The Vault.

Allt om hård- och mjukvara samt övriga it-relaterade diskussioner.

 Moderatorer: Alien, atoms

The Vault.

Inläggav slackern » 2016-02-01 16:16:13

Tänkte höra med er andra om det här är prisvärt eller inte?

För tillfället har dom 15 spel som man får spela hur mycket man vill för en månadskostnad utav 40.50 kr/månad och lite annat smått å gott.

https://www.origin.com/sv-se/store/brow ... membership
slackern
 
Inlägg: 43754
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Re: The Vault.

Inläggav tahlia » 2016-02-01 17:04:59

Just nu är det väldigt få spel i utbudet och troligheten att alla varianter skulle attrahera samma person är liten så det lär, för tillfället, vara billigare att köpa de 2-3 spel som möjligen intresserar dig (speciellt eftersom flera på listan är så lågt i pris ändå).
Med ett mycket större utbud skulle det dock passa perfekt för personer som tycker om att variera mellan spel och ofta tröttnat på ett spel efter ett tag (varvid det är onödigt att köpa hela spelet).
tahlia
 
Inlägg: 10775
Anslöt: 2007-06-28
Ort: The Skog

The Vault.

Inläggav slackern » 2016-02-01 17:24:10

Tack för din input, jag förstår ditt resonemang, men nackdelen om jag köper ett spel är kanske att jag inte alls gillar det så nu kan jag ju testa en hel del spel under en månad och om inget faller mig i smaken har jag slösat bort totalt 41 kr, dessutom kanske sonen gillar ett par utav spelen. Men som sagt 15 spel är inte särskilt många så om jag gillar något utav spelen så blir det nog billigare att köpa dom var för sig i slutändan.
slackern
 
Inlägg: 43754
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Återgå till IT-forum



Logga in