Varningar - DIProgan och tahlia
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
38 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Varningar - DIProgan och tahlia
Roligt att jag kan glädja er men jag vet inte vad jag ska tro.
Etablerade medlemmar vill ha bort några opassande nykomlingar, säger det rakt ut och agerar på ett sådant sätt som annars ger avstängning, och det resulterar inte ens i en varning.
Jag tror många har samma inställning som tahlia och DIProgan men håller sig till reglerna. Därför kanske det är ett bekvämt alternativ att låta tahlia och DIProgan sköta grovjobbet och motabort orosmomenten medan man själv sitter med armarna i kors och låter det ske.
Etablerade medlemmar vill ha bort några opassande nykomlingar, säger det rakt ut och agerar på ett sådant sätt som annars ger avstängning, och det resulterar inte ens i en varning.
Jag tror många har samma inställning som tahlia och DIProgan men håller sig till reglerna. Därför kanske det är ett bekvämt alternativ att låta tahlia och DIProgan sköta grovjobbet och motabort orosmomenten medan man själv sitter med armarna i kors och låter det ske.
- LordNelson
- Anslöt: 2010-06-25
LordNelson skrev:Etablerade medlemmar vill ha bort några opassande nykomlingar, säger det rakt ut och agerar på ett sådant sätt som annars ger avstängning, och det resulterar inte ens i en varning.
Jag tex framställs som ett icke renrasigt drägg, fast med Asperger. Så jag ska bort.
Det ska då ske i en sån där "utrensning" som det talas varmt om.
Tack och lov är det mindre tolererat "i vanliga livet" att tala i termer av "utrensningar" och andra företéelser som hände i tex Bosnien och under 2:a världskriget.
LordNelson skrev:Etablerade medlemmar vill ha bort några opassande nykomlingar, säger det rakt ut och agerar på ett sådant sätt som annars ger avstängning, och det resulterar inte ens i en varning.
Ja enligt den affityd som vissa medlemmar visar här så känner jag nig utpekad som " opassande nykomling" .
Man kan ju fråga sig vad inträdeskravet egentligen är här. för att accepteras som lämplig medlem. vore ju intressant.
LordNelson skrev:Roligt att jag kan glädja er men jag vet inte vad jag ska tro.
treeman skrev:LordNelson skrev:Etablerade medlemmar vill ha bort några opassande nykomlingar, säger det rakt ut och agerar på ett sådant sätt som annars ger avstängning, och det resulterar inte ens i en varning.
Jag tex framställs som ett icke renrasigt drägg, fast med Asperger. Så jag ska bort.
Det ska då ske i en sån där "utrensning" som det talas varmt om.
Tack och lov är det mindre tolererat "i vanliga livet" att tala i termer av "utrensningar" och andra företéelser som hände i tex Bosnien och under 2:a världskriget.
Har ni läst tråden eller... ?
post572429.html#p572429
post572444.html#p572444
post572452.html#p572452
post572521.html#p572521
... är ni helt enkelt för arga?
De som sköter det här forumet är samtliga frivilliga obetalda, aspergare alla utom en (vad jag vet), som har liv att sköta. Jag skulle då inte vilja vara en av dem, särskilt inte i ett läge som det här. Då har jag ändå inget liv att sköta jämfört med vad jag vet att en del av dem har.
Om jag får gissa så tror jag de flesta är angelägna om återväxten här, för annars är det blott alltför uppenbart att det blir stagnation och nedgång. Så länge eller ofta brukar de flesta inte vara aktiva här.
Senast redigerad av Zombie 2011-06-16 22:06:51, redigerad totalt 1 gång.
Jag ville bara lufta vad jag läst och känt. Är inte arg. Jag är mer förvånad. Men jag ska inte babbla mer i den här tråden nu.
Zombie skrev:Jag skulle då inte vilja vara en av dem, särskilt inte i ett läge som det här. Då har jag ändå inget liv att sköta jämfört med vad jag vet att en del av dem har.
Nej när de nu har valt att sköta forumet på ett sådant regelbaserat sätt så är detta en mardrömssituation att moderera.
weasley skrev:det har bildligt talat regnat in anmälningar
......som ett sommarregn......
- Savanten Svante
- Anslöt: 2007-03-13
DIProgan skrev:Zombie skrev:Jag skulle då inte vilja vara en av dem, särskilt inte i ett läge som det här. Då har jag ändå inget liv att sköta jämfört med vad jag vet att en del av dem har.
Nej när de nu har valt att sköta forumet på ett sådant regelbaserat sätt så är detta en mardrömssituation att moderera.
Vad är problemet med det då?
Den formen av godtycke som ni två förespråkar där folk utesluts bara för att dom är på fel sätt betackar jag mig för.
Men att prata skit rent allmänt är helt ok?kullan skrev:Jag tycker det luktar skunk när folk får utan åtgärd prata skit om andra. Det är det värsta jag vet.
Parvlon skrev:Men att prata skit rent allmänt är helt ok?kullan skrev:Jag tycker det luktar skunk när folk får utan åtgärd prata skit om andra. Det är det värsta jag vet.
En viss tolerans finns nog för skitsnack så du behöver inte oroa dig.
Parvlon skrev:Men att prata skit rent allmänt är helt ok?
nja, dom som snackar skit om mig får väl samma behandling tillbaka typ. Men jag mår illa i allmänhet av skitsnack.
kullan skrev:Parvlon skrev:Men att prata skit rent allmänt är helt ok?
nja, dom som snackar skit om mig får väl samma behandling tillbaka typ. Men jag mår illa i allmänhet av skitsnack.
Tycker du inte att det låter lite motsägelsefullt? Om du mår illa av skitsnack, men har inga problem med att snacka skit själv???
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter