Vad man upplever som spam på forumet

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad man upplever som spam på forumet

Inläggav Alien » 2012-01-29 5:53:01

slackern skrev:Det är precis samma sak med feminism är otroligt urless på att kvinnofällan och sådant smygs in och liknande saker.


Vadå "smygs in", vilka fler ord ska vara förbjudna anser du?

En snabb sökning visar att ordet "kvinnofälla" endast förekommer i 11 inlägg i 8 olika trådar (förutom slackerns inlägg ovan). En tråd är betitlad Feminism och alltså i hög grad tillämplig. En annan handlar om synnerligen obekväma klackar, en tredje om kvinnors val av partner.

Det är knappast så att ordet "kvinnofälla" spammar ned forumet. Fast jag kan alltid starta en tråd med namnet "Kvinnofällor" :twisted:


Moderator: Avknoppat från denna tråd: religions-spam-t24588.html
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Religions-spam?

Inläggav slackern » 2012-01-29 12:26:50

Alien skrev:Vadå "smygs in", vilka fler ord ska vara förbjudna anser du?

En snabb sökning visar att ordet "kvinnofälla" endast förekommer i 11 inlägg i 8 olika trådar (förutom slackerns inlägg ovan). En tråd är betitlad Feminism och alltså i hög grad tillämplig. En annan handlar om synnerligen obekväma klackar, en tredje om kvinnors val av partner.

Det är knappast så att ordet "kvinnofälla" spammar ned forumet. Fast jag kan alltid starta en tråd med namnet "Kvinnofällor" :twisted:


Skrev jag inte feminism? Kvinnofällan var bara ett exempel utav ord under begreppet feminism. Du kan läsa i hur många trådar som helst att kvinnor får dra det tunga lasset och hur synd det är om kvinnor.
slackern
 
Inlägg: 43759
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Re: Religions-spam?

Inläggav Alien » 2012-01-29 17:19:03

slackern skrev:
Alien skrev:Vadå "smygs in", vilka fler ord ska vara förbjudna anser du?

En snabb sökning visar att ordet "kvinnofälla" endast förekommer i 11 inlägg i 8 olika trådar (förutom slackerns inlägg ovan). En tråd är betitlad Feminism och alltså i hög grad tillämplig. En annan handlar om synnerligen obekväma klackar, en tredje om kvinnors val av partner.

Det är knappast så att ordet "kvinnofälla" spammar ned forumet. Fast jag kan alltid starta en tråd med namnet "Kvinnofällor" :twisted:


Skrev jag inte feminism? Kvinnofällan var bara ett exempel utav ord under begreppet feminism. Du kan läsa i hur många trådar som helst att kvinnor får dra det tunga lasset och hur synd det är om kvinnor.


Vad man ser beror tydligen i hög grad på vem man är. Jag tycker jag kan läsa hur många trådar som helst om hur synd det är om männen. Men jag anklagar inte dem för spam för det. Och där det förekommer många kvinnor, kommer det också att förekomma feminism; AF är inget reservat för antifeminister, som Flashback.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Re: Vad man upplever som spam på forumet

Inläggav Björne » 2012-02-01 0:36:56

För egen del får folk diskutera precis vad de vill. De flesta trådar och ämnen intresserar mig inte det minsta, alltså ignorerar jag dem. Det skulle aldrig falla mig in att försöka stoppa eller sabba för andra för att jag inte delar deras intressen.
Björne
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 1595
Anslöt: 2009-11-12
Ort: Bah

Re: Vad man upplever som spam på forumet

Inläggav mnordgren » 2012-02-02 21:39:10

Moderator:

Diskussionen om kvinnofällor återfinns nu här:

post702549.html#p702549
mnordgren
 
Inlägg: 9546
Anslöt: 2007-09-16
Ort: Vaffövillduvetadedå?

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in