Varför fick Snömannen postförbud?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Varför fick Snömannen postförbud?
Jag kan inte se några skäl till detta.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-05 0:41:22, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Re: Varför fick Snömannen postförbud?
KrigarSjäl skrev:Jag kan inte se några skäl till detta.
För att han var förskräcklig!
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-05 0:41:22, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Anslöt: 2007-03-13
Admin
För att konflikten var på väg att eskalera igen och jag måste få tid att ta itu med alla dessa anmälningar som gjorts de senaste dygnen. Han har stor del i det och därför fick han ett tillfälligt postförbud.
Jag har - om jag har räknat rätt - 63 anmälningar i minst fem trådar samt dessutom 12 anmälda mail och PM att ta itu med där det gäller minst 8 forumister som på olika sätt och i olika hög grad är involverade.
Ge mig lite tid så jag hinner bli klar!
För att konflikten var på väg att eskalera igen och jag måste få tid att ta itu med alla dessa anmälningar som gjorts de senaste dygnen. Han har stor del i det och därför fick han ett tillfälligt postförbud.
Jag har - om jag har räknat rätt - 63 anmälningar i minst fem trådar samt dessutom 12 anmälda mail och PM att ta itu med där det gäller minst 8 forumister som på olika sätt och i olika hög grad är involverade.
Ge mig lite tid så jag hinner bli klar!
Senast redigerad av Titti 2011-05-05 0:41:22, redigerad totalt 1 gång.
Jag tror det beror på en svärm med osynliga getingar.Titti skrev:Jag har - om jag har räknat rätt - 63 anmälningar i minst fem trådar samt dessutom 12 anmälda mail och PM att ta itu med där det gäller minst 8 forumister som på olika sätt och i olika hög grad är involverade.
Senast redigerad av ufo 2011-05-05 0:41:22, redigerad totalt 1 gång.
kostar på att driva dagisufo skrev:HeheMiche skrev:Hmmm, jag ska nog vänta med att svara ja på en förfrågan jag fått en gång...
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter