Britney Spears

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: Alien, atoms

Britney Spears

Inläggav Alien » 2021-11-02 22:11:08

Smaken är som baken. Många uppskattade hennes musik. Max Martin var inblandad, dvs hon reste till Stockholm för att spela in. *Stolt lokalpatriot*

Klart hon ska få sjunga så länge hon vill och så länge folk vill lyssna. Men det kan vara att hon själv tröttnat.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Britney Spears

Inläggav Gunshoot » 2022-02-25 23:15:25

Julianus skrev:Tycker absolut inte synd om henne!


Varför tycker du inte synd om henne? Nu har hon ju fått tillbaka makten över sitt liv, då förmyndarskapet är över. Men varför tycker du inte synd om henne när hon hade förmyndare? Hon förlorade sina grundläggande mänskliga rättigheter när hon hade förmyndare.
Gunshoot
 
Inlägg: 125
Anslöt: 2016-01-13

Britney Spears

Inläggav Skogkatt » 2022-02-25 23:33:16

Gunshoot skrev:Men varför tycker du inte synd om henne när hon hade förmyndare? Hon förlorade sina grundläggande mänskliga rättigheter när hon hade förmyndare.


Det kan förmodligen vara lite svårt att tycka synd om en amerikansk mångmiljonärkändis som man aldrig har träffat eller haft något att göra med. Människor har inte förmågan att bry sig om varje person i världen.

Men jag tyckte faktiskt lite synd om henne när hon bröt ihop och rakade huvudet och allt var kaos. Det var uppenbart att hon hade det väldigt svårt och man vet hur det kan vara. Hon hade kanske inte levt nu om hon inte hade haft förmyndare. Så det kanske var bra för henne. Förlorade hon sina rättigheter eller räddade de hennes liv? Nu verkar det som att saker och ting går bättre så då är allt bra.
Skogkatt
 
Inlägg: 6158
Anslöt: 2021-10-02

Britney Spears

Inläggav antonius » 2022-02-26 1:10:50

Jag hävdar fortf:

antonius
 
Inlägg: 21875
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Britney Spears

Inläggav Alien » 2022-02-26 1:57:23

Det var synd om Britney när hon var satt under förmyndare i 13 år men nu är hon äntligen fri. Men hon hatar sin familj.

En låt hon spelade in under sin tid som omyndigförklarad:

Work Bitch


Man måste träna för att se snygg ut i bikini och bli rik. Det första är självklart, det andra antar jag betyder att man kan skaffa sig en rik man om man är tillräckligt snygg. Alla kan ju inte sjunga sig till rikedom.

Om fadern/förmyndaren tog hennes pengar så blir hon ändå rik nu. Hon har fått 15 miljoner dollar i förskott för sina memoarer:

Förlaget Simon & Schuster betalar alltså motsvarande 140 miljoner kronor för att popstjärnan ska berätta om sin karriär, tiden med förmyndarskapet och den såriga relationen till familjen.
https://www.boktugg.se/2022/02/22/britn ... r-sin-bok/

Det är faktiskt något konstigt med USAs förmyndarsystem. Hoppas hela denna historia gör att det reformeras.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Britney Spears

Inläggav manne » 2022-03-03 12:02:39

Alien skrev:Det var synd om Britney när hon var satt under förmyndare i 13 år men nu är hon äntligen fri. Men hon hatar sin familj.

En låt hon spelade in under sin tid som omyndigförklarad:

Work Bitch


Man måste träna för att se snygg ut i bikini och bli rik. Det första är självklart, det andra antar jag betyder att man kan skaffa sig en rik man om man är tillräckligt snygg. Alla kan ju inte sjunga sig till rikedom.

Om fadern/förmyndaren tog hennes pengar så blir hon ändå rik nu. Hon har fått 15 miljoner dollar i förskott för sina memoarer:

Förlaget Simon & Schuster betalar alltså motsvarande 140 miljoner kronor för att popstjärnan ska berätta om sin karriär, tiden med förmyndarskapet och den såriga relationen till familjen.
https://www.boktugg.se/2022/02/22/britn ... r-sin-bok/

Det är faktiskt något konstigt med USAs förmyndarsystem. Hoppas hela denna historia gör att det reformeras.


jag lyssnar inte på hennes musik eller är ett fan av henne men jag minns hennes låtar från när jag var 19 år och gick i gymnasiet.
Jag köpte hennes bäst of cd skiva när jag gick i gymnasiet och gav bort den till min lille bror i present
tror jag köpte den tiden från siten boxman.se

sedan så läste jag om hennes tragiska öde att vara omyndighets förklarad det tände gnistan i mig.
Därför som jag tog om denna tråd då hon är psykiskt sjuk och jag backar upp alla som är psykisk sjuka till 100%
då alla som är psyk sjuka är mina vänner och kamrater.
Oavsett vad de står politiskt på höger vänster skalan.
manne
 
Inlägg: 18560
Anslöt: 2007-08-23

Återgå till Intressanta intressen



Logga in