Var är Liebert?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Var är Liebert?

Inläggav Richard » 2023-09-23 9:47:21

Liebert verkar vara forumets ägare, men det var längesen man hörde nått av honom. Jag var ju också med från början o minns att han var med o diskuterade på forumet. Äger han fortfarande AspergerForum? Står i hans profil att han verkar i bakgrunden.

Finns han här som en osynlig ande som bara läser i forumet, eller har han gett upp det?

Moderator: Rubriken korrigerad.
Richard
 
Inlägg: 3414
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Var är Liebert?

Inläggav Skogkatt » 2023-10-04 1:44:55

Detta kanske inte är rätt tråd, men jag är inte säker på var jag ska posta detta. Har en snabb fråga, ibland är jag lite orolig för att forumet plötsligt kan försvinna/stängas. Så man försöker gå till forumet, men det finns inte längre. Om det skulle hända, kommer medlemmarna då få veta om det i förväg? Så det inte blir en väldigt oväntad överraskning?
Skogkatt
 
Inlägg: 6158
Anslöt: 2021-10-02

Var är Liebert?

Inläggav Dagobert » 2023-10-04 11:27:55

Skogkatt skrev:Detta kanske inte är rätt tråd, men jag är inte säker på var jag ska posta detta. Har en snabb fråga, ibland är jag lite orolig för att forumet plötsligt kan försvinna/stängas. Så man försöker gå till forumet, men det finns inte längre. Om det skulle hända, kommer medlemmarna då få veta om det i förväg? Så det inte blir en väldigt oväntad överraskning?

Har tänkt på nåt liknande.
Om forumet kraschar är väl risken att det inte startas igen - får vi då ett mail om vad som hänt?
Ni har väl alla medlemmars mailadresser så ni kan göra ett massutskick?
En förutsättning är att adresserna förvaras så att de inte försvinner i kraschen.
Dagobert
 
Inlägg: 14140
Anslöt: 2010-11-30

Var är Liebert?

Inläggav antonius » 2023-10-04 12:18:45

jorden går väl inte direkt under, om ett forum försvinner, sådant händer väl, men man kan såklart fundera vad som hände och det går väl att informera på exempelvis X eller fejsbok vad som skett
antonius
 
Inlägg: 21871
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Var är Liebert?

Inläggav johan88 » 2023-10-07 19:34:27

Liebert loggar in lite då och då.

Vad gäller om forumet försvinner så har jag tagit över ansvar för domännamnet, så om forumet försvinner kommer jag peka om domännamnet till ett meddelande. Men det finns ingen plan på att forumet ska försvinna.
johan88
Tekniker
 
Inlägg: 380
Anslöt: 2011-08-28
Ort: Stockholm

Var är Liebert?

Inläggav Skogkatt » 2023-10-07 20:00:20

johan88 skrev:Men det finns ingen plan på att forumet ska försvinna.


Så bra. :-)Happy Goda nyheter.
Skogkatt
 
Inlägg: 6158
Anslöt: 2021-10-02

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in