Skyltdockor

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: Alien, atoms

Skyltdockor

Inläggav JaneLane » 2015-09-02 9:30:38

slackern skrev:
plåtmonster skrev:Det verkar som många människor är känsliga för den kroppsform modeller i media och i skyltfönster har. Istället för, jag är nöjd med min kropp och är ointresserad av andras tyckerier. Bortsett från den man har fysiskt umgänge med.


Varför ska jag bry mig om vad min sängkamrat tycker om min kropp? Har det kommit så pass långt så bör attraktion ha uppståt då gillar nog min partner mig som jag är tänker jag.


+1
JaneLane
 
Inlägg: 557
Anslöt: 2015-05-08

Skyltdockor

Inläggav slackern » 2015-09-02 13:18:26

geocache skrev:Hallå plåtmonster. På grund av sakens hela natur, och framförallt av respekt för den tjejen, vill jag inte berätta några som helst flera detaljer kring den händelsen.


Hom måste väl ha gjort det frivilligt? Kanske någon form utav exhibitionist eller rollspel.
slackern
 
Inlägg: 43759
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Skyltdockor

Inläggav JaneLane » 2015-09-02 18:08:33

slackern skrev:
geocache skrev:Hallå plåtmonster. På grund av sakens hela natur, och framförallt av respekt för den tjejen, vill jag inte berätta några som helst flera detaljer kring den händelsen.


Hom måste väl ha gjort det frivilligt? Kanske någon form utav exhibitionist eller rollspel.


Ja, frivilligt var det nog.

Men tycker ändå det är mycket fint av Geocache att tänka som han gör :-)Happy
JaneLane
 
Inlägg: 557
Anslöt: 2015-05-08

Skyltdockor

Inläggav slackern » 2015-09-02 18:11:21

JaneLane skrev:
slackern skrev:
geocache skrev:Hallå plåtmonster. På grund av sakens hela natur, och framförallt av respekt för den tjejen, vill jag inte berätta några som helst flera detaljer kring den händelsen.


Hom måste väl ha gjort det frivilligt? Kanske någon form utav exhibitionist eller rollspel.


Ja, frivilligt var det nog.

Men tycker ändå det är mycket fint av Geocache att tänka som han gör :-)Happy


Det har du i och för sig rätt i, men det kan tänkas att om hon gjorde det frivilligt kvittar det. Men hon kan ha varit ung och naiv och vill att det ska begravas, så om det är det sistnämnda som stämmer är det bäst att visa hänsyn. Och det ska Geoche ha all eloge för.
slackern
 
Inlägg: 43759
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Skyltdockor

Inläggav JaneLane » 2015-09-02 18:30:54

slackern skrev:
JaneLane skrev:
slackern skrev:
Hom måste väl ha gjort det frivilligt? Kanske någon form utav exhibitionist eller rollspel.


Ja, frivilligt var det nog.

Men tycker ändå det är mycket fint av Geocache att tänka som han gör :-)Happy


Det har du i och för sig rätt i, men det kan tänkas att om hon gjorde det frivilligt kvittar det. Men hon kan ha varit ung och naiv och vill att det ska begravas, så om det är det sistnämnda som stämmer är det bäst att visa hänsyn. Och det ska Geoche ha all eloge för.


Jadå, alltså jag tror ju inte hon hade brytt sig heller - jag tänkte bara mer på Geocaches fina reaktion. Det säger ju att han är en ödmjuk och pålitlig människa även om tjejen inte bryr sig :-)Happy

För att inte bli helt OT: skyltdockor borde inte vara anorektiska i respekt till dom som faktiskt har en ätstörning. Men dom behöver inte heller väga 500 kg. En normal skyltdocka utan synliga revben som sticker ut är bra. Extremt åt ena eller andra hållet är enligt mig aldrig ok.
JaneLane
 
Inlägg: 557
Anslöt: 2015-05-08

Skyltdockor

Inläggav slackern » 2015-09-02 18:46:48

JaneLane skrev:För att inte bli helt OT: skyltdockor borde inte vara anorektiska i respekt till dom som faktiskt har en ätstörning. Men dom behöver inte heller väga 500 kg. En normal skyltdocka utan synliga revben som sticker ut är bra. Extremt åt ena eller andra hållet är enligt mig aldrig ok.


Än har jag inte sett en skyltdocka med sillisar och anknäbbar, men å anda sidan har jag inte studerat dom så ingående heller. :lol:
slackern
 
Inlägg: 43759
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Skyltdockor

Inläggav JaneLane » 2015-09-02 18:52:35

slackern skrev:
JaneLane skrev:För att inte bli helt OT: skyltdockor borde inte vara anorektiska i respekt till dom som faktiskt har en ätstörning. Men dom behöver inte heller väga 500 kg. En normal skyltdocka utan synliga revben som sticker ut är bra. Extremt åt ena eller andra hållet är enligt mig aldrig ok.


Än har jag inte sett en skyltdocka med sillisar och anknäbbar, men å anda sidan har jag inte studerat dom så ingående heller. :lol:


Haha!! Dagen det sker flyttar jag till månen :lol:
JaneLane
 
Inlägg: 557
Anslöt: 2015-05-08

Återgå till Intressanta intressen



Logga in