Kontakt önskas (del 1)

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Kontaktannons....

Inläggav Lovina79 » 2011-01-03 10:48:18

Jag är sen fyra år sambo med min kille som har asperger, jag själv är "normal" men har en hel del i bagaget. Vi har perioder då vi har väldigt svårt att leva ihop, just nu är vi inne i en sån svacka.

Jag skulle vilja ha någon att prata med som inte tar allt personligt men som ändå kan sätta sig in i problematiken.

Någon som orkar och vill hjälpa mig?
Lovina79
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2011-01-03
Ort: Dalarna

Inläggav John » 2011-01-13 1:02:16

Vill ha en kompis!

Jag gillar att sitta vid datorn och att dricka cola.

;)
John
 
Inlägg: 169
Anslöt: 2010-10-10
Ort: Lund

Inläggav Albino_tatis » 2011-01-17 3:06:59

Hej!

Jag heter Albin, 19 år och bor på en planet i solsystemet orbis lacteus.
Belägen i en dunkel håla nära ingenting, Varberg (Culus terrae).

Är i stort sett ointresserad av allt som har armar, ben, hjärna och hjärta, aternativt; alla kolbaserade livsformer.
Finner min tillvaro föga intressant genererat av en patetiskt ursäkt till samhälle.
Det som oftast kommer ut mellan läpparna på människor, som jag mot alla hinder i mänsklig kännedom faktiskt har tagit initiativet att starta en konversation med (som oftast slutar med en ändlös och torterande monolog från min part), brukar jag ofta efterlikna en stor slibbig korv med rektalsekret.
Har ett par riktigt goda vänner som jag värnar om med stor försiktighet, har inte gett dem namn än.
1, 2, 3, 4
Kan jag kalla dem om det skänker er trygghet.
Dem har sex strängar och lever sina livslösa liv under kategorin: musik instrument; subkategori gitarr; divisionerad kategori; el/aukustisk gitarr.

Antar att jag misslyckades rätt så falabert med min ouvertyr här på tråden, Om du mot all förmodan finner mig intressant eller känner som jag? Så kan du ju alltid höra av dig!
Kanske eventuellt träffas, tror dock du kommer bli besviken då jag antagligen kommer sitta och stirra på dig som ett stort frågetecken tills du börjar gråta eller antagligen drunknar i köldvattnet av din egna missär.
Albino_tatis
Ny medlem
 
Inlägg: 4
Anslöt: 2011-01-17
Ort: varberg

Inläggav karavan » 2011-01-20 1:34:21

Kontaktannons... alltså.

Basal info: Tjej, 22 år. Stockholm. Nydiagnosticerad aspergare som efterlyser likasinnade att diskutera syndromet med då jag föredrar mail och chat framför forum. Om en sådan kontakt sedan utvecklas till vänskap vore det ju soft.

Bakgrund: Ganska trasslig. Växte upp med en hel del aspergare/autister/adhdpersoner i släkten, däribland mina egna föräldrar (dock aldrig bekräftat). Mobbades under hela skoltiden och överkompenserade sedan detta genom att samla på mig alldeles för många ytliga bekanta än vad jag uppenbarligen klarade av. Detta resulterade i en himla sörja av konflikter och dramatik och några vändor på psyket.
Är sedan ett år tillbaka sjukskriven och har regelbunden kontakt med psykvården (som för övrigt föga lyckats stå till tjänst annat än med remiss till utredning). Min nuvarande bekantskapskrets består av sisådär tre personer varav två själva lider av diverse mentala åkommor.

Jag gillar listor. Så för att på ett så enkelt och övergripande sätt beskriva mig själv följer härmed två.

Svagheter:

Glömsk (Ansikten, vägbeskrivningar, saker som du berättar)
Ingen tidsuppfattning
Nervig och stresskänslig
Känslokall
Krävande (bekräftelsebehov, saker och ting skall vara på MITT sätt)
Tenderar att verka föraktfull inför sådant som antingen misslyckas att motsvara mina orimliga krav eller bara inte faller mig i smaken (stavfel, margarin, okunskap, kollektivtrafiken, den kulturella sfären, lättja, hipsters, massproduktion, självömkan, Tommy Körberg av någon anledning, UND SO WEITER)
Dålig sjävkänsla (som fan)
Psykiska besvär (depression, ångest, panikångest, tvång, tomhetskänslor, melankoli, humörssvängningar)
Knepig
Envis
Motsägelsefull

Jag tror inte att jag någonsin riktigt kommer att kunna leva upp till omgivningens förväntningar. Inte för att jag inte vill utan helt enkelt för att jag ibland glömmer vad jag håller på med, typ.


Styrkor:
Kreativ (måla, teckna, pyssla, bygga)
Verbal (gillar att hålla låda)
Socialt begåvad när jag vill
Känslig (Dåligt på det sättet att det ibland kan gå till överdrift när det gäller material, färg, ljud och lukt. Bra på det sättet att jag liksom kan uppskatta varandet som sådant).
Ekologisk
Djurvän
Hög moral och god känsla för rätt och fel
Översvallande känslosam
Ärlig
Bra minne (lustigt nog)
Fantasifull (in absurdum. Berättar gärna långa överdetaljerade historier om detta för den som för sitt liv orkar lyssna).
Ambitiös och nogrann när jag vill
Knepig
Envis
Denna enfaldiga och distanslösa presentation till trots har jag faktiskt humor också. He.


För övrigt är jag förbannat trött på samhället som det ser ut och ter sig och den mediala idioti vi omsvärmas och förslavas av. Men det är en annan historia.

Så var det med det.
karavan
Ny medlem
 
Inlägg: 7
Anslöt: 2011-01-19

Inläggav PelleVångman » 2011-01-31 3:31:06

Ja...kan ju alltid haka på tåget som resten

Är nydiagnostiserad med aspergers syndrom sedan mitten av december 2010. Tänkte att dra lite korta fakta om mig själv, och kommer säkert låna någon's "mall" för att få det att se någorlunda bra ut. Hur jag ser ut det kan ni se i den nya bildtråden och på min avatar.

Vill påpeka att jag inte har något romantiskt syfte med detta, och letar bara efter nätverkande som mail eller msn och ej efter några real life träffar.

Om Mig

Name: Pelle Vångman

Ålder: 20

Personlighet: Tillbakadragen, nervös och lågmäld med folk jag inte känner, men är också ivrig, humoristisk, envis, filosofisk, ärlig och lite insane! Har lite svårt att förklara hela min personlighet då jag inte är riktigt säker på hur folk uppfattar mig, eller hur jag själv uppfattar mig för den delen.

Intressen: Mina intressen är många och har helt enkelt inte ork att skriva upp alla här, men kan nämna några som är mej närmast till hjärtat.

Manga & Animé, Spela & diskutera dator och tv-spel, Simning, Mc-åkande, Defense Of The Ancients och allmänt diskuterande.

Familj: Far, Bror och Halvsyster

Beroende av: Träning, Motorcyklar, IRL Vänner, Ensamhet

Alkohol: Dricker när jag är på fest med mina IRL kamrater och kan också nämna att jag har en väldigt låg alkohol tolerans. Föredrar Cider & Likörer, och dricker aldrig Öl då jag helt enkelt tycker det är vidrigt.

Mat: Asiatiskt, Mexikanskt och Italienskt och hederlig svensk husmankost!

Musik: Allätare men har några favoriter som inkluderar Clutch,Paramore,Wolfmother,Papa Roach,Red Hot Chili Peppers, People In Planes och många fler.

Film: Allting utom skräck, några favoritfilmer värda att nämna är Boondock Saints 1 & 2, Transporter 1,2 & 3, Unleashed, District 9, Inception, Batman Begins & The Dark Knight.

Tv-serier: Ser helst att det är någon form av komedi med i tv-serier jag tittar på även om det inte är huvudgenren, som till exempel Eureka eller Cougar Town, så länge det är med lite humor i bakgrunden är jag game. Gillar också nästan allting som sänds på discovery channel!.

Aja....Här är min mail om ni vill diskutera nånting på msn Lick_Lappen@hotmail.com (Jag gjorde den när jag gick i femman och har inte orkat byta till en annan, tror aldrig jag kommer att göra det heller.)

Ni kan också dra ett pm här om ni vill, do whatever suits you!.

Hare!
PelleVångman
Inaktiv
 
Inlägg: 459
Anslöt: 2011-01-06
Ort: Mitt Hemliga Högkvarter

Hej

Inläggav Anna88 » 2011-01-31 20:25:33

Jag är en 22 årig tjej som är ny är på Aspergerforum. Skulle tycka att det vore trevligt att stifta närmare bekantskap med människor som är likasinnade.

Hör gärna av er, ung som gammal, tjej som kille.
Anna88
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2011-01-31
Ort: Vårgårda

Hej!

Inläggav Yumie » 2011-02-04 0:56:26

Jag heter Melissa och är 25 år. Jag bor för tillfället i Göteborg men ska troligen flytta till Borås eller Kinna. Jag söker efter vänner, killar eller tjejer i min ålder med liknande problematik och intressen.

Jag har diagnoserna ADD, Asperger och diverse psykiska problem. Mitt specialintresse är djur och jag har en hund och fyra marsvin. Jag tycker om att spela TV-spel, träna och se på thrillers. Jag följer även serien Criminal Minds.

Jag tycker inte om att shoppa, fika eller att gosa och jag söker inte heller efter någon pojkvän. Jag tycker om att läsa böcker då gärna självbiografier och självhjälps böcker. Om du delar mina intressen eller bara är intresserad träffas jag gärna för att ta en promenad.

Kram
Melissa
Yumie
 
Inlägg: 104
Anslöt: 2010-05-27

Inläggav Alien » 2011-02-15 0:36:25

Den nya kontakttråden finns här.

Denna låses. Annonserna här kan fortfarande vara aktuella, men nya publiceras i Kontakt önskas del 2.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Inläggav Krake » 2011-02-18 15:32:26

Normalt beskrivs här vad man gillar och inte gillar, intressen och liknande. Jag börjar i en annan ända. Jag beskriver istället vilken sorts kontakt jag uppskattar.

Följande är viktigt i en relation för mig (i någorlunda ordning):
1 Fungerande språk och humor mellan parterna.
2 Diskussioner som leder framåt och inte stagnerar.
3 Lekfullhet bör ingå (OBS! inte detsamma som lek).
4 Problemlösning är en viktig del av mig och detta ska helst ingå i en relation, d.v.s. Vi kan diskutera problem och försöka lösa dessa.
5 Allvar bör ingå.
6 Konkurrens. Jag gillar att tävla.

Inget är i sig självt nödvändigt, förutom 1, men är bra om det ingår.

Övrig info
24 år och man. Gillar problemlösning, matematik, filosofi och segling. Diagnosticerad med asperger men inget annat. Stort behov av ensamhet. Tankfull. Har tydliga perioder i hur jag fungerar och sysslar helst med en sak i varje period. Högerhänt men övar ibland på att använda vänster hand (kanske för att jag är mer vänster än höger).

Trevligt om du är tjej (nja, jag har ingen erfarenhet eftersom jag aldrig haft någon flickvän så jag kan inte med säkerhet säga att det är "trevligt") men jag har inte många kontakter så om du kan tänkas trivas med hur jag funkar och jag kan tänkas trivas med hur du funkar så är det möjligt att skicka ett pm, förstås (även om du inte är en tjej. Ordet tjej kommer tydligen från romani, förresten).

Mickel
Krake
 
Inlägg: 1164
Anslöt: 2010-05-07
Ort: Stockholm

Trevlig kille runt 25 år?

Inläggav Fighterbabe » 2011-02-22 2:02:01

Volvo, villa och vovvar -Hurra! Men jag saknar en andra hälft på TVÅ ben.

Jag är en glad, sprallig och utåtriktad tjej på 24 år. Jag bor i en villa i Borlänge tillsammans med mina två hundar.

Efter alldeles för många år som singel vore det trevligt att träffa en kille i 25-års åldern för något mer seriöst.

Jag är sprit- och rökfri, mån om min hälsa och tränar regelbundet.

Mina intressen är träning, djur, fotografering och barn (vill ha egna barn i framtiden).

Jag gillar sol, bad & värme, men ogillar snö och kyla. Med andra ord åker jag gärna till nåt varmare ställe på vintern...

Jag fick diagnosen asperger syndrom våren 2005, och har lite problem med det sociala finliret. Jag är social -hellre än bra. :lol:

Vill du träffa mig? Hör av dig via PM!


Bild
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav tassmaniac » 2011-02-22 19:04:37

Vem är jag?
* Estet-naturvetare som fokuserar på biologi
* Vimsig dagdrömmare som mestadels lever livet i min egen bubbla
* Växlar mellan att vara aktiv, kreativ och initiativrik, för att sedan vara apatisk och handlingsförlamad
* Nattuggla med en förkärlek för att vända dygnet fel
* Är oftast tyst och beräknande
* Diagnosticerad aspie med drag av ADD
* Sambo (förmodligen med en aspie, vi får se vad utredaren säger)

Vilka är mina intressen?
* Akvaristik; L-malar (nyväckt specialintresse)
* Gnagare; gerbiler, persiska jirdar (avsvalnat specialintresse)
* Matlagning
* forensisk osteologi (antropologi)
* Zelda

Vem söker jag?
* Vänner inom spektrumet, som gärna ska dela något/några utav mina intressen, men inget krav.

Jag finns i Skövde.
tassmaniac
 
Inlägg: 21
Anslöt: 2010-05-05
Ort: i min egen lilla värld

Inläggav Pemer » 2011-02-23 2:23:06

Jag har hyfsat mycket vänner och bekanta, till stor del via detta forum, men skulle hemskt gärna möta någon att få tycka ännnu mer om. Kronologiskt är jag 42 år, mentalt är jag nog i många avseenden knappt över 30.

Jag brukade drömma om hela kittet med familj och barn, och möter jag någon hyfsat ung som delar den drömmen skulle jag antagligen kunna bli entusiastisk nog att börja hoppas igen. Men jag har börjat vänja mig mer och mer vid det liv jag har och är nog mest inriktad på en särbo att träffa så mycket vi vill. Men här i huvudstadsregionen så att det blir LÄTT att ses! Långa knöliga avstånd har inte varit någon bra idé. Been there, done that.

Jag tycker om att laga mat, kan tänka mig en hel del friluftsliv i skog och mark med rätt sällskap, men föredrar hemmamys före uteliv. Tycker mycket om barn och alla husdjur som klarar att skötas inom hemmets väggar, däremot inte den där sorten som kräver en massa mer dressyr och att man måste gå ut med den nittisjutton gånger om dygnet. De brukar vara jättefina och jättegulliga, men hela konceptet är alldeles för mycket inte min grej, tyvärr. Jag har försökt flera gånger. Jag önskar att jag inte hade något problem med den biten, eftersom så stor del av de jag möter alltid visar sig ha eller vilja skaffa sådana där. Men jag står inte ut med den grejen. :oops:

Jag stämmer inte direkt in på alltför många schabloner kring AS-män - jag är kärleksfull, romantisk, känslofull, och tycker mycket om närhet och beröring. Det brukar vara fel att nämna för tidigt, men vara precis vad som är rätt när man väl har hittat varann.

Men jag vet inte vad jag annars skulle locka med. I min världsbild är det att vara rak och inte linda in allt som är aspigt och typiskt oss aspisar.

Prove me right and give me the shock of my life! ;)

Yrke? Ja, jag är ju filmstjärna som just nu är dubbelt DVD-aktuell! :D

Jag hör till de sent i livet diagnosticerade som hann bränna ut mig bara av att försöka få fotfäste på arbetsmarknaden och få livet runt omkring att fungera.

Idag har jag sjukersättning i botten och pysslar med mina intressen, inte minst aspergerfrågor och sköter favo-laget Huddinge Hockeys hemsida. Stort intresse släktforskning. Tycker mycket om film.

Tja!
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

singel pappa

Inläggav pappan » 2011-02-25 2:35:09

Hej hopp!

Jag är en singel pappa på 28 år som har begåvats med diagnoserna ADHD och Asperger.

Jag gillar dator hårdvara och programmera. Jag gillar filmkvällar, promenader. Jag gillar diskutera.

Gillar tv serier som Bones t.ex.

Kommunikaton som är tydlig är viktigt för mig. jag är mycket verbal.

Jag tycker om lugn men tror jag har nytta av lite fart och fläkt inom gränser iaf.

Jag pratar gärna på nätet. skype eller ses IRL. Vill ha kontakt liksom, känna mig levande.

pm:a mig om berätta lite hur du vill ha kontakt med mig och sådär så tar vi det där ifrån? =)
pappan
 
Inlägg: 118
Anslöt: 2008-12-26
Ort: Laholm

Brevvän sökes

Inläggav Läslus » 2011-02-25 13:36:52

Finns det någon mer än jag som saknar att skriva brev? Det känns så mycket trevligare och mer personligt än att chatta eller skicka pm på Internet.

Om mig: tjej, född -91, heter Sarah

Diagnoser: borderline PS, tvångsmässig PS, recidiverande depression samt misstänkt AS

Intressen: litteratur, språk, musik, film, buddhism

Övrigt: Star Wars-nörd, Harry Potter-nörd

Söker: brevvän i ungefär samma ålder. Delade intressen, man eller kvinna spelar ingen roll.

Skicka pm vid intresse!
Läslus
 
Inlägg: 75
Anslöt: 2011-02-21
Ort: Ca 30 min med tåg från Stockholm central

Inläggav JhP » 2011-03-02 6:31:06

Hej! Ny här på forumet, fantastiskt att ni finns! :)
Misstänkt asperger syndrom i många år nu, men inte haft något direkt behov av att få diagnos. Emellertid fruktansvärt trött på att känna mig nödgad låtsas vara normal! Jag är fan mer än så! Vore hemskt roligt att hitta någon härifrån med likartade erfarenheter och intressen att umgås med i Malmö eller Lund.

Är rätt nördig när det gäller musik, litteratur, serier och tja, allt estetiskt egentligen, men framför allt intresserad av det som är mest abstrakt (blir så less på att folk jämt ska reducera saker till enbart dess ytliga/praktiska aspekter). Helst även absurt och konstigt. En tysk 1800-talsbok om en besatt munk i svensk utgåva från 1942 är i min värld lika fantastiskt som en svenskdubbad 80-talsanimé på VHS-kassett, eller en science fiction-bok från 30-talet, eller en LP med musik för pensionärsgymnastik... Det finns så mycket roligt att upptäcka! Gillar också matematik, filosofi, spel av alla slag samt dans, andliga spörsmål, sex osv när dessa är fria från pretentioner. Älskar att gå på loppis!
Skriv till mig här eller till jhpzqw@gmail.com
Puss!
JhP
Ny medlem
 
Inlägg: 16
Anslöt: 2011-03-02

Inläggav serpan » 2011-03-04 19:22:47

Social, snäll kille, fyller 19 år på måndag, diagnostiserad AS vid sex års ålder, söker e-kontakt (ev. IRL om du bor i närheten).
Bor utanför Stockholm, ute på vischan.
Umgås mycket med andra vänner, även om det känns som att de inte förstår mig ibland, därför skulle det vara kul att kunna prata med någon annan med AS.
På fritiden gillar jag att antingen gå ut och festa, eller sitta hemma och spela Heroes of Newerth på datorn, eller spela gitarr, spelat sen julen -09.

Kille, tjej eller ålder spelar egentligen ingen roll.

Är förövrigt ny på forumet, men ska försöka svara om jag får något svar. :)

/Niclas
serpan
Ny medlem
 
Inlägg: 9
Anslöt: 2011-03-04
Ort: Bergshamra

Vänner någon?emails?

Inläggav MariahCareyFanAspie » 2011-03-05 1:06:02

Hej alla AS !
Jag undrar om det finns snälla aspies som jag
som vill emaila ? eller träffas ?
Jag är ganska ensam varg & skulle gärna vilja
ha nån & prata med ....
MariahCareyFanAspie
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2011-03-05
Ort: skåne

Förfrågan beträffande kamrater med gemensamma intressen...

Inläggav Jonmpa » 2011-03-06 21:19:18

HEJSAN Jag är en glad person på 25 vårar som bor i Sätra utanför Stockholm och fick aspergerdiagnosen av en psykolog på ett ställe som hette Örbyhemmet vid 10-12 års åldern ungefär, tidigare vid 5 års ålder hade jag fått diagnosen Infantil autist utav en psykolog på Huddinge Sjukhus. Jag önskar mig en eller flera gärna kvinnliga, men även manliga kompisar går bra med likvärdiga intressen som jag: Båtar, Tåg, Tågsimulering, Båtsimulering, Resa, Dansbandsmusik och Dansa till dansband
Jonmpa
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2011-02-04
Ort: Vårberg, Stockholm

Inläggav Ruta » 2011-03-07 16:38:20

Någon stockholmare här runt 23 som är cool, häftig och fantastisk?

Bra, då har vi mycket gemensamt!

... :wink:

Kille, 23, sambo, pluggar lite, jobbar lite, gillar mac, gillar sport, gillar djur, gillar massa annat. Känner mig lite ensam med min aspergerdiagnos.

Killevippen.
Ruta
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2009-04-26

Inläggav pjask » 2011-03-09 23:21:59

Hej!

Jag är bosatt i centrala Göteborg och är 39 år gammal. Jag söker trevliga människor för socialt umgänge, t.ex. fika, promenader eller annat vi tycker är roligt. Har fått diagnosen asperger i vuxen ålder och söker dig som antingen har asperger själv eller står ut med/uppskattar det. Jag har många olika intressen, bland annat kultur, litteratur, filosofi, psykologi, naturvetenskap och teknik. Vill du träffas?

Fridens liljor!
Magnus
pjask
 
Inlägg: 111
Anslöt: 2009-11-01
Ort: Göteborg

Inläggav Mailliw87 » 2011-03-10 22:37:34

glömde skriva om jag var kille eller tjej :D

Hej!

William, 23 år

Söker vänskap med likasinnade. Msn, mail eller irl, alla uppskattas, behöver fler av båda!

Just nu praktiserar jag inom kundtjänst, något som inte fungerar för mig, inte heller har skola eller jobb fungerat i huvudtaget. Så försöker hitta min plats på något sätt.

Som person är jag: Snäll, blyg, lite tillbakadragen. Dagdrömmer mycket.

Mina intressen ligger inom: Film, Musik, Läsa, Skriva, Konst, Teater och Fotografi.

Jag håller på med Film-skapande till och från, när jag får chansen. Då regisserar jag eller skriver manus. Även är jag mycket intresserad av musikskapande.

Är intresserad av det abstrakta, surrealistiska, konstiga. Inom både film och musik.

Inom litteratur faller jag för klassisk sådan. T.ex. Kafka, Sartre

Skicka ett PM!
Mailliw87
 
Inlägg: 156
Anslöt: 2009-09-01
Ort: Stockholm

Inläggav tish81 » 2011-03-19 0:04:34

Hej,

Jag är 29 år och väntar på en AS-utredning, då jag strakt misstänker att jag har detta. Jag bor med min sambo och söker personer med AS att utbyta tankar med. Jag känner för tillfället ingen annan som har AS och känner mig därmed ganska ensam om detta i min omgivning. Jag är intresserad av djupa diskussioner om allt möjligt. Är en person som analyserar det mesta. Läser mycket faktaböcker, gillar samhällsvetenskap, naturvetenskap, filosofi m.m.

Det var lite om mig själv. Om någon känner för att utbyta lite tankar, så är det bara att höra av sig :D
tish81
 
Inlägg: 30
Anslöt: 2011-02-25
Ort: Eskilstuna

hej :D

Inläggav mimmiebruwn » 2011-03-19 17:14:36

Hejsan allihopa,
jag är en tjej som snart fyller 18 år ! :)
pluggar första året eftersom jag var tvungen att gå IV ett år då jag var "stökig" som dom sa. Ingen förstod mig jag hade inte fått min diagnos då,
min diagnos heter HFA = HÖG fungerande autism/ asperger.
Inte så många i min omgivning som har detta osv,
hör gärna av er, skriv ett meddelande eller lägg till min msn,
ålder/kön spelar ingen roll.
HA DET BÄST !
mimmiebruwn
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2011-01-17

Inläggav Mr. Moose » 2011-03-19 19:55:39

Wow, många kontaktannonser.

Hur som:

Jag är kille, född -91.

Skulle ha pluggat på John Bauer om det inte vore för det faktum att jag är fruktansvärt skoltrött och inte fungerar i en skolmiljö; Sitter mest hemma nu och funderar på vad i hela fridens namn jag ska göra av mitt liv.

Personlighet

    Lugn
    Någorlunda uttåtriktad
    Spontan, tycker om att pröva nya saker / nya upplevelser
    Dagdrömmer MYCKET, dock inte bland folk ;)
    Har en tendens att anpassa mig väldigt mycket till vilken person/er jag är med.

Intressen/Fritid

    Är väldigt kreativ, så sysslar mycket med programmering, webbdesign och typografi*.
    Att ha kul och festa älskar jag (För det mesta, och fest behöver absolut inte betyda alkohol).

    Tränar ganska mycket,
    Älskar musik, även om jag är ganska tondöv.
    Älskar att läsa, dock kan jag inte påstå att jag gör det särskilt mycket.
    Älskar mat, allt från sushi och rått kött till *vad-som-nu-är-motsatsen*.

    Lite av en allätare; Tycker allt och alla är intressanta på något sätt :)

Den jag söker

    Ska helst vara intressant (Inte intressant som i extremt underlig, jag vill helst kunna kommunicera :P).
    Ska helst ha samma intressen/Vara i samma situation som mig (Nyfiken arbetslös/studielös/singel ungdom med intresse för allt och lite till).

    *Får jättegärna vara intresserad av programmering/webbdesign och öppen för att starta företag.


Släng ett PM om ni råkar vara intresserade av mig, mina intressen eller min bokhylla (Eller för den delen; Om ni är tjej och singel ;))
Mr. Moose
Ny medlem
 
Inlägg: 7
Anslöt: 2011-03-12
Ort: Kalmar

Återgå till Träffar



Logga in