"Varning utfärdad"?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
14 inlägg
• Sida 1 av 1
"Varning utfärdad"?
Jag får mail två stycken "Varning utfärdad" från aspergerforum, men klickar på länken och inget händer. Bugg eller nått skit som letat upp min mail? Är jag varnad och i så fall varför? Jag har inga nya mail här i mailboxen heller?
Re: "Varning utfärdad"?
Du har ännu ingen officiell varning härifrån, och jag har inga liknande mail.
mods?
mods?
- Savanten Svante
- Anslöt: 2007-03-13
Jo, jag har för mig att hon haft en varning under avataren. Inte så många som mig men några mail har jag aldrig fått.
Låter som att nån annan velat att du ska klicka på en länk. Inte bra.
Låter som att nån annan velat att du ska klicka på en länk. Inte bra.
Jag har haft varning förr men de har jag inte nu. Fick mailen inom sista halvtimmen. Hoppas det är nått knas bara.
Knas. Använde dig som försökskanin i ett testforum men trodde mejlen var deaktiverad. Ber om ursäkt för det.
Admin
Det finns inbyggda funktioner i phpbb3 som vi ännu inte är riktigt vana vid. Till dem hör automatiska mail vi kan välja att låta gå iväg då vi varnar någon användare. Om de går iväg vid andra tillfällen vet jag inte men misstänker att det kan vara så eftersom jag nyss satt och försökte rätta till lite tekniskt trassel i en tråd du startat (det är en omröstning som finns med sedan phpbb2 som inte riktigt vill samarbeta).
Tidigare ändrades antalet varningar någon hade automatiskt när vi delade ut en varning resp tog bort den men det fungerar inte så här (ännu). Vi lägger alltså upp texten med antal varningar under avataren helt och hållet manuellt just nu.
Skicka mailen till mig så ska jag titta!
Edit: Såg nu att det inte var jag utan Liebert som orsakat det hela...
Det finns inbyggda funktioner i phpbb3 som vi ännu inte är riktigt vana vid. Till dem hör automatiska mail vi kan välja att låta gå iväg då vi varnar någon användare. Om de går iväg vid andra tillfällen vet jag inte men misstänker att det kan vara så eftersom jag nyss satt och försökte rätta till lite tekniskt trassel i en tråd du startat (det är en omröstning som finns med sedan phpbb2 som inte riktigt vill samarbeta).
Tidigare ändrades antalet varningar någon hade automatiskt när vi delade ut en varning resp tog bort den men det fungerar inte så här (ännu). Vi lägger alltså upp texten med antal varningar under avataren helt och hållet manuellt just nu.
Skicka mailen till mig så ska jag titta!
Edit: Såg nu att det inte var jag utan Liebert som orsakat det hela...
Om ni behöver en crash test dummie, använd mig.
- Savanten Svante
Savanten Svante skrev:Om ni behöver en crash test dummie, använd mig
Ok, ska försöka komma ihåg det.
MsTibbs skrev:Haha! Jag är utvald!!!
You are THE ONE - NEO!
- Savanten Svante
Savanten Svante skrev:MsTibbs skrev:Haha! Jag är utvald!!!
You are THE ONE - NEO!
+1
(asgarv)
På tal om varningar.. Försvinner dessa? (Står det nånstanns å har jag missat det
)
- Hundralappen
- Får inte chatta
- Anslöt: 2009-01-16
Hundralappen skrev:På tal om varningar.. Försvinner dessa? (Står det nånstanns å har jag missat det)
Moderator:
En varning ligger vanligtvis kvar i tre veckor (det finns undantag) och kan vara överlappande med en annan varning. Får man en tredje varning blir man avstängd en tid eller för gott beroende på hur grovt övertramp man gjort vilket bedöms från fall till fall.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter