vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala 2007

Vårdfrågor, medicinska aspekter samt forskning- och vetenskapsämnen.

 Moderatorer: Alien, atoms

vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala 2007

Inläggav prekogautist » 2011-01-24 21:23:06

hej jag heter Patricio Ayala, jag är aspergers och vill berätta något som jag misstänker och har mycket att göra med vård, hos arbetsförmedling 2007 gjordes en test på mig av aspergers, efter det blev mitt liv ett märdröm.

jag vill visa er ett tråd jag påbörjade i vaken.se

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic ... 1&forum=32

Patricio Ayala : Öppet brev till svenska regeringen och allmänheten.

Jag heter Patricio Ayala, bor i norrköping sverige sedan 1984 (ironisk nog,orwell) och ironisk nog också är att jag föddes samma år 1967 när Robert Naeslund fick en implanterad chip hjärnan http://www.raven1.net/mcf/v/robert-naeslund.htm .
Jag vill göra en anmällan till allmänheten att jag har blivit victim av modern stats terror tortyr med moderna vapen, så kallade ELF, Psykotronik, elektronik weapon http://www.raven1.net/mcf/victm-hm.htm .
Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala 2007. det har gått 40 år sedan Robert fiick omedveten och utan sin medgivande en inopererad objekt i sin skalle i en sjukhusi sverige . Jag tror också att jag fick en sort nanochip i modern tid i min öra år 2997 på vrinnebysjukhus i norrköping, för att sedan dess har jag haft skakningar i hela min kropp, hör en obehagligt pip frekvens i min hjärna, känd microvågstötningar från mina grannar (strålningförgift), har blivit spionerad, förföljd, spanad av grupp bilar, de har karlagt mig och alla mina släktingar och vänner, för att när jag besökte de så kändes att alla mina släktingars och vänners grannar var med i detta spel trakesering (gang stalking), men nu fattas jag hur de gör: de övertalar dessa grannar genom manipulation och lögner så att de hjälper till för att spana på "target" . det har gått nästan 4 år sedan detta började, men jag bara vaknade till för 1 år sedan, innan det visste jag eller märkte jag ingenting. en gång de nästan lyckades att jag sömnade in genom dessa moderna vapen som körs genom väggarna, jag trodde att jag själv hade problem med andningen, jag skulle aldrig tro den gången för 2 år sedan att det var Säpo, cia och själva regeringen som ville bli av med mig i det tysta, det perfekta mordet i modern tid, dessa vapen lämnar inga spår, man kan dö i sömnen, man kan få en hjärtattak, man kan bli galen eller begå självmord utan att någon misstänker något annat (storebror). efter de här 4 långa år av kämpande för överlevnad omedvetet och medvetet, bestämde jag mig för att kämpa emot och startade en grupp på facebook som heter Resisten mot NWO (new world order) och stöd för victim av modern psykotronik tortyr , fast det är på spanska men har inlägg och dokument på svenska och engelska med: http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 9100717047 där vill jag bevisa att detta otroliga händelse som jag upplever är bevisbar på någon sätt fast jag har inga direkta bevis för att de är så organiserad att det är omöjlit att bevisa något. där på min facebook sida finns allt som jag har skickat till myndigheter och inlägg och videor på detta ämne om modern tortyr från NWO och regeringar. om någon har eller kan hitta hemliga papper eller bevis på min påståendet så tveka inte att skicka det till wikilaeks. allt detta beror på att jag sedan5 år tillbaka startade en blog anti NWO, och anti imperialist som heter Mafiamatrix och den är på svenska och spanska: http://mafiamatrix.blogspot.com/

detta experimment som jag går igenom är omänskligt i allt sin menning, ingen peron ska gå igenom det fysiska och psykologiska lidandet de orsakar civila medborgare, när mina barn var hos mig blev det värre och värre dessa attak mot min person för att de visste att jag kunde bli crazy om de körde mot mina barn, men jag var tvungen att va psykologisk stark, en gång de nästan lyckades, det blev för mycket en gång att jag var tvungen at springa till polisstationen för att anmälla detta, det gick som väntad, ingen reaktion, de ville skicka mig till samma sjukhus där jag tror de inplanterade en sort nanochip i min öra (bara en teori), jag säger en teori för att jag tror att dessa vapen är dirigerad till en viss target, därför ingen annan känner det du känner (skakningar, illamående och pipet i örat).
och sist:
JAG VILL ATT DET SVENSKA REGERINGEN STOPPAR ALLA EXPERIMENT DE GÖR PÅ CIVILA MEDBORGARE OCH TAR SIN ANSVAR FÖR DETTA MODERNA TORTYR.
prekogautist
 
Inlägg: 24
Anslöt: 2011-01-24
Ort: norrköping

Inläggav MsTibbs » 2011-01-24 21:30:51

Jag tycker du verkar paranoid.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav Marabou » 2011-01-24 21:44:47

Du har inget chip i ditt huvud.

Varför skulle läkare, vänner, grannar, släktingar m.fl. vilja dig så ont? Det är knappast realistiskt. Jag tror precis som MsTibbs att du lider av paranoia och detta behöver du hjälp att komma över. Jag förstår om du är rädd för att gå till en läkare eller psykolog med tanke på de tankar du har, men det kanske finns någon du känner att du kan lita på?

Om du söker hjälp så kan du säkert få möjlighet att genomgå en skallröntgen och då får du själv se att du inte har något chip inopererat.
Marabou
Har också skrivit som Vampire.
 
Inlägg: 403
Anslöt: 2010-06-28
Ort: Stockholm

Inläggav slackern » 2011-01-25 1:32:21

Ett Troll?
slackern
 
Inlägg: 43755
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Inläggav Arkimedes » 2011-01-25 1:51:22

Har du bara Asperger eller har du fler diagnoser? Schitzofreni?
Arkimedes
 
Inlägg: 4043
Anslöt: 2010-10-27

Re: vård eller tortyr:Robert Naeslund 1967 - Patricio Ayala

Inläggav Petronius » 2011-01-25 2:49:19

prekogautist skrev:Text


Solklart fall av schizofreni (framgår inte bara av den kraftiga paranoian, utan också av innehållet om "strålningsförgiftning", "NWO" och de uppenbara tankestörningar som TS lider av). Jag tvivlar också starkt på att några svar som postas i denna tråd kommer att leda till att TS tillför tråden något annat utom fler likartade monologer som den han redan postat. IMHO vore det bästa därför att låsa tråden, då detta är ett forum för individer med Asperger och inte en plats för trådskaparen att varna om de smältande illuminatiödlorna från New World Order som äter människokött till frukost och fångar hans tankemönster i sin illuminatimatris. Jag oroar mig bara för att TS, i likhet med Jared Loughner, kan komma att skada någon som han inbillar sig är "inblandad" i den stora "konspirationen" mot honom. Det är synd att psykvården i Sverige är så nedmonterad och befinner sig i det sorgliga skick som den gör... :(
Petronius
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2011-01-04

Inläggav Marabou » 2011-01-25 13:56:48

Jag håller med. Jag hoppas att moderatorerna låser tråden och eventuellt tar bort den då trådskaparens inlägg är av sån karaktär att det kan skrämma sköra människor som är under utredning/funderar på utredning, eller på annat sätt har kontakt med vården och kanske rent av samma sjukhus där TS påstår sig fått sitt chip inopererat.
Marabou
Har också skrivit som Vampire.
 
Inlägg: 403
Anslöt: 2010-06-28
Ort: Stockholm

Inläggav KrigarSjäl » 2011-01-25 15:20:49

...är tillmälet "knäppskalle" fortfarande för hårt?
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Inläggav Titti » 2011-01-25 16:11:19

Admin

Tråden handlar om grava vanföreställningar från prekogautists sida. Det finns ingen anledning att för den skull låsa tråden men det torde vara uppenbart för var och en som läser vad det är frågan om.

Några tillmälen av något slag är inte befogade, det gör inte situationen bättre på något sätt.
Titti
 
Inlägg: 9003
Anslöt: 2007-09-16

Inläggav prekogautist » 2011-01-25 16:45:55

Det var väntad en sådant här välkommande, men jag vet att mayoriteten som finns här på forumet är smarta människor och kan tänka själva och kan ge tråden en chans genom att läsa odentligt min inlägg på vaken.se.
En sak måste jag säga om många websidor, att i de flesta websidor finns människor som låtsas att tillhöra den grupp så att säga, många kan vara studenter, några saboterar, spionerar, andra kan vara psykologer eller tillhöra någon politist grupp etc. de kanske är vara där för att kontrolera att ingen går över gränsen med några känsliga sanningar, så det gäller att vara uppmärksam.
Jag kommer inte att diskutera med dessa människor och vill bara informera om mina upplevelser, och berätta här det som hände mig efter min olagligt utredning på arbetsförmedling.
prekogautist
 
Inlägg: 24
Anslöt: 2011-01-24
Ort: norrköping

Inläggav Savanten Svante » 2011-01-25 17:02:45

Fungerar logik på sånt här? *provar*

Orkade bara läsa början på Roberts inplant, men om de har satt en radiosändare i skallen på honom, var satte de batteriet som driver den? Det måste vara ett rätt kraftigt batteri, om den fortfarande sänder, sen 1967.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav Savanten Svante » 2011-01-25 17:08:27

Kollade in din blogg. Usa, chemtrails, bilderberggruppen. Gotta catch them all.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav Nishika » 2011-01-25 17:29:53

På vaken.se's forum har han vänt sig till admins och fått flera användare bannade och inläggen raderade bara för att dom sagt han förmodligen är schizofren. Tänk så bakvänt det kan fungera.

Läs här hur han betett sig mot dom som försöker hjälpa:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic ... 1&forum=32

Såg att det just nu var en användare som skrivit han var schizofren nu, denna användare kommer att bli bannad.

Läs mer här:
http://c0mputerr0r.blogspot.com/2011/01 ... galen.html

Se hur han exkluderar sig från att diskutera med människor som nämner psykologer och liknande. Människor med rim och reson.
Nishika
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2011-01-25

Inläggav Petronius » 2011-01-25 17:41:56

Nishika skrev:På vaken.se's forum har han vänt sig till admins och fått flera användare bannade och inläggen raderade bara för att dom sagt han förmodligen är schizofren. Tänk så bakvänt det kan fungera.

[...]

Se hur han exkluderar sig från att diskutera med människor som nämner psykologer och liknande. Människor med rim och reson.


"Vaken.se" är ju ett forum där det nästan uteslutande hänger konspirationsteoretiker, schizofreniker och människor med andra allvarliga mentala störningar, så det förvånar mig inte tillnärmelsevis mycket att det var forumets förnuftiga medlemmar som fick kicken i stället för han själv. "I de blindas rike" och allt det där...

Savanten Svante skrev:Kollade in din blogg. Usa, chemtrails, bilderberggruppen. Gotta catch them all.


"Det gäller att hela tiden slänga på nytt bränsle om konspirationsteorin ska hållas vid liv."
Petronius
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2011-01-04

Inläggav prekogautist » 2011-01-25 18:04:33

du savanten s. angående din fråga, hittade detta nyss: As is generally known, the active chips have an internal power source and antenna; these particular chips emit a constant signal. "This allows the tag to send signals back to the reader, so if I have a RFID chip on me and it has a battery, I can just send a signal to a reader wherever it is

från: http://digitalmindcontrol.blogspot.com/

och till adm. kan du vara uppmärksam på den direkta trakasering på min person och integritet? tack.
prekogautist
 
Inlägg: 24
Anslöt: 2011-01-24
Ort: norrköping

Inläggav Fenren » 2011-01-25 18:10:14

prekogautist skrev:och till adm. kan du vara uppmärksam på den direkta trakasering på min person och integritet? tack.


var då någonstans?
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Inläggav Nishika » 2011-01-25 18:15:09

Så höll han på på vaken också...
Nishika
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2011-01-25

Inläggav Petronius » 2011-01-25 18:25:33

prekogautist skrev:och till adm. kan du vara uppmärksam på den direkta trakasering på min person och integritet? tack.


Det här var liksom anledningen till att jag redan från början förespråkade att tråden skulle låsas. Det finns inget positivt som kan komma från att "debattera" med en så här pass sjuk person. Hans mentalsjukdom har redan övertygat honom om att alla här som inte håller med honom är "spioner" för CIA, FBI eller Säpo, och trots att det var han som ursprungligen satte igång med att posta det här forumet fullt med sina irrelevanta vanföreställningar, så är det ändå han som vi alla ska rätta oss efter, därför att det är han som är "offret" och varje invändning mot hans mentalsjukdom är en "trakassering mot hans person". Suck...
Petronius
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2011-01-04

Inläggav Savanten Svante » 2011-01-25 18:32:54

prekogautist skrev:du savanten s. angående din fråga, hittade detta nyss: As is generally known, the active chips have an internal power source and antenna; these particular chips emit a constant signal. "This allows the tag to send signals back to the reader, so if I have a RFID chip on me and it has a battery, I can just send a signal to a reader wherever it is

från: http://digitalmindcontrol.blogspot.com/

och till adm. kan du vara uppmärksam på den direkta trakasering på min person och integritet? tack.


1998 var året RFID uppfanns. Rätt mycket senare än 1967. Hur drivs radiosändaren?
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav Petronius » 2011-01-25 18:41:04

Savanten Svante skrev:1998 var året RFID uppfanns. Rätt mycket senare än 1967.


Jo, men det spelar ju ingen roll, för han föddes ju 1967 (samma år som Näslund blev "implanterad"!) och implanterades ju 2007, som ju också har en 7:a i sig och dessa fantastiska sammanträffanden bevisar ju - bortom skuggan av allt tvivel! - att han har helt rätt på alla sätt och inte är det minsta mentalsjuk! SIFFERMYSTIK KAN INTE HA FEL!!

:roll:
Petronius
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2011-01-04

Inläggav Nishika » 2011-01-25 18:49:15

Försök förstå att detta ligger i sjukdomens natur. Var lite snälla mot honom även om man med bestämdhet inte ska ge honom utrymme att röja undan sjukdomsinsikt.
Nishika
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2011-01-25

Inläggav Savanten Svante » 2011-01-25 18:55:21

prekogautist skrev:och till adm. kan du vara uppmärksam på den direkta trakasering på min person och integritet? tack.


Var det MIG du menade trakasserade dig? Jag trodde du ville diskutera inplantat..
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav notch » 2011-01-25 18:56:55

det är väl sånahär sorter av oss som blir mördare, och kastar oss andra i dåligt ljus. inte för att vara taskig lixom men betydligt starkare mediciner eller vård av någon form behövs ju helt klart om man tror saker som detta
notch
Bannad
 
Inlägg: 192
Anslöt: 2010-10-20

Inläggav Petronius » 2011-01-25 18:58:31

Nishika skrev:Försök förstå att detta ligger i sjukdomens natur. Var lite snälla mot honom även om man med bestämdhet inte ska ge honom utrymme att röja undan sjukdomsinsikt.


Jag förstår till fullo att det ligger i "sjukdomens natur" att hålla på som han gör, men han tycks ju redan ha flera bloggar där han håller på att yra på det här sättet. Då kan han väl också hålla sig till dem, i stället för att posta sådana här inlägg på en massa forum som inte har något alls att göra med det han skriver om. Han kan ju knappast förvänta sig att inte bli kritiserad när han först postar en massa schizofrena konspirationsteorier och sedan börjar klaga att admin ska banna alla som kritiserar eller inte håller med honom. Vad jag menar med detta är att det är han själv som ger upphov till konflikten från första början, "sjukdomens natur" till trots. Om han inte vill ha eller tål någon respons på det han skriver borde han hålla sig till sina egna bloggar, där han kan skriva sånt här oemotsagd. Förstår du hur jag menar?

Kanske ligger felet också delvis hos mig; jag är väldigt snar att kritisera personer som tror på pseudovetenskap och konspirationsteorier.
Petronius
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2011-01-04

Återgå till Aspergare och vården



Logga in