Två problem i Firefox 3.6
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Två problem i Firefox 3.6
För det första:
Jag skrev just ett svar i PA via snabbsvar, och hade den här texten under "Vilka är online": Inga användare online: Inga medlemmar, inga dolda och 0 gäster (baserat på aktiva användare under de senaste 5 minuterna)
Jag är dold och skrev ett svar som också blev postat, så jag har väldigt svårt att tro att jag inte är online.
För det andra:
Pappret vid "Övriga ämnen" signalerar olästa inlägg fast alla inlägg där är lästa. Det är i språkspalten som jag har olästa. Språkspaltens logo fungerar bra.
Jag skrev just ett svar i PA via snabbsvar, och hade den här texten under "Vilka är online": Inga användare online: Inga medlemmar, inga dolda och 0 gäster (baserat på aktiva användare under de senaste 5 minuterna)
Jag är dold och skrev ett svar som också blev postat, så jag har väldigt svårt att tro att jag inte är online.
För det andra:
Pappret vid "Övriga ämnen" signalerar olästa inlägg fast alla inlägg där är lästa. Det är i språkspalten som jag har olästa. Språkspaltens logo fungerar bra.
Re: Två problem i Firefox 3.6
Meppe skrev:För det andra:
Vill bara tillägga att alla underforum påverkar forumavdelningen de befinner sig i på detta vis.
Re: Två problem i Firefox 3.6
Meppe skrev:Pappret vid "Övriga ämnen" signalerar olästa inlägg fast alla inlägg där är lästa. Det är i språkspalten som jag har olästa.
Jag har också reagerat på det. Jag tror inte det var så före uppgraderingen. Men jag har vant mig.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter