Målarböcker för vuxna - ny (obegriplig) trend

Tipsa om nyheter, böcker, filmer, hemsidor o.s.v. här.

 Moderatorer: atoms, Alien

Målarböcker för vuxna - ny (obegriplig) trend

Inläggav Heidi79 » 2019-07-18 3:03:40

Jossie94 skrev:Jag skulle tipsa om antingen målarböcker, för det är lugnande. Sedan hjälper inte det kanske för alla. Man får testa sig fram vad som hjälper. Jag vet tex att fidget spinner ska vara väldigt lugnande för de som har adhd, men de kanske hjälper de med andra diagnoser också då fokuset ligger på själva fidget spinners prylarna, likaså som fokuset ligger på att måla. Stressnollar finns ju också. De finns massor utav hjälpmedel.
Jag har tex ett kedjetäcke och en klocka som hjälpmedel. Täcket finns i 6 kilo och uppåt och i olika sorters material, såsom fiber, kedjor, bollar mm.


Fidget spinner e kul.. men mamma blir stressad mig av när ja siter med :D

Har ett täcke med bollar.. skulde var lugnande.. men tycker e for tungt. min kompis som å e mupp gillar det.
Heidi79
 
Inlägg: 1427
Anslöt: 2009-06-22

Målarböcker för vuxna - ny (obegriplig) trend

Inläggav kiddie » 2019-07-18 3:34:35

Plockat fram en av mina fidget spinner. Synd att de bara fick vara populär i ett år, nu tycker folk det är konstigt om man har sin kvar. Funderar ändå på att köpa en lite mindre tvåarmad spinner. Har tre klassiska trearmade med olika vikt samt en med fem armar.
kiddie
Inaktiv
 
Inlägg: 15536
Anslöt: 2013-02-23
Ort: Katternas planet

Målarböcker för vuxna - ny (obegriplig) trend

Inläggav geocache » 2019-07-22 7:42:24

Mmm... det är ju "marknaden" som avgör hur länge saker ska vara "inne"... jojo, spelkulor, samlarbilder på filmstjärnor, "Click-clack"-kulor (https://www.zonebebe.com/jouets-deveil- ... c-tac-tac/), "Garbage Pail Kids"-kort, små bärbara dataspel, "fidget spinners"... jag undrar vad nästa "modefluga" på skolgårdarna blir...
geocache
 
Inlägg: 9578
Anslöt: 2008-06-16
Ort: Ludvika

Återgå till Tipsa medlemmarna



Logga in