara muta nämnde militärs eller statstjänstemans älskarinna för att få den information CIA ville ha. Att upprätthålla någon sorts bevakning på random svensk snubbe kostar osannolikt mkt pengar och möjligheten att få någon information från denne är trots allt minimal.

1990 ->
För det tredje, som jag antydde ovan är allt en fråga om pengar. Kostnaden för information måste vara realistisk. Att sätta in implantat för att få ut information från en avdankad svenne är på tok för dyrt! Det billigaste sättet är att hyra några feta anabolagrabbar och ge killen däng tills han kvittrar som en fågel. Klassiskt, billigt, välprövat och bra (nåja).

För det fjärde är det information om terrorceller de vill ha. Att experimentera med utfattiga aspergare i klorna på arbetsförmedlingen är INTE deras väg att nå detta mål. Snarare vill de ha tag i folk från den delen av världen - och då menar jag INTE Spanien. Det var läääänge sedan Spanien var arabiskt (moriskt).

För det femte låter hela historien om implantat ruggigt likt den historia som gamla-stan-killen drog. Minns ni honom, han som körde in på Västra Långgatan (ett typiskt turistpromenadstråk) i Stockholm. Full gas med bilen, lyckades meja ner ett femtiotal människor varav ett tiotal dog och andra blev svårt skadade. Den tjommen var ju styrd med fjärrkontroll. Är du också styrd med fjärrkontroll, Patricio?
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav atoms » 2011-05-11 17:15:54

weasley skrev:För det femte låter hela historien om implantat ruggigt likt den historia som gamla-stan-killen drog. Minns ni honom, han som körde in på Västra Långgatan (ett typiskt turistpromenadstråk) i Stockholm. Full gas med bilen, lyckades meja ner ett femtiotal människor varav ett tiotal dog och andra blev svårt skadade. Den tjommen var ju styrd med fjärrkontroll. Är du också styrd med fjärrkontroll, Patricio?


Det var två personer som dog på Västerlånggatan den 31 maj 2003; en kvinna som var 54 år gammal dog omedelbart och en man som var 21 år gammal dog några dagar senare på sin födelsedag (han blev 22 år) - cirka 20 personer skadades.
atoms
Moderator
 
Inlägg: 18070
Anslöt: 2009-05-05
Ort: Norrköping

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav weasley » 2011-05-11 17:40:31

atoms skrev:
weasley skrev:För det femte låter hela historien om implantat ruggigt likt den historia som gamla-stan-killen drog. Minns ni honom, han som körde in på Västra Långgatan (ett typiskt turistpromenadstråk) i Stockholm. Full gas med bilen, lyckades meja ner ett femtiotal människor varav ett tiotal dog och andra blev svårt skadade. Den tjommen var ju styrd med fjärrkontroll. Är du också styrd med fjärrkontroll, Patricio?


Det var två personer som dog på Västerlånggatan den 31 maj 2003; en kvinna som var 54 år gammal dog omedelbart och en man som var 21 år gammal dog några dagar senare på sin födelsedag (han blev 22 år) - cirka 20 personer skadades.

Finner mej korrigerad rörande dödsantalet - även om siffran på skadade verkar variera beroende på var man läser. Beror nog på hur man räknar: enbart personer som behöver sjukhusvård eller inkluderat dem med skrubbsår och ett blåmärke.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Savanten Svante » 2011-05-11 17:53:58

Jag är inte på något vis övertygad om att du har rätt och inte är schizo, prekog, men du har inspirerat mig till att låna en bok om konspirationer på bibblan, och beställa en annan.

http://www.bokus.com/bok/9789174419535/ ... lof-palme/

Dem börjar jag nog läsa redan ikväll.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Savanten Svante » 2011-05-11 21:03:13

prekogautist skrev: efter de här 4 långa år av kämpande för överlevnad omedvetet och medvetet, bestämde jag mig för att kämpa emot och startade en grupp på facebook som heter Resisten mot NWO (new world order) och stöd för victim av modern psykotronik tortyr , fast det är på spanska men har inlägg och dokument på svenska och engelska med: http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 9100717047 där vill jag bevisa att detta otroliga händelse som jag upplever är bevisbar på någon sätt fast jag har inga direkta bevis för att de är så organiserad att det är omöjlit att bevisa något. där på min facebook sida finns allt som jag har skickat till myndigheter och inlägg och videor på detta ämne om modern tortyr från NWO och regeringar. om någon har eller kan hitta hemliga papper eller bevis på min påståendet så tveka inte att skicka det till wikilaeks. allt detta beror på att jag sedan5 år tillbaka startade en blog anti NWO, och anti imperialist som heter Mafiamatrix och den är på svenska och spanska: http://mafiamatrix.blogspot.com/


mafiamatrix.blogspot.com innehåller data från http://www.conbolivar.org, vilket är en webbplats känd för att distribuera skadlig kod. Din dator kan bli smittad av ett virus om du besöker denna webbplats.

Förövrigt gav den där tv-sändningen ett rätt... muppigt intryck.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Savanten Svante » 2011-05-11 21:19:38

Okej. Du känner bara av "strålningen" hemma i lägenheten. Varför flyttar du inte helt enkelt?

Husvagn husbil kanske? Klädd med folie, eftersom du säger att foliehatt hjälper...
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Nishika » 2011-05-18 7:17:14

Är det bara jag som tycker det blir lite kusligt när han säger de vill han ska slå ner sina kompisar, eller kanske rent av döda någon?

Killen är schizofren! Jag fattar inte varför han inte biter i det sura äpplet och uppsöker psykologivård och får neuroleptika, så hans problem slutar. Dessutom säger han att han kommit fram till att han har aspergers själv. Han har alltså inte gått någon utredning för detta.
Nishika
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2011-01-25

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Sheyen » 2011-05-18 7:54:28

Nishika skrev:Dessutom säger han att han kommit fram till att han har aspergers själv. Han har alltså inte gått någon utredning för detta.

Många av forumets medlemmar är självdiagnostiserade.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav matterik » 2011-05-18 8:04:19

Nishika skrev:Killen är schizofren! Jag fattar inte varför han inte biter i det sura äpplet och uppsöker psykologivård och får neuroleptika, så hans problem slutar. Dessutom säger han att han kommit fram till att han har aspergers själv. Han har alltså inte gått någon utredning för detta.


Jag har själv funderat över vad skillnaden är mellan arbetsförmedlingens utredningar och habiliteringens. Jag har min egen teori och det är att arbetsförmedlingen är bara intresserad av kontroll och därför så gör de en utredning som säger lite mindre om sanningen men säger tillräckligt mycket för att kunna utöva kontroll över individen.

Jag har själv genomgått en arbetspsykologisk utredning där de kom fram till att jag har autistiska drag och senare i utredningen står det att jag ska behandlas som om jag hade autismspektrum. Men när jag pratar med psykologer får jag känslan av att de anser att jag har autistiska drag och inte någon autismspektrum diagnos. Min egen teori är att jag har någon sorts borderlineschizofreni som dock inte övergår i ren fullständig psykos och därför klassas som autismspektrum, trots att jag inte var autistisk som liten.

Det är dessa APUs, dvs arbetspsykologiska utredningar som ligger till grunden för mig och vad jag förstår så har trådskaparen också genomgått en APU men inget mer.

Jag vill dock poängtera att jag anser att personen ovan har en felaktig inställning till skillnaden mellan schizofreni och asperger etc. Det är samma felaktiga inställning som projiseras på oss från media. Dvs att schizofrena och aspergers är farliga.

Detta är inte fallet. Däremot kan vanföreställningar leda till depression och självmord.Men neuroleptika kan leda till en massa biverkningar också. Det är en avvägning som man får göra själv. Jag har provat på båda, neuroleptika gav mig massa hål i tänderna och att inte äta neuroleptika ger mig somatiska stresssjukdomar.
matterik
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 2085
Anslöt: 2010-01-17

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav matterik » 2011-05-18 8:46:01

Sen vill jag också säga att jag tycker att de här arbetspsykologiska utredningarna är bra och vad jag förstår så har trådskaparen diagnostiserats med asperger i en arbetspsykologisk utredning vilket jag tror är en korrekt diagnos, i varje fall om det även stämmer överens med hans barndom, dvs att han var likadan som barn, vilket är en check som inte görs på en arbetspsykologisk utredning men som görs på en neuropsykiatrisk utredning.

Men i mitt fall så skrev de alltså autistiska drag i den arbetspsykologiska utredningen vilket jag också tror är korrekt.

Det hindrar ju inte att man hör röster eller ser saker eller har vanföreställningar dessutom.
matterik
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 2085
Anslöt: 2010-01-17

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Nishika » 2011-05-18 13:45:39

@matterik: Jag tror varken att schizofrena eller aspergers är farliga, men ts säger ju själv att "dom" vill han ska döda eller misshandla någon. Det är oroväckande. Jag är faktiskt själv schizofren, men har inga besvär alls eftersom jag äter haldol.
Jag såg en film med ts och där säger han att han diagnostiserat sig själv.

@Sheyen: Man kan inte diagnostisera sig själv. Jag var övertygad om att jag hade någon störning i autismspectrat, men en utredning visade jag inte hade det.
Nishika
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2011-01-25

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Sheyen » 2011-05-18 13:50:27

Nishika skrev:@Sheyen: Man kan inte diagnostisera sig själv. Jag var övertygad om att jag hade någon störning i autismspectrat, men en utredning visade jag inte hade det.

En "självdiagnostisering" är inte detsamma som en riktig diagnos. Men som sagt så är många av forumets medlemmar självdiagnostiserade och man kan faktiskt diagnostisera sig själv. Det är inte omöjligt att göra det och vissa gör det.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Nishika » 2011-05-18 17:32:18

Dåligt självförtroende kan ligga till grund för många som självdiagnostiserar sig som aspergers i så fall. De tycker de inte förstår omvärlden och känner sig utanför. Detta kan vara en skev verklighetsuppfattning också, då deras bekanta kanske inte alls upplever de som annorlunda.
Jag tror man måste diagnostiseras hos en psykolog faktiskt.
Nishika
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2011-01-25

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Jagers » 2011-05-18 18:04:03

Sorgsigt och se att det finns sånnahär människor/sjukdomar, speciellt dem som inte får någon hjälp heller.
Jagers
 
Inlägg: 1210
Anslöt: 2011-05-12
Ort: Västerås

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav promise64 » 2011-05-25 13:00:43

Jag har själv blivit utsatt för sådan grym tortyr efter fått ett chip inoperat i mitt ben 2003. Pip, hjärtsvikt, blödningar i kroppen höga datafrekvenser så jag svimmat av massa ggr.

Läkare skrattar åt mig, alla kallar mig knäpp typ, tragist att inte bli trodd. Lider av ständig fruktansvärd värk sen det operades in. Innan dess har jag aldrig haft ont tidigare i mitt liv. Jag har aldrig legat på sjukus eller innan dess aldrig behövt medicin mot smärta. Utbildad brandman, datatekniker, ekonom, busschaufför. Styrketränar dagligen, pluggar data är även discjockey.

Har röntgat men den lilla saken syns inte, men jag fick själv ut en liten fiberbit ur foten ca 2mm x 2mm stor tillhörande denna (sk rfidchip), när jag försökte få ut saken själv, tyvärr sitter den pluttelilla saken kvar i benet i min fot.

Har aldrig varit psykist sjuk i hela mitt liv, alltid jobbat.

Vet inte hur jag ska kunna övertyga en läkare att kunna opera bort själva (chipet).
promise64
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2011-05-25

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Savanten Svante » 2011-05-25 15:04:30

promise64 skrev:Har röntgat men den lilla saken syns inte


RFID-chip syns TYDLIGT på röntgenbilder.

http://spectrum.ieee.org/computing/hardware/hands-on

Bild
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Nishika » 2011-06-03 19:50:33

promise64 skrev:Har aldrig varit psykist sjuk i hela mitt liv, alltid jobbat.

Schizofreni bryter oftast ut efter 30 någongång.


Matterik har rätt med sin signatur. Aspergers diagnosen kommer att försvinna i DSM-V
Nishika
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2011-01-25

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav promise64 » 2011-06-20 16:55:46

Hej igen! Nu skriver jag igen om det är ok. Jag lider nåt så fruktansvärt. Jag var kriminell i Stockholm, köpte en drog ett kort tag. Jag blev som snäll tjej ilurad amfetamin och jag var så dum huvudet att jag släppte in langare. Jag blev nerdrogad 2 ggr så jag somnade, 3:e gången när jag vaknade hade jag slutat andas och jag kämpade för mitt liv, då fick jag se ett jack på höger fot och ett blåmärke, detta skedde 2003, (hade innan dess sett en vit van komma och stå på gatan, olika personer gick in och en annan gick ut. Jag kom i efterhand på att det måste ha varit polisen. Jag har sen 2003 juni kämpat för mitt liv, haft ont i höger fot under vänster fotknöl. Jag insåg inte på en gång va det var för något. Jag hade kontakt med en krimininell amfetaminmissbrukare som efter detta skedde, utnyttjat mig och mina pengar och jag har fått skit yrsel ont, andnöd ont som attan. Till jag hamnade på psyk och blev anklagad för psykos för att min skalle värkte som bara den, andnöd, kändes som hela skallen krympte. Idag har sen 2006 försökt att få min fot röntgad sen 2006 och dessutom fått en blödning. Jag har sen 2003 inte missbrukat, men jag har sen 2003 juni hört ord i dataröster. Idag sitter jag och funderar vilken kirurg jag ska vända mig till? Jag har fått ett antal andstopp och hjärtsvikt, beroende på vad jag tänker på, dock tränar jag mot den dagliga pip och babbeltortyren. Plus värk i höger fot. Har aldrig haft psykos. Är utbildad kvinnlig brandman och datatekniker.Även byggt brandväggar som hackats sen 2003 juni. Av samma ställe, dokument skrivs in osv. Mina mejl hackade. Jag har snart inga pengar kvar. När jag tänker på att köpa en pistol att skjuta av mig foten så piper det så jag svimmar av och får kramper i hela kroppen. Jag får inte tänka på något olagligt, får inte prata för mig själv då piper det ännu mera och jag har haft puls 180 (har blodtrycksmätare). När jag tänker rätt och lagligt. Har jag normal puls och blodtryck. Haft blodtryck ca 120/250 när jag tänkte köpa extra lungnade mot min fruktansvärda värk. Jag styrketränar 4-5 ggr i veckan, så jag är stark trots att jag bara är en tjej på ca 40 år, som lider något så fruktansvärt. Har MRT gjord på foten 3 ggr, en läkare i Polen har sett något, men dock ytterst litet, ca 1 mm el mindre. Vet någon en bra kirurg i Sveirge som kan hjälpa mig? Jag har vänt mig till Sophiahemmet, blivit noncad. Berättar dock inte för nån vad jag hör. Kämpar på är totalt laglydig. Snälla jag önskar alla möjliga förslag på kirurg, som kan operera detta. Jag vet exakt vart "chipet" sitter. Fick med verktyg ut en liten platt fiberbit 1,5 ggr 1,5 stor fiberbit. Har aldrig tidigare blivit operad eller skadad. Vore tacksam för alla förslag Mvh Promise
promise64
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2011-05-25

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Inger » 2011-06-20 18:02:42

Tråkigt att du behövt lida så. Tyvärr är det här bara ett aspergerforum där någon startade den här tråden, tvivlar på att medlemmarna här vet vart man ska vända sig. Har du provat på forum som vaken.se? Annars finns det väl privatläkare kanske?
Inger
Inaktiv
 
Inlägg: 17333
Anslöt: 2006-06-30

Återgå till Aspergare och vården



Logga in