Thurizas inaktiverad
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
16 inlägg
• Sida 1 av 1
Då jag är en av de få som faktiskt känner Thurizas i verkliga livet så vet jag att hon skulle uppskatta att se alla dessa kommentarer om hon väl får för sig att komma tillbaka.
- ElakFarbror
- Anslöt: 2009-11-15
ElakFarbror skrev:Då jag är en av de få som faktiskt känner Thurizas i verkliga livet så vet jag att hon skulle uppskatta att se alla dessa kommentarer om hon väl får för sig att komma tillbaka.
Tack för informationen, jag hoppas att hon orkar ta väl hand om sig, mår bättre och snart återkommer.
till Thurizas.ElakFarbror skrev:Då jag är en av de få som faktiskt känner Thurizas i verkliga livet så vet jag att hon skulle uppskatta att se alla dessa kommentarer om hon väl får för sig att komma tillbaka.
Snälla, skriv inte om, skriv när för det är många här som vill att Thurizas kommer tillbaka.
Hälsa henne om du har möjlighet och säg att hon är saknad, men för den skull, pressa henne inte, låt henne få den tid hon behöver.
Jag är ännu en som gillade henne starkt och skulle sakna henne mycket om hon skulle försvinna härifrån.
- barracuber
- Moderator
- Anslöt: 2007-02-11
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter