Vasa's tacobuffé i Sthlm 24 maj!
Moderatorer: Alien, barracuber, atoms
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Vasa's tacobuffé i Sthlm 24 maj!
Det väl beprövade upplägget - vi ses vid Odenplans T-baneuppgång, framför Pressbyrån utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Anmäl intresse att komma, helst här i tråden, eller om så önskas mer direkt till mig, via pm eller något i den stilen, så jag får lite känsla för hur många vi blir.
Just nu cirka fyra anmälda inklusive mig själv.
Anmäl intresse att komma, helst här i tråden, eller om så önskas mer direkt till mig, via pm eller något i den stilen, så jag får lite känsla för hur många vi blir.
Just nu cirka fyra anmälda inklusive mig själv.
Re: Vasa's tacobuffé i Sthlm 24 maj!
Ser ut att vara en ledig tisdag för mig så jag räknar med att komma.
Jag har läst nåt om att huvudentrén till Odenplans tunnelbana är flyttad 20 m närmare kyrkan tillfälligtvis pga ombyggnad. Kolla upp det innan så slipper ni förvirring. Have a najs day:)
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
Ändrar mig och kommer inte till Vasas idag. Eftersom det är forumträff i helgen som jag inte ska delta i och förmodligen förberedelser. Ursäkta, hoppas det inte ställer till besvär att jag ändrar mig så här sent.
Nej, det här har ju inget att göra med att det är en träff i Norrköping till helgen. Vi är väl några i kväll som ska dit, men det innebär självklart inte att vi ska sitta och prata om det, så att någon som inte ska dit ska behöva känna sig utanför.