Zirre vs Sheyen
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
24 inlägg
• Sida 1 av 1
Zirre vs Sheyen
okej: bråket började med att Sheyen kallade sig själv Gud på skämt
sedan har allt börjat spåra ut.
Zirre, ta inte åt dig
Sheyen seriöst?
ni båda är över 18 år, ni är myndiga, vuxna människor som ska vara mogna och inte bete er som två 5-åringar som bråkar över en spade.
nu undrar jag lite var eran mognadsgrad ligger
jag är trött på er båda
ZIRRE du postar en fullständig ursäkt till Sheyen här och du ska mena det.
SHEYEN du postar en fullständig ursäkt till Zirre och du ska mena det.
ni kanske tänker: varför ska jag göra det? det var ju hon som börja!?
jag bryr mig inte om vem som börja.
faktum är att ni är otrevliga mot varandra.
det är inte acceptabelt.
sedan har allt börjat spåra ut.
Zirre, ta inte åt dig
Sheyen seriöst?
ni båda är över 18 år, ni är myndiga, vuxna människor som ska vara mogna och inte bete er som två 5-åringar som bråkar över en spade.
nu undrar jag lite var eran mognadsgrad ligger
jag är trött på er båda
ZIRRE du postar en fullständig ursäkt till Sheyen här och du ska mena det.
SHEYEN du postar en fullständig ursäkt till Zirre och du ska mena det.
ni kanske tänker: varför ska jag göra det? det var ju hon som börja!?
jag bryr mig inte om vem som börja.
faktum är att ni är otrevliga mot varandra.
det är inte acceptabelt.
Re: Zirre vs Sheyen
Jag håller med Ihollo. Så länge Sheyen och Zirre får va i Chatten så chattar inte jag. Jag har tröttnat.
lhollo skrev:okej: bråket började med att Sheyen kallade sig själv Gud på skämt
Det gjorde jag inte alls.
Jag har ingen aning om vad som hänt, men man kan inte kräva att någon ska mena en ursäkt. Den som vill ha detaljer av mig får dem i PM.
Sheyen skrev:lhollo skrev:okej: bråket började med att Sheyen kallade sig själv Gud på skämt
Men är hon inte gud???
- Magnus
- Förhandsgranskad. Får inte använda PM eller chatt.
- Anslöt: 2011-08-13
Sheyen skrev:lhollo skrev:okej: bråket började med att Sheyen kallade sig själv Gud på skämt
okej? vad hände då? det är iaf så som jag har uppfattat det
lhollo skrev:Sheyen skrev:lhollo skrev:okej: bråket började med att Sheyen kallade sig själv Gud på skämt
Jag sa det inte på skämt.
Sheyen skrev:lhollo skrev:Sheyen skrev:Det gjorde jag inte alls.
det är en synd att säga att man är gud...det bryr jag mig inte ett skit om egentligen men ändå.
okeeeejj...Gudinna Sheyen kan du förklara dig då?
lhollo skrev:Sheyen skrev:lhollo skrev:okej? vad hände då? det är iaf så som jag har uppfattat det
det är en synd att säga att man är gud...det bryr jag mig inte ett skit om egentligen men ändå.
okeeeejj...Gudinna Sheyen kan du förklara dig då?
Förklara vad?
lhollo skrev:på varför två mogna, vuxna människor bråkar som två småbarn?
Det har jag ingen aning om. Själv har jag inte bråkat den senaste tiden.
Sheyen skrev:lhollo skrev:på varför två mogna, vuxna människor bråkar som två småbarn?
Det har jag ingen aning om. Själv har jag inte bråkat den senaste tiden.
så kan ni säga förlåt till varandra, ge en kram och förlåta och glömma?
Ihollo, du ska sluta med att försöka tvinga folk att säga förlåt och förlåta varann.
Meppe skrev:Ihollo, du ska sluta med att försöka tvinga folk att säga förlåt och förlåta varann.
förlåt att jag vill att de ska sluta bråka då
lhollo skrev:Meppe skrev:Ihollo, du ska sluta med att försöka tvinga folk att säga förlåt och förlåta varann.
förlåt att jag vill att de ska sluta bråka då
Det bästa vore om man kunde blockera folk i chatten som man kan göra i vanliga forumet om man tycker att en person är barnslig eller om man irriterar sej på den.
fine. förlåt för att jag är känslig då.
jag lägger av med att försöka få dem bli sams och går och hänger mig eller nåt istället.
jag lägger av med att försöka få dem bli sams och går och hänger mig eller nåt istället.
lhollo skrev:fine. förlåt för att jag är känslig då.
Det tycker jag är lite väl drastiskt. Hoppas att dom inför en blockeringstjänst så sliper sånt här hända igen.
slackern skrev:lhollo skrev:fine. förlåt för att jag är känslig då.
Det tycker jag är lite väl drastiskt. Hoppas att dom inför en blockeringstjänst så sliper sånt här hända igen.
Den där blockeringstjänsten får vi nog vänta på till dödagar tror jag. Så man får göra ett val. antingen chattar man med dom som är i chatten är så struntar man i att klicka in sig där. det bara så.
Zirre skrev:Vad kul att ni diskuterar mig när ni inte ens vet hela histoorien
tell me då?
lhollo skrev:Zirre skrev:Vad kul att ni diskuterar mig när ni inte ens vet hela histoorien
tell me då?
Både jag och Sheyen är avstängda från chatten så det känns inte relevant.
Moderator:
Det uppstod ett bråk mellan Zirre och Sheyen på chatten, vilket resulterade i att båda tillfälligt har stängts av från chatten i syfte att underlätta modereringen.
Vi håller på och går igenom det som har skrivits och när vi har beslutat oss för hur vi ska göra kommer ni att få veta det.
Det känns onödigt att diskutera ärendet i den här tråden, för som sagt så ligger avgörandet i moderatorernas händer. Om de inblandade vill kommunicera med varandra kan de alltid göra det via PM.
Låser tråden.
Det uppstod ett bråk mellan Zirre och Sheyen på chatten, vilket resulterade i att båda tillfälligt har stängts av från chatten i syfte att underlätta modereringen.
Vi håller på och går igenom det som har skrivits och när vi har beslutat oss för hur vi ska göra kommer ni att få veta det.
Det känns onödigt att diskutera ärendet i den här tråden, för som sagt så ligger avgörandet i moderatorernas händer. Om de inblandade vill kommunicera med varandra kan de alltid göra det via PM.
Låser tråden.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter