Intervju med Expressen

Tipsa om nyheter, böcker, filmer, hemsidor o.s.v. här.

 Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Sabina » 2008-10-14 12:34:57

tahlia skrev:Fighterbabe

Får jag ställa en fråga som kan tyckas dum eller kanske lite elak?

Min fundering när jag läser sådant här, om människor som "tvingats" till aktivitets/sjukersättning är varför de inte bara avbrutit perioden?
Varför har man inte friskskrivit sig och ställt sig till arbetsmarknadens förfogande om man anser att man inte är sjuk nog att vara sjukskriven?
Svårare än så är det ju inte, eller hur?


Jag ANTAR att det är svårare än så. Men jag undrar också lite, och välkomnar frågeställningen. Dock vill jag förstås gärna ha synpunkter från flera. Jag tycker också det var starkt av Fighterbabe att gå ut i pressen och berätta om sin situation.

Vill påpeka att jag inte är så kunnig om allt i "branschen". Men en sak som jag kan tycka kan vara lite konstig IBLAND är detta med att en del tycks få aktivitetsersättning/sjukersättning väldigt snabbt istället för "bara" en periods sjukskrivning.

tahlia skrev:Man har sjuk/aktivitersersättning för att man inte klarar av ett jobb. Om man då anser att man klarar ett jobb ska man inte ha sjuk/aktivitersersättning.

Var tycker du att du befinner dig? För sjuk för att jobba eller för frisk för att ha aktivitetsersättning?

Är det så krasst att det handlar om pengarna?


Det är en artikel i samma artikelserie om 23-åriga Lisa

"Hennes psykiater rekommenderade sjukskrivning ett år.
Men försäkringskassans läkare tyckte - utan att ha träffat henne - att hon skulle vara sjukskriven under två år med möjlighet till förlängning.
Sjukpensionen trillade in varje månad - men Lisa blev rastlös och ville börja jobba."

Fattar inte riktigt - är hon "bara" sjukskriven eller har hon sjukersättning. Det är väl bara när man har aktivitetsersättning/sjukersättning som man kan prata om "sjukpension"???

Och så hör man ju om många människor som är sjuka och får kämpa för att bli sjukskrivna. Men här är det snarare tvärtom - personen har blivit sjukskriven längre än vad som verkar ha behövts. Och här undrar jag också - varför började hon inte jobba nu när hon ville det? Det låter ju ungefär som att hon trodde att hon måste fortsätta vara sjukskriven fast hon verkade ha fått tillbaka arbetsförmåga??

Avslutningsvis om Lisa:
"Efter flera år av psykiatersamtal och behandlingar samlade hon sin viljestyrka och startade eget."

Här får man en bild av någon som "bara" behövde samla sin viljestyrka och vips så klarar hon t o m att starta upp ett eget företag. Men just i det här fallet får man intrycket av att hon kanske inte hade behövt så lång sjukskrivning. MEN det är givetvis svårt att förstå allt från en kort tidningsartikel som självklart kan vara full av fel och/eller undanhålla vissa fakta.

Dock känns det lite som att sådana här artiklar kan "förstöra" en del för folk som är "mer sjuka". Så att de också får höra att de höra att de bör samla sin viljestyrka och starta eget. :?

(Det blir ofta rätt svart-vitt beskrivet i tidningsartiklar, dock. )
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav sommar » 2008-10-14 12:53:25

Håller med dig, Tahlia! Kul att du insett detta. Jag har ur en annan vinkel försökt belysa sådant här på forumet förut men mest bara fått mothugg. Det som du konstaterat har jag konstaterat för länge sedan men i och med att AF. lurade mig och sa att jag skulle få praktik (dock inte för all framtid) hoppade jag inte på jobb och utbildning nu men plötsligt är pengarna slut sägs det. :evil: Praktikplatsen ordnade jag själv utan kontakter och var själv mer eller mindre aktiv i hela processen. På praktiken skulle jag fått prova på yrket (kontor) och det kunde så småningom ev. leda till jobb, kanske inte på första stället men en ökad chans i alla fall att något praktikställe skulle nappa på lönebidragsjobb. Bra referenser och erfarenheter om inte annat. Nu står jag just i läget att ta tag i min situation för dagarna tickar och jag klarar av att ta vissa jobb åtminstone på 50% till att börja med. (Jag lyfter varken sjuk eller aktivitetsersättning på längre tid utan andra ersättningar med kortare tidgränser och med mer krav på individen).

Dock är det bedrövligt att AF. och FK. inte gör mer för folk i jobb, praktik & utbildningssyfte, särskilt för oss funktionshindrade och för de med svåra och/eller kroniska sjukdomar. Dock menar jag inte att de ska göra allt. Individen har alltid ett ansvar men fler möjligheter i praktiken inte enbart i teorin för att komma ut i arbetslivet igen hade varit på sin plats. Samtidigt som det är bra om man kämpar lite själv tex. gör Cv, personligt brev, kollar platsannonser om man inte är alltför sjuk och/eller funktionshindrad. Är man det lär det vara daglig verskamhet eller liknade eller inget alls som kan vara aktuellt. Det kan ge en ökad självkänsla & självförtroende och även ökad kunskap om saker & ting.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 3 gånger.
sommar
Bannad
 
Inlägg: 4619
Anslöt: 2008-01-09

Inläggav Pemer » 2008-10-14 12:57:04

Så många som vill jobba som blir sjukskrivna, och folk som känner att de mår piss och kämpar för sjukskrivning men nekas det... det bara måste ju handla om att det är en grundprincip hos de flesta som jobbar inom relevanta myndigheter att sätta sig på tvären så mycket som möjligt... visa att man är den som bestämmer, utgå från att den lilla människan har fel...
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Re: Expressen om förtidspensionärer

Inläggav Sabina » 2008-10-14 13:03:59

Tallerger skrev: http://www.expressen.se/Nyheter/1.13317 ... -pensionar

Tar upp det i en ny tråd även om det säkert passar in i någon befintlig, tycker nämligen själv att det blir jobbigt att hänga med i många superlånga trådar där man inte varit delaktig från början. Nåväl, Expressen har alltså varit ute och nosat lite på verkligheten. Vad tycker ni om det som står och framför allt om Elisabeth Höglunds debattinlägg i anslutning till artikeln?

Jag är själv en av dessa bortsorterade människor i elitsamhället.


Men du studerar väl? Det står så i din profil i alla fall.

Lägger in en "knapptryckning" till Elisabeth Höglunds debattinlägg:

http://www.expressen.se/kronikorer/elis ... t-vansinne

I artikeln står bland annat:
"Samtidigt som reglerna har skärpts för möjligheten till förtidspension för personer över 30 år - med en nedgång av antalet förtidspensioneringar som följd - så fortsätter antalet unga förtidspensionärer att öka".

"Vad sägs till exempel om diagnosen "förstämningssyndrom" eller "depressiv episod", den "nya" sjukdom, som de senaste åren lett till flest antal nya förtidspensioneringar. På försäkringskassan kallas diagnoserna "trött- och ledsensyndrom".
Ändå har försäkringskassans tjänstemän fortsatt att bevilja personer med dessa symptom förtidspension, trots att de insett, att arbetsförmågan hos dessa naturligtvis inte är nedsatt för resten av livet. "

Jag kan tycka att det är lite raljant det här med "trött- och ledsensyndrom". Det är lite av samma fenomen med att kvinnor med fibromyalgi tidigare (förhoppningsvis inte längre) brukade kallas för SVBK (svider-värker-bränner-kärring) eftersom man inte kände till fibromyalgi.

Men sedan är det dock en point hon har i detta med att man kan - eller kunde, för det har ju kommit nya regler nu - bli förtidspensionerad (dvs utförsäkrad från sjukskrivningssystemet, dessutom) relativt snabbt.

Men grejen är väl också den att om man behöver vara sjukskriven en längre tid så övergick det ofta "automatiskt" i sjukersättning - i alla fall enligt de gamla reglerna innan regeländringen nu i somras. (Nu blir man väl ännu mer förvirrad, för nu kommer en massa nya begrepp... :roll: - nya namn på samma saker, kanske???) Och på det viset så kan man ju (eller kunde) bli "tvingad" till förtidspension.
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav sommar » 2008-10-14 13:06:07

Pemer skrev:Så många som vill jobba som blir sjukskrivna, och folk som känner att de mår piss och kämpar för sjukskrivning men nekas det... det bara måste ju handla om att det är en grundprincip hos de flesta som jobbar inom relevanta myndigheter att sätta sig på tvären så mycket som möjligt... visa att man är den som bestämmer, utgå från att den lilla människan har fel...


Visst är det så men hur krasst det än låter har individen alltid ett ansvar för sin situation. Dock är det bedrövligt att regering, AF och FK. är sådana sk*tar som de är och inte mer hjälper till, särskilt de sjuka och funktionshindrade. Systemen måste göras om och rustas upp, anser jag.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 2 gånger.
sommar
Bannad
 
Inlägg: 4619
Anslöt: 2008-01-09

Inläggav Sabina » 2008-10-14 13:13:15

sommar skrev:
Pemer skrev:Så många som vill jobba som blir sjukskrivna, och folk som känner att de mår piss och kämpar för sjukskrivning men nekas det... det bara måste ju handla om att det är en grundprincip hos de flesta som jobbar inom relevanta myndigheter att sätta sig på tvären så mycket som möjligt... visa att man är den som bestämmer, utgå från att den lilla människan har fel...


Visst är det så men hur krasst det än låter har individen alltid ett ansvar för sin situation. Dock är det bedrövligt att regering, AF och FK. är sådan sk*tar som de är och inte mer hjälper till, särskilt de sjuka och funktionshindrade. Systemen måste göras om och rustas upp, anser jag.


Finns mycket bra folk som arbetar på AF och FK.

Sedan finns det såklart sadister också. AF och FK är några av de ställen som sadister kan tänka sig att jobb på. Det är dock långtifrån de enda ställen man där man träffar på dem. :?

Dock finns alltid det här med att om man själv är trevlig så har man större chans att bli trevligt bemött. Och det är säkerligen en fördel att vara bra på att tolka sociala signaler när man har med sociala myndigheter att göra. :?
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav sommar » 2008-10-14 13:15:38

Sabina skrev:
sommar skrev:
Pemer skrev:Så många som vill jobba som blir sjukskrivna, och folk som känner att de mår piss och kämpar för sjukskrivning men nekas det... det bara måste ju handla om att det är en grundprincip hos de flesta som jobbar inom relevanta myndigheter att sätta sig på tvären så mycket som möjligt... visa att man är den som bestämmer, utgå från att den lilla människan har fel...


Visst är det så men hur krasst det än låter har individen alltid ett ansvar för sin situation. Dock är det bedrövligt att regering, AF och FK. är sådan sk*tar som de är och inte mer hjälper till, särskilt de sjuka och funktionshindrade. Systemen måste göras om och rustas upp, anser jag.


Finns mycket bra folk som arbetar på AF och FK.

Sedan finns det såklart sadister också. AF och FK är några av de ställen som sadister kan tänka sig att jobb på. Det är dock långtifrån de enda ställen man där man träffar på dem. :?

Dock finns alltid det här med att om man själv är trevlig så har man större chans att bli trevligt bemött. Och det är säkerligen en fördel att vara bra på att tolka sociala signaler när man har med sociala myndigheter att göra. :?


Det kan hända att det är så men det som de i teorin har att erbjuda människor är det inte mycket bevänt med i praktiken. Det vet jag av egen erfarenhet och många som jobbar på AF. och FK. är passiva. Jag är aldrig otrevlig från början men har fått mer än ett "hugg".
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
sommar
Bannad
 
Inlägg: 4619
Anslöt: 2008-01-09

Inläggav Sabina » 2008-10-14 13:27:23

sommar skrev:
Sabina skrev:
sommar skrev:[quote="Pemer"]Så många som vill jobba som blir sjukskrivna, och folk som känner att de mår piss och kämpar för sjukskrivning men nekas det... det bara måste ju handla om att det är en grundprincip hos de flesta som jobbar inom relevanta myndigheter att sätta sig på tvären så mycket som möjligt... visa att man är den som bestämmer, utgå från att den lilla människan har fel...


Visst är det så men hur krasst det än låter har individen alltid ett ansvar för sin situation. Dock är det bedrövligt att regering, AF och FK. är sådan sk*tar som de är och inte mer hjälper till, särskilt de sjuka och funktionshindrade. Systemen måste göras om och rustas upp, anser jag.


Finns mycket bra folk som arbetar på AF och FK.

Sedan finns det såklart sadister också. AF och FK är några av de ställen som sadister kan tänka sig att jobb på. Det är dock långtifrån de enda ställen man där man träffar på dem. :?

Dock finns alltid det här med att om man själv är trevlig så har man större chans att bli trevligt bemött. Och det är säkerligen en fördel att vara bra på att tolka sociala signaler när man har med sociala myndigheter att göra. :?


Det kan hända att det är så men det som de i teorin har att erbjuda människor är det inte mycket bevänt med i praktiken. Det vet jag av egen erfarenhet och många som jobbar på AF. och FK. är passiva. Jag är aldrig otrevlig från början men har fått mer än ett "hugg".[/quote]

Som sagt, visst finns det folk i den branschen som gillar att "hugga". Men det stämmer inte att alla är sådana. Dock blir sådant här svårt att diskutera, för var och en har naturligtvis en personlig uppfattning och personliga erfarenheter.

Men om man utgår från att folk som arbetar på AF och FK är ute efter att "hugga", så kan det ju bli en självuppfyllande profetia.
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav sommar » 2008-10-14 13:56:52

Sabina skrev:
sommar skrev:
Sabina skrev:[quote="sommar"][quote="Pemer"]Så många som vill jobba som blir sjukskrivna, och folk som känner att de mår piss och kämpar för sjukskrivning men nekas det... det bara måste ju handla om att det är en grundprincip hos de flesta som jobbar inom relevanta myndigheter att sätta sig på tvären så mycket som möjligt... visa att man är den som bestämmer, utgå från att den lilla människan har fel...


Visst är det så men hur krasst det än låter har individen alltid ett ansvar för sin situation. Dock är det bedrövligt att regering, AF och FK. är sådan sk*tar som de är och inte mer hjälper till, särskilt de sjuka och funktionshindrade. Systemen måste göras om och rustas upp, anser jag.


Finns mycket bra folk som arbetar på AF och FK.

Sedan finns det såklart sadister också. AF och FK är några av de ställen som sadister kan tänka sig att jobb på. Det är dock långtifrån de enda ställen man där man träffar på dem. :?

Dock finns alltid det här med att om man själv är trevlig så har man större chans att bli trevligt bemött. Och det är säkerligen en fördel att vara bra på att tolka sociala signaler när man har med sociala myndigheter att göra. :?


Det kan hända att det är så men det som de i teorin har att erbjuda människor är det inte mycket bevänt med i praktiken. Det vet jag av egen erfarenhet och många som jobbar på AF. och FK. är passiva. Jag är aldrig otrevlig från början men har fått mer än ett "hugg".[/quote]

Som sagt, visst finns det folk i den branschen som gillar att "hugga". Men det stämmer inte att alla är sådana. Dock blir sådant här svårt att diskutera, för var och en har naturligtvis en personlig uppfattning och personliga erfarenheter.

Men om man utgår från att folk som arbetar på AF och FK är ute efter att "hugga", så kan det ju bli en självuppfyllande profetia.[/quote]

Jag utgår från egna och bekantas erfarenheter och liknande uppfattningar finns att läsa lite här och var på forumet och så många människor kan inte ha fel. Som jag nämnde förut kan det finnas bra folk på AF och FK. också men det verkar vara sällsynt tyvärr och de gör vad de behöver men sällan mer. Ja, det kan bli svårt att diskutera, så slut på diskussionen här.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
sommar
Bannad
 
Inlägg: 4619
Anslöt: 2008-01-09

Inläggav Sabina » 2008-10-14 14:05:34

sommar skrev:Ja, det kan bli svårt att diskutera, så slut på diskussionen här.


Ja, just den biten känns kanske inte så meningsfull att diskutera, även om man förvisso kan behöva skriva av sig om sådant och få tips från andra om man blivit dåligt bemött. (Haha. Dåligt bemött, skriver jag - har verkligen lärt mig "tugget", va? :lol: Jag kan prata byråkratiska. :lol: )

Men annat här känns högst meningsfullt att diskutera/höra andras synpunkter på. :)
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav Fighterbabe » 2008-10-14 18:21:21

Charley? skrev:
KrigarSjäl skrev:Poängen var att belysa ett samhällsproblem; människor som sorterats ut från arbetsmarknaden.

Jag förstår inte hur det kan vara ett problem att en arbetsoförmögen person inte jobbar.


Nu är det så att jag inte ÄR arbetsoförmögen
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav Fighterbabe » 2008-10-14 18:24:35

tahlia skrev:Fighterbabe

Får jag ställa en fråga som kan tyckas dum eller kanske lite elak?

Min fundering när jag läser sådant här, om människor som "tvingats" till aktivitets/sjukersättning är varför de inte bara avbrutit perioden?
Varför har man inte friskskrivit sig och ställt sig till arbetsmarknadens förfogande om man anser att man inte är sjuk nog att vara sjukskriven?
Svårare än så är det ju inte, eller hur?

Man har sjuk/aktivitersersättning för att man inte klarar av ett jobb. Om man då anser att man klarar ett jobb ska man inte ha sjuk/aktivitersersättning.

Var tycker du att du befinner dig? För sjuk för att jobba eller för frisk för att ha aktivitetsersättning?

Är det så krasst att det handlar om pengarna?


Jag vill FORTFARANDE inte diskutera djupare saker i den här offentliga tråden...
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav tahlia » 2008-10-15 13:16:17

Fighterbabe skrev:Jag vill FORTFARANDE inte diskutera djupare saker i den här offentliga tråden...
´

Men du medverkar gladeligen i media? Förlåt, men jag har svårt att se hur det går ihop.
Senast redigerad av tahlia 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
tahlia
 
Inlägg: 10775
Anslöt: 2007-06-28
Ort: The Skog

Inläggav sommar » 2008-10-15 13:19:59

tahlia skrev:
Fighterbabe skrev:Jag vill FORTFARANDE inte diskutera djupare saker i den här offentliga tråden...
´

Men du medverkar gladeligen i media? Förlåt, men jag har svårt att se hur det går ihop.


Där har du en poäng!
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 16:13:37, redigerad totalt 1 gång.
sommar
Bannad
 
Inlägg: 4619
Anslöt: 2008-01-09

Inläggav Charley? » 2008-10-15 14:03:07

Medhåll till sommar och tahlia.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 16:13:38, redigerad totalt 1 gång.
Charley?
Inaktiv
 
Inlägg: 4748
Anslöt: 2007-11-22

Inläggav Fighterbabe » 2008-10-15 17:46:32

Hur jag får det att gå ihop tar jag inte heller i den här tråden
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 16:13:38, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav sommar » 2008-10-16 12:35:37

Charley? skrev:Medhåll till sommar och tahlia.


Tack!
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 16:13:38, redigerad totalt 1 gång.
sommar
Bannad
 
Inlägg: 4619
Anslöt: 2008-01-09

Inläggav Fighterbabe » 2008-10-16 13:23:14

jag förstår inte vitsen med att ni tackar varandra för att ni håller med varann om att mina uttalanden i media, inte går ihop med att jag inte vill diskutera vissa saker mer ingående här.... :?: :?

Är det konstigt att man inte vill ta allt här?

Vissa personer vet att jag finns här och kanske läser här. Men kanske inte alltid håller koll på alla media.

Dessutom finns det vissa personer som bara vill vrida och vända på saker. Men i media kan jag säga hur det är utan att få mothugg eller att få prata till punkt.
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 16:13:38, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav Charley? » 2008-10-16 15:37:18

Jag har inte tackat någon, bara givit medhåll.
Senast redigerad av Charley? 2011-05-04 16:13:41, redigerad totalt 1 gång.
Charley?
Inaktiv
 
Inlägg: 4748
Anslöt: 2007-11-22

Inläggav Fighterbabe » 2008-11-02 1:40:01

Charley? skrev:Jag har inte tackat någon, bara givit medhåll.


Det är ungefär samma sak...
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 16:13:41, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav Fighterbabe » 2009-01-08 0:21:22

Jag fick ett mail:

Du får detta meddelande för att du bevakar ämnet "Min medverkan i Expressen" på AspergerForum. Ämnet har fått ett eller flera nya svar sedan ditt senaste besök. Du kan använda länken nedan för att se svaren, inga fler rapporter kommer att skickas till dig tills du besökt ämnet. viewtopic.p ... 433#181433

Men när jag klickar på det så står det "Det sökta ämnet existerar inte". Är den tråden borttagen eller är den ihopslagen med någon annan som jag inte hittar?
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 16:13:41, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav Micke » 2009-01-08 0:23:45

Fighterbabe skrev:Jag fick ett mail:

Du får detta meddelande för att du bevakar ämnet "Min medverkan i Expressen" på AspergerForum. Ämnet har fått ett eller flera nya svar sedan ditt senaste besök. Du kan använda länken nedan för att se svaren, inga fler rapporter kommer att skickas till dig tills du besökt ämnet. viewtopic.p ... 433#181433

Men när jag klickar på det så står det "Det sökta ämnet existerar inte". Är den tråden borttagen eller är den ihopslagen med någon annan som jag inte hittar?


Vad jag kan se så ligger den i den privata avdelningen.
Senast redigerad av Micke 2011-05-04 16:13:41, redigerad totalt 1 gång.
Micke
 
Inlägg: 3416
Anslöt: 2005-10-12

Inläggav Fighterbabe » 2009-01-08 0:25:15

Micke skrev:
Fighterbabe skrev:Jag fick ett mail:

Du får detta meddelande för att du bevakar ämnet "Min medverkan i Expressen" på AspergerForum. Ämnet har fått ett eller flera nya svar sedan ditt senaste besök. Du kan använda länken nedan för att se svaren, inga fler rapporter kommer att skickas till dig tills du besökt ämnet. viewtopic.p ... 433#181433

Men när jag klickar på det så står det "Det sökta ämnet existerar inte". Är den tråden borttagen eller är den ihopslagen med någon annan som jag inte hittar?


Vad jag kan se så ligger den i den privata avdelningen.


Jaha... tråkigt att jag inte kan svara på det då... Om det nu var ett inlägg till mig?
Senast redigerad av Fighterbabe 2011-05-04 16:13:41, redigerad totalt 1 gång.
Fighterbabe
 
Inlägg: 4753
Anslöt: 2007-10-26
Ort: Borlänge

Inläggav Titti » 2009-01-08 0:27:27

Fighterbabe skrev:
Micke skrev:
Fighterbabe skrev:Jag fick ett mail:

Du får detta meddelande för att du bevakar ämnet "Min medverkan i Expressen" på AspergerForum. Ämnet har fått ett eller flera nya svar sedan ditt senaste besök. Du kan använda länken nedan för att se svaren, inga fler rapporter kommer att skickas till dig tills du besökt ämnet. viewtopic.p ... 433#181433

Men när jag klickar på det så står det "Det sökta ämnet existerar inte". Är den tråden borttagen eller är den ihopslagen med någon annan som jag inte hittar?


Vad jag kan se så ligger den i den privata avdelningen.


Jaha... tråkigt att jag inte kan svara på det då... Om det nu var ett inlägg till mig?


Moderator:

Jag har lämnat en not där om att du inte längre är medlem i Privata Avdelningen.
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 16:13:41, redigerad totalt 2 gånger.
Titti
 
Inlägg: 9003
Anslöt: 2007-09-16

Återgå till Tipsa medlemmarna



Logga in